mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...Der var meget skræmt da Niobe dukkede op på "Personer du måske kender" listen
Og ja jeg hoppede på facebook vognen igen. Besluttede jeg var for ung til at være SÅ fornuftig.
Og ja jeg hoppede på facebook vognen igen. Besluttede jeg var for ung til at være SÅ fornuftig.
Systran (18857) skrev:Jeg kan kende en glimtende vampyr, når jeg ser en.
Magten (18859) skrev:...der godt ku' Lene Espersen..
Farvel, Newz. Jeg magter ikke mere. Man gør hvad man kan, for at banke lidt dannelse ind i jer røvhuller, men det er som om, I ikke forstår noget som helst. Konstant, bliver man modarbejdet. Konstant!
Fedefingeren til jer - forvent ikke et postkort!
Uden komma. Siden/firmaet hedder altså newz.dk og ikke Newz!LinguaIgnota (18860) skrev:Konstant, bliver man modarbejdet.
Anywhores. Efter at have set et afsnit af Penn & Teller: Bullshit! om omskæring er jeg nu endnu mere glad for min forhud.
inb4 TMI
...Der ikke var specielt glad for sit hud da det mente det skulle snævre sig lidt sammen i weekenden.
Lidt af et problem hvis man samtidig ikke synes smerte nødvendigvis er turnoff :3 Wankfest...
Lidt af et problem hvis man samtidig ikke synes smerte nødvendigvis er turnoff :3 Wankfest...
Elskov (18858) skrev:... der har en kjole på, der misformer mine patter :P Nu har jeg 4! :O
Interessant... SS's?
D9 / DeeDee / Daniel-Dane / DD / DanielDane / pusser (18862) skrev:Uden komma. Siden/firmaet hedder altså newz.dk og ikke Newz!
Anywhores. Efter at have set et afsnit af Penn & Teller: Bullshit! om omskæring er jeg nu endnu mere glad for min forhud.
inb4 TMI
Firmaet hedder da Newz Media og siden hedder newz.dk?
SlettetBruger (18863) skrev:...Der ikke var specielt glad for sit hud da det mente det skulle snævre sig lidt sammen i weekenden.
Snakker du om forhuds forsnævring?
Bllets (18864) skrev:Snakker du om forhuds forsnævring?
Jeg kender ikke den præcise medicinske term. Men jo det lyder det da som. ;D
http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30706420Bllets (18864) skrev:Firmaet hedder da Newz Media og siden hedder newz.dk?
Spørgsmålet er så, om det ejes af "newz Media ApS" eller blot er et sidefirma af samme mand.
SlettetBruger (18865) skrev:Jeg kender ikke den præcise medicinske term. Men jo det lyder det da som. ;D
Okay... Det er ikke sjovt, men det er da noget man bliver født med, ikke noget der opstår? :p
Behandlingen er forresten creme på i 4 uger, hvor du skal lave "strækøvelser" ofte ;)
D9 / DeeDee / Daniel-Dane / DD / DanielDane / pusser (18866) skrev:http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30706420
Spørgsmålet er så, om det ejes af "newz Media ApS" eller blot er et sidefirma af samme mand.
Samme adresse... Så det må det være? :p
Jeg havde selv en forsnævring som lille, og jeg troede, det var normalt. Strækøvelser over lang tid hjalp, og det var en stor dag, da hovedet kom ud for første gang!
SlettetBruger (18865) skrev:Jeg kender ikke den præcise medicinske term. Men jo det lyder det da som. ;D
Det hedder phimosis og er ikke nødvendigvis noget man bliver født med, det kan komme i løbet af livet, ofte grundet andre sygdomme, så som diabetes.
Diabetes.. oh oh ;D
Kigger jeg på billeder under søgning af Phimosis. så er det IKKE det xD
Nah. det gik over efter 2 dage.
Kigger jeg på billeder under søgning af Phimosis. så er det IKKE det xD
Nah. det gik over efter 2 dage.
...der lige har installeret IIS7 på sin server..
...der ikke fatter en brik af det..
...der har fået installeret en Wordpress blog på den, men som ikke ser helt rigtig ud medmindre man broser den på maskinen med IIS'en.
...der nok bør læse lidt på http://learn.iis.net/ for at lære lidt :(
...der ikke fatter en brik af det..
...der har fået installeret en Wordpress blog på den, men som ikke ser helt rigtig ud medmindre man broser den på maskinen med IIS'en.
...der nok bør læse lidt på http://learn.iis.net/ for at lære lidt :(
Bllets (18884) skrev:Elskov (18883) skrev:høhø..
... der har fri om 23 minutter :D
Typisk...
... der har fri om fantastiske 5 timer og 20 minutter.
hvad er typisk?
Jeg skal nok sende en sympatisk tanke, når jeg går hjem 8D
NioBe (18885) skrev:...der har fri idag! :D
Æv bæv!
nøh! snyd!
terracide (18850) skrev:Chuck Norris er ikke sej...han er en kristen taber og sikkert støtte af ID.
Nu er jeg semi vegetar - Måske snart veganer *suk- , og derfor ikke den største ekspert på dette område.
Men. Taget i betrækning af hans alder, og den mængde jern hans bøffer har pumpet. Lagt samme med at han ligger en hel del i solarie, så tror jeg ærligt talt at "sej" er den helt korrekte betegnelse.
Norrah (18894) skrev:Nu er jeg semi vegetar - Måske snart veganer
Sure
http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010...
ye folk der ik tænkte på at skrive billetnet.dk/index.php = direkte adgang :)
der har gjort et par kolegaer glade i dag, ved at skaffe billetter til dem
ye folk der ik tænkte på at skrive billetnet.dk/index.php = direkte adgang :)
der har gjort et par kolegaer glade i dag, ved at skaffe billetter til dem
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.