mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Yo Ronson ^^ Vil du med i Bilka? Jeg lagde lige mærke til SE&H'r blade med GRATIS JAMESBOND DVD HVIS DU KØBER DENNE
:D Gad vide om de har noget imod mand åbner dem foran disken xD
:D Gad vide om de har noget imod mand åbner dem foran disken xD
...der også ville have gået i skole i USA :(
...der også synes at en amerikansk politirapport er usexet.
...der også synes at en amerikansk politirapport er usexet.
http://www.thesmokinggun.com/file/fort-worth-teacher-bust?page=1 skrev:And that they engaged in sexual intercourse in the victim's bed, that the victim put his penis inside the defendant's vagina.
Det var dogen skodkilde, der ikke kan engelsk. Aldrig komma foran "that".
...der sidder med sin nye PS3 Slim 320 gb, to controllere. Og to spil: Need for Speed Pro Street (fordi det var billigt på wupti) og Skate 3.
Hvad skal jeg ellers købe?
På "ønskelisten" står der indtil videre:
- Red Dead Redemption
- Fifa 11
- Gran Turismo 5
...der sidder med sin nye PS3 Slim 320 gb, to controllere. Og to spil: Need for Speed Pro Street (fordi det var billigt på wupti) og Skate 3.
- Red Dead Redemption
- Fifa 11
- Gran Turismo 5
...Der godt vil påpege at Aurora virkelig har ændret mit syn på Fable 3. Jeg er ikke engang igennem det og jeg har lyst til at starte i Aurora fra ny ^^
Så du siger en sommerfugl, har gjort at du skiftede mening, og nu har du lyst til at starte i den? o.O
Så du siger en sommerfugl, har gjort at du skiftede mening, og nu har du lyst til at starte i den? o.O
...der har lavet en sindssyg god gang chili con carne i slow cookeren.
...der, på ordre fra en veninde, har banket et hurtigt lille galleri sammen.
...der, på ordre fra en veninde, har banket et hurtigt lille galleri sammen.
Systran (19356) skrev:#19355
- Red Dead Redemption
- Fifa 11
- Gran Turismo 5
Det kommer meget an på hvilken genre du føler dig tilpas i. Men umiddelbart vil jeg anbefale Killzone 2, Uncharted 1+2, Fallout, Final Fantasy, LBP og til dels rainbow six spillene.
Jeg bruger mest ordet "vagina". Jeg tyr kun til "skede", hvis folk kommenterer mit ordvalg.SlettetBruger (19333) skrev:blomsten
urnen
hmm, nu jeg tænker mig om er det også "fisse" der er brugt mest herfra. Kunne man ikke finde på et andet navn til den? et der klinger bedre.
"Du skal ha den i dit reproduktionsorgan, ska du"
M0ar inf0 pl0xRonson (19350) skrev:...der snart kan sælge meget billige 5" og 7" tablets.. så har jeg allerede sagt for meget!
... som har været på druktur (hyttetur) med fysikholdet i weekenden. I går fandt nogen på at spille strippoker, og kort tid efter rendte et hel tog af nøgne mænd og damer mod bruserne, for der var selvfølgelig fællesbad. Efter det var der sauna i køkkenet med gryder med vand på komfuret samt ovnen på maks og åbnet. DER joinede jeg. Det var møgvarmt og alt for fugtigt. Jeg endte så med at komme til at stikke hånden i en af gryderne... Men ja, vi drak skam tæt.
Daniel-Dane (19365) skrev:Jeg bruger mest ordet "vagina". Jeg tyr kun til "skede", hvis folk kommenterer mit ordvalg.
Jeg tænkte... i lege-time er det ikke specielt sexet at sige "De skal have min penis op i deres vagina"
... der endelig har fået taget sig sammen til at søge boligstøtte og ser frem til at modtage 343 kroner fra kommunen hver måned. Åh, de søde penge, de søde penge!
(... men som frygter, at kommunen fucker op i det hele, siden jeg bor i bofællesskab. Nu har jeg søgt som enkeltperson, da det ingen mening giver, at man skal ansøge på vegne af hele bofællesskabet og ikke som enkeltperson. Hvis bofællesskabets fire personer kan op 1x, så giver det ingen mening, hvis jeg ikke kan modtaget 1/4x. Correct me, if I am wrong, my gents!)
(... men som frygter, at kommunen fucker op i det hele, siden jeg bor i bofællesskab. Nu har jeg søgt som enkeltperson, da det ingen mening giver, at man skal ansøge på vegne af hele bofællesskabet og ikke som enkeltperson. Hvis bofællesskabets fire personer kan op 1x, så giver det ingen mening, hvis jeg ikke kan modtaget 1/4x. Correct me, if I am wrong, my gents!)
vandfarve (19367) skrev:... der endelig har fået taget sig sammen til at søge boligstøtte og ser frem til at modtage 343 kroner fra kommunen hver måned. Åh, de søde penge, de søde penge!
Boligsikring er tiltænkt folk med eget køkken/bad, så på et boligfællesskab kan kun 1 få sikring (hvilket er lidt lamt, da det er samme regler som hvis man leger værelser ud, hvilket det jo teknisk set ikke er i et fællesskab).
"* Du kan IKKE modtage boligsikring, hvis du deler køkken eller bad med en anden på f. eks et kollegieværelse. Er der tale om en privat lejlighed gælder denne regel selvfølgelig ikke.
* Bor du i et bofællesskab, så skal du være opmærksom på at kun en af lejerne kan modtage boligsikring. Lejere i et bofællesskab betragtes nemlig som en familie.
http://studenterguiden.dk/?Boligsikring-HjaelpTilS...
"
Tak for oplysningerne, Oxxy. Jeg har forgæves forsøgt på at ringe og skrive til Københavns Kommune om at få informationer om reglerne, med de er jævnt sagt nogle borgerfjendske skrankepaver.
I så fald håber jeg endnu mere på et positivt svar, selvom jeg nu tvivler - særligt fordi de opfatter et bofællesskab så idiotisk. Der er en faktuel forskel på at lege et værelse ud og have et bofællesskab. Hvis de derfor returnere med et negativt svar, så bliver jeg sur.
I så fald håber jeg endnu mere på et positivt svar, selvom jeg nu tvivler - særligt fordi de opfatter et bofællesskab så idiotisk. Der er en faktuel forskel på at lege et værelse ud og have et bofællesskab. Hvis de derfor returnere med et negativt svar, så bliver jeg sur.
Det handler om at begrænse mulighederne, så for mange mennesker for støtte og så til sidst kan hele lejligheden, betales med boligstøtte.
Så i stedet for at dele boligstøtten, så regnes personerne der bor i lejligheden for en betaler (aka. familie). Det giver mindre papir arbejde for både jer og for dem, og er helt klart det smarteste.
Så er det op til jer, at løse det økonomiske internt, kommunen har skam ikke brug for mere administrativt arbejde ;)
Det handler om at begrænse mulighederne, så for mange mennesker for støtte og så til sidst kan hele lejligheden, betales med boligstøtte.
Så i stedet for at dele boligstøtten, så regnes personerne der bor i lejligheden for en betaler (aka. familie). Det giver mindre papir arbejde for både jer og for dem, og er helt klart det smarteste.
Så er det op til jer, at løse det økonomiske internt, kommunen har skam ikke brug for mere administrativt arbejde ;)
De andre var ikke just glade for, at de skulle udlevere alle deres personlige oplysninger til mig, ligesom arbejdsbyrden kan blive enorm ift. at anføre deres korrekte informationer.
De tre andre er hhv. partner i en nyopstartet biotekvirksomhed, IT-konsulent på 3.-4. år og bestyrelsesmedlem samt datter af en velhavende direktør. Det åbner helt nye og meget kritiske perspektiver, da jeg blot er en "fattig" studerende, så hvorfor skal det ramme mig, at de andre tjener kassen, ejer kassen eller kommer til at eje kassen? Suk.
Det bringer mig til mit andet punkt, for vi skifter i gennemsnit beboer mellem hver 4. og 6. måned. Det bliver et helvede for os at administrere boligstøtten, hvis vi skal opdatere vores oplysninger så ofte.
Desuden vil jeg blive helt tilfreds med at få den omtalte fjerdel af den reelle boligstøtte, da jeg personmæssigt blot udgør en fjerdedel af bofællesskabet. Det er fuldstændigt hen i vejret, hvis de mener, at vi er en "familie" eller "juridisk enhed". Gu' er vi røv. Der er ingen forskel på at udleje sin lejlighed, som én ejer, og så dele lejen i et bofællesskab.
Jeg kan udmærket godt se, at kommunen givetvis vil bruge den regel, men det er blot en administrativ hindring, som ingen reel mening giver, og som blot er med til at skabe indtrykket om skrankepaver og infleksibelt bureaukrati og ikke en velfærdsskabende institution, der har til sinde at hjælpe sine borgere.
De andre var ikke just glade for, at de skulle udlevere alle deres personlige oplysninger til mig, ligesom arbejdsbyrden kan blive enorm ift. at anføre deres korrekte informationer.
De tre andre er hhv. partner i en nyopstartet biotekvirksomhed, IT-konsulent på 3.-4. år og bestyrelsesmedlem samt datter af en velhavende direktør. Det åbner helt nye og meget kritiske perspektiver, da jeg blot er en "fattig" studerende, så hvorfor skal det ramme mig, at de andre tjener kassen, ejer kassen eller kommer til at eje kassen? Suk.
Det bringer mig til mit andet punkt, for vi skifter i gennemsnit beboer mellem hver 4. og 6. måned. Det bliver et helvede for os at administrere boligstøtten, hvis vi skal opdatere vores oplysninger så ofte.
Desuden vil jeg blive helt tilfreds med at få den omtalte fjerdel af den reelle boligstøtte, da jeg personmæssigt blot udgør en fjerdedel af bofællesskabet. Det er fuldstændigt hen i vejret, hvis de mener, at vi er en "familie" eller "juridisk enhed". Gu' er vi røv. Der er ingen forskel på at udleje sin lejlighed, som én ejer, og så dele lejen i et bofællesskab.
Jeg kan udmærket godt se, at kommunen givetvis vil bruge den regel, men det er blot en administrativ hindring, som ingen reel mening giver, og som blot er med til at skabe indtrykket om skrankepaver og infleksibelt bureaukrati og ikke en velfærdsskabende institution, der har til sinde at hjælpe sine borgere.
SlettetBruger (19372) skrev:...Der synes at folk der søger støtte uden at faktisk have brug for det. er nogen nasserøve.
Korrekt, men vi kan desværre hverken ansætte dig eller Terracide til at vurdere, hvad mennesker er værd eller have brug for. Derfor har vi objektive regler om sagsbehandling. :)
vandfarve (19376) skrev:Najs. Det er lige på min fødselsdag. Tillykke tilmigdig!
Rasmus064 (19377) skrev:Og to dage før min.
Og dagen før min kærestes :O
HAHA Tabte du? TABER!
Jeg går ud fra du spillede tartelet. Mandeudgaven af "kiks"
...Der er ved at lave drik...
Men jeg har min tvivl om én lille pose sismofytter er nok til 0,5 liter Vodka >.<
Jeg går ud fra du spillede tartelet. Mandeudgaven af "kiks"
...Der er ved at lave drik...
Men jeg har min tvivl om én lille pose sismofytter er nok til 0,5 liter Vodka >.<
NioBe (19380) skrev:...der har seriøse problemer med sin trådløse forbindelse i bærbaren... Der på ingen måde næsten slet ikke kan streame. Help! Anyone?!
Har reinstalleret driver, prøvet en anden browser, nulstillet browseren. Intet virker :(
Husket at tænde for trådløst internet på selve bærbaren? =)
Det er min erfaring at kiksene blev alt for hurtigt gennemblødte, og for smattede når kvinder ejakulere på dem.
Har aldrig turde spille kiks med kammeraterne... Så det blev i familien.
Har aldrig turde spille kiks med kammeraterne... Så det blev i familien.
Bllets (19389) skrev:NioBe (19380) skrev:...der har seriøse problemer med sin trådløse forbindelse i bærbaren... Der på ingen måde næsten slet ikke kan streame. Help! Anyone?!
Har reinstalleret driver, prøvet en anden browser, nulstillet browseren. Intet virker :(
Ahem... Hvad tror du jeg sidder med siden jeg er på? kabel?!
Jeg er på men kan ikke streame hverken det ene eller det andet på den trådløse mere. IIIH!
NioBe (19392) skrev:Bllets (19389) skrev:NioBe (19380) skrev:...der har seriøse problemer med sin trådløse forbindelse i bærbaren... Der på ingen måde næsten slet ikke kan streame. Help! Anyone?!
Ahem... Hvad tror du jeg sidder med siden jeg er på? kabel?!
Jeg er på men kan ikke streame hverken det ene eller det andet på den trådløse mere. IIIH!
Altså... Nu går jeg ud fra du har mere end en computer... Sidder selv med adgang til 5 og har 2 mobiler som kan hoppe på newz.dk..
Så... =)
Men nu er spørgsmålet, noget bestemt du vil streame? eller bare generelt?
Rasmus064 (19393) skrev:Du har jeg ikke fuldt med.
Kan den slet ikke starte med at hente eller er der lag under steameningen?
Jeg kan komme på routeren, jeg kan pinge uden problemer, jeg kan surfe (langsomt på internettet) og jeg kan næsten slet ikke streame... har opgivet at gå på youtube :(
NioBe (19398) skrev:Jeg kan komme på routeren, jeg kan pinge uden problemer, jeg kan surfe (langsomt på internettet) og jeg kan næsten slet ikke streame... har opgivet at gå på youtube :(
Hvad har du prøvet?
Nulstil routeren? Har du prøvet at smide et kabel i routren og se om der stadig er problemer? Har andre problemer med det trådløse?
Er der problemer hvis du hopper på et andet trådløst netværk?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.