mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der irettesætter sin mindre intelligente navnebror;
Jeg har kun omtalt det her, hvor linket allerede er bragt. Jeg tvivler på at min kontribution har nogen betydning overhovedet, da deltagerne i denne tråd nærmest har et RSS-feed KUN til dette.. Eller sådan kunne det virke, til tider.. Nørder.
Jeg har kun omtalt det her, hvor linket allerede er bragt. Jeg tvivler på at min kontribution har nogen betydning overhovedet, da deltagerne i denne tråd nærmest har et RSS-feed KUN til dette.. Eller sådan kunne det virke, til tider.. Nørder.
...der forsøgte at læse hele Jeg er ham-tråden igennem og rate den.
...der var flad af grin over MZ's fantastiske legovideo i #105 og imponeret over ronsons chipsmændger i #175
...der godt vil vide hvem der vandt "sær billede-konkurrencen" fra #364
...der nåede til indlæg #388 da hun gik død med at rate
...der ikke orkede at følge med i wowsamtalen og stoppede med at læse efter #508
...der var flad af grin over MZ's fantastiske legovideo i #105 og imponeret over ronsons chipsmændger i #175
...der nåede til indlæg #388 da hun gik død med at rate
...der ikke orkede at følge med i wowsamtalen og stoppede med at læse efter #508
... der lige laver lidt hotlinking!
Tydeligvist, baseret på reglerne fastsat til konkurrencen, vandt jeg. :-P
... der godt kan forstå Kris. Siden den tid (det er jo faktisk over to år siden!) er jeg stoppet med WoW. :-)
... der er så evig enig http://politiken.dk/erhverv/ECE1100049/flyselskabe...
Hvorfor skal vi tjekkes i hoved og røv når vi skal flyve? Vi kan sagtens tage med busser og tog uden alt dette besvær.
Det hele er sku en stor scam der går ud på at man skal bruge flest muligt penge i lufthavnen. Man skal komme 1-2 timer før man skal flyve, hvorefefter alt vådt og tørt bliver taget fra en, og man blir "låst inde" i et mega varmt lokale, hvor det eneneste man kan foretage sig er at bruge penge.
Jeg har aldrig forstået hvorfor man ikke bare kan gå ud til sin gate 30 minutter i forvejen med bagage, vise sin billet til en tøs bag en skranke, og så sætte sin bagage på et transportbånd der går direkte ind i flyveren.
De mennesker der har opfundet og overbevist lufthavnene om at bagage håndtering er en service må grine hele vejen hen i banken. Vi skal altså alligevel selv med flyveren, vi kan godt tage vores bagage med hen til den!
Hvorfor skal vi tjekkes i hoved og røv når vi skal flyve? Vi kan sagtens tage med busser og tog uden alt dette besvær.
Det hele er sku en stor scam der går ud på at man skal bruge flest muligt penge i lufthavnen. Man skal komme 1-2 timer før man skal flyve, hvorefefter alt vådt og tørt bliver taget fra en, og man blir "låst inde" i et mega varmt lokale, hvor det eneneste man kan foretage sig er at bruge penge.
Jeg har aldrig forstået hvorfor man ikke bare kan gå ud til sin gate 30 minutter i forvejen med bagage, vise sin billet til en tøs bag en skranke, og så sætte sin bagage på et transportbånd der går direkte ind i flyveren.
De mennesker der har opfundet og overbevist lufthavnene om at bagage håndtering er en service må grine hele vejen hen i banken. Vi skal altså alligevel selv med flyveren, vi kan godt tage vores bagage med hen til den!
Og her syntes jeg bare de er flotte..
og så kommer i og fortæller mig at det er en predefineret holdning der burde være ændret for længst.
Men fordi jeg er nød til at være et individ, og gå imod strømmen, så er jeg nød til at købe nogle..
*Har en 7'er kontorstol, og jeg elsker den.. Men det er jo altså en smags sag, i har ret til at syntes de er grimme! :D
og så kommer i og fortæller mig at det er en predefineret holdning der burde være ændret for længst.
Men fordi jeg er nød til at være et individ, og gå imod strømmen, så er jeg nød til at købe nogle..
*Har en 7'er kontorstol, og jeg elsker den.. Men det er jo altså en smags sag, i har ret til at syntes de er grimme! :D
Magten (18816) skrev:Jeg har sådan set ikke noget imod dem.. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor de skal koste 1800 - på tilbud.. De er jo ikke specielle på nogen måde ^^
100 kr. i materialer, 100 kr. i transport og 100 kr. i fortjeneste til Bilka - og så 1500 kr. for navnet. :D
Rasmus064 (18820) skrev:Hvad blev der af din kat?
Well, den er ikke færdig, og det bliver den nok ikke pt. :P Men kan da måske finde et screenshot til dig hvis det er. :P
NioBe (18824) skrev:Rasmus064 (18820) skrev:Hvad blev der af din kat?
Hvor bliver du flyttet hen?
Ud til hovedafdelingen, og skal arbejde med det jeg hader allermest. 1. lvl support....!
Stakkels dig! Du må sweettalke din chef til at lægge et godt ord in for dig, så du slipper!
...Der kan anbefale Princip! frysepizza'er.. Det er utroligt hvor meget de smager af noget der er frisklavet
...Der guffer en Rucolla pizza med røgetskinke, hele cherrytomater, og mozzerella
...Der guffer en Rucolla pizza med røgetskinke, hele cherrytomater, og mozzerella
Rasmus064 (18826) skrev:Jeg elsker 1. lvl support. Intet er sjover end at høre en fuldvoksen mand græde over at han mistet en hel dags arbejde fordi han ikke gemte det :D
Omend det er en vanvittigt god grund til at yde 1. level support, må jeg erkende at jeg i dag er blevet ret så træt af det som standin-pik som 1. level supporter...
Så er det sjovere at drifte eksempelvis dataservere, så kan man høre et helt firma som græder indtil backuppen er rullet tilbage, når en opfindsom tosse har "ryddet op" :)
SlettetBruger (18827) skrev:...Der kan anbefale Princip! frysepizza'er.. Det er utroligt hvor meget de smager af noget der er frisklavet
jep, en af de få frysepizzaer der rent faktsik er spiselig, selvom den med rucula er liiidt strange idet det bliver bagt med.
Tjaeh. Det smagte nu godt nok. Det er røget skinkeværk kunne jeg godt ha været foruden :D Diavola er den bedste.. Sammen med den med skinke og Cherrytomater
Magten (18784) skrev:...der ikke forstår folk gider spilde tid på lort som Minecraft :/
...der blev nødt til at flamebaite den post!
SlettetBruger (18795) skrev:...Der aldrig tager en pige i det andet hul ... Hun kunne jo blive gravid :S
...der sidder hjemme ved en veninde og hendes kærester, og de skal ikke have sex fordi han "stak pikken i et for stramt og tørt hul" XD
Rasmus064 (18823) skrev:JA :D
Gay kat og fed viking... Hvem er det der giver dig de opgaver?
Den lærer vi har i den/de pågældende uge/uger? :p
SlettetBruger (18835) skrev:Hendes Kærester ...
Tror da fanden han stak forkert hvis de andre steder er fyldt ud
...der hader stavefejl XD
Magten (18845) skrev:...der lige overhørte sin kollega forklare hvordan hendes ekstranøgle ser ud..
Jow jow, så bliver den jo nem at finde..
Det er det samme når man skal forklare hvor man bor på roskilde.
"Det er lige ved den hvide pavillon og de grå iglotelte".
...der skal til rådighedsmøde idag-.-
mikk4237880 (18842) skrev:....der ledder efter noget godt baggrunds musik. som ville passe til at vise ens minecraft world frem?
Kommer jo an på hvad det er du viser.. hvis det er fjollet, hvilket jeg går ud fra det er, så tag: Electric Lady Land.
Episk: O Fortuna
Hvis du skal havde noget lidt mere klassisk bad ass så er blues brothers et godt valg med: Peter Gunn Theme
Det er tre numre som bliver brugt ofte med succes. Hvis du derimod ønsker at være "individuel" så må du selv finde på noget.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.