mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der er godt og grundig træt af skat.
Hvorfor skal vi lave forskudsopgørelser når det ikke bliver overført til selvangivelsen? Det er et helvede at indtaste information når man har haft lejet en lejlighed ud et par måneder, de kunne i det mindste være så filnke at overføre det information man allerede har tastet.
Og så har mit kære pensionsfirma åbenbart ikke indberretiget min pension, så nu skal jeg rykke dem for en årsopgørelse fra 2009 så jeg selv kan få indført tallene.
*suk*
... der nu vil holde fyraften, køre forbi et supermarked efter cola og bajer og parkere sig selv foran xboxen resten af aftenen.
Hvorfor skal vi lave forskudsopgørelser når det ikke bliver overført til selvangivelsen? Det er et helvede at indtaste information når man har haft lejet en lejlighed ud et par måneder, de kunne i det mindste være så filnke at overføre det information man allerede har tastet.
Og så har mit kære pensionsfirma åbenbart ikke indberretiget min pension, så nu skal jeg rykke dem for en årsopgørelse fra 2009 så jeg selv kan få indført tallene.
*suk*
... der nu vil holde fyraften, køre forbi et supermarked efter cola og bajer og parkere sig selv foran xboxen resten af aftenen.
NioBe (9316) skrev:...der siger til qw_freak at det pt kun er en skitse, men han må da godt komme med en bedømmelse. xP LINK!
Der lige må pointere at det er første gang hun tegner på tablet og i manga! Så det er ikke helt godt, men en start.
Hvis det er manga, så skal patterne være meget større...
vandfarve (9318) skrev:NioBe (9316) skrev:...der siger til qw_freak at det pt kun er en skitse, men han må da godt komme med en bedømmelse. xP LINK!
Der lige må pointere at det er første gang hun tegner på tablet og i manga! Så det er ikke helt godt, men en start.
...der tror ordet Vandfarve leder efter er 'Hentai'...
hofterne er lidt smalle, for manga, med mindre vi skal færdes i 'kawaii' afdelingen...^^
Der har månedslig abonnement på WSPA donation. @100kr
Der vil opfordre andre til at gøre det samme.
Der egentlig godt ved det ikke vil ske fordi 99% af folk man støder på er kapitalister. (læs: egoister)
Der vil opfordre andre til at gøre det samme.
Der egentlig godt ved det ikke vil ske fordi 99% af folk man støder på er kapitalister. (læs: egoister)
...der netop har fået en stor undskyldning fra en vis person i en sølvgrå VW New Beetle.
...der er glad for sine "kontakter"
...der er glad for sine "kontakter"
Det er jeg ikke helt enig i.
Mennesker er skyld i menneskers ulykke ( som afrikabanditterne )
Mennesker er skyld i forsvarsløse dyrs pine
:S hvordan kan man IKKE vælge det sidste? Mennesker burde være istand til at klare sig selv.
:S hvordan kan man IKKE vælge det sidste? Mennesker burde være istand til at klare sig selv.
vandfarve (9317) skrev:... der ikke fatter, hvordan folk er kommet ind og set deres restskat/overskudsskat, når jeg har prøvet tusinde gange uden held.
... der godt kan forstå at vandfarve ikke kan logge ind på hans skattemappe.
... der synes at vandfarve skal logge ind på sin egen!
... der hader manga, hentai og alt det andet tegnede snot...
... der kan forholde sig til simple tegneserier som Cyanide and Happiness, Calvin and Hoppes, XKCD, Garfield og Asterix...
SlettetBruger (9327) skrev:Det er jeg ikke helt enig i.
Der er ingen der siger vi ikke er skyld i det, jeg mener bare der er langt, langt, langt bedre måder at gøre verden et bedre sted på, hvis det er det man vil.
Voldtægtsofre, folk der sulter, folk der lever i et land med korruption, folk der ikke kan blive til noget fordi de ikke ved hvordan de staver til deres eget navn, folk der står uden hus og hjem foran de murbrokker der engang var deres bolig, folk i lande med borgerkrig - Alle vil jeg da hellere redde end en gruppe af bjørne der bliver mishandlet. Sætter man dyreliv over menneskeliv er der noget galt.
Tumleren (9334) skrev:Sætter man dyreliv over menneskeliv er der noget galt.
^^ I disagree. Jeg synes dyr ligger meget højere end mennesker. du hører jo dagligt om hvor retarderede og idiotiske vi er, egoistiske, griske, behandler dyr som om de har gjort noget forkert. holder dem i fangeskab, ødelægger deres hjem for at prøve at mætte vores hunger efter penge og magt.
Dyr skal holde deres kæft og være mad.
De kan få penge, når de bliver serveret med sovs og kartofler - og så må de sgu selv ligge at rode med, hvad de skal bruges til.
De kan få penge, når de bliver serveret med sovs og kartofler - og så må de sgu selv ligge at rode med, hvad de skal bruges til.
NioBe (9316) skrev:...der siger til qw_freak at det pt kun er en skitse, men han må da godt komme med en bedømmelse. xP LINK!
...Der bedre sent end aldrig, fortæller Niobe at det er fint lavet, dog skal hun kigge lidt på armlængden og kropsfiguren, en anelse mere timeglas-figur ville gøre underværker, samtig er det ikker en go ide at tegne figuren nøgen først, og derefter påføre tøj, det giver figuren et forkert udtryk! :)
qw_freak (9340) skrev:NioBe (9316) skrev:...der siger til qw_freak at det pt kun er en skitse, men han må da godt komme med en bedømmelse. xP LINK!
...Der bedre sent end aldrig, fortæller Niobe at det er fint lavet, dog skal hun kigge lidt på armlængden og kropsfiguren, en anelse mere timeglas-figur ville gøre underværker, samtig er det ikker en go ide at tegne figuren nøgen først, og derefter påføre tøj, det giver figuren et forkert udtryk! :)
Tegner som regl ikke mine figure nøgne... men laver "lemmerne" så hun har noget at tegne efter. Armen viste jeg godt var al for kort... Men var simpelthen for træt til at tegne mere på det tidspunkt. :P
...der har rettet lidt mere på skitsen. Der har planer om at tegne den ren op og gi den farve... hvis hun tør. xP
P.S. tak for feedback'en :)
LinguaIgnota (9338) skrev:Dyr skal holde deres kæft og være mad.
... der assisterer med:
Hvis det ikke var meningen at vi skulle spise dyrene, hvorfor er de så lavet af kød?
... der hverken støtter mennesker, dyr eller noget andet via indsamlinger.
Der er simpelthen for mange gode formål, så da jeg ikke gider favorisere det ene frem for det andet, så bruger jeg pengene på mig selv...
LinguaIgnota (9338) skrev:Dyr skal holde deres kæft og være mad.
...der spørger LinguaIgnota om han virkelig ville kunne få sig selv til at spise sådan et nuttet hamster?
starz#1 (9319) skrev:vandfarve (9318) skrev:NioBe (9316) skrev:...der siger til qw_freak at det pt kun er en skitse, men han må da godt komme med en bedømmelse. xP LINK!
...der tror ordet Vandfarve leder efter er 'Hentai'...
hofterne er lidt smalle, for manga, med mindre vi skal færdes i 'kawaii' afdelingen...^^
... der lige har opdaget at quote-buggen er fikset.
... der hepper på Mandalae.
Sikots (9332) skrev:... der godt kan forstå at vandfarve ikke kan logge ind på hans skattemappe.
... der synes at vandfarve skal logge ind på sin egen!
... der knækkede sammen af grin.
... der synes at folk der udelader o-et og kun siger "kay" er for dovne.
... der er ved at skrive jobansøgning.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.