mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der har stor lyst til at lave og spise en Marsbar-kage.
...der mangler 4 Marsbarer og piskefløde :(
...der mangler 4 Marsbarer og piskefløde :(
...der synes Sólveig Ragnheiður Gunnarsdóttir skal optræde i TV Avisen (12:50) noget oftere :]~~
Ronson (9259) skrev:...der synes Sólveig Ragnheiður Gunnarsdóttir skal optræde i TV Avisen (12:50) noget oftere :]~~
Ja, hun var en frækkert. Jeg tænkte faktisk på, om man ikke skulle tage derud i sin "shining armor" og rede hende fra dragerne på Island...
Dreadnought (9262) skrev:... der ønsker Kris tillykke med fødseldagen.
På trods af at jeg har spammet det en enkelt gang eller to herinde, så er jeg faktisk temmelig imponeret over at det er blevet husket. Jeg takker og bukker. :)
...der bliver 26 år i dag og næsten ikke kan vente til efter arbejde med at få sine gaver!
Kris (9273) skrev:På trods af at jeg har spammet det en enkelt gang eller to herinde, så er jeg faktisk temmelig imponeret over at det er blevet husket. Jeg takker og bukker. :)
...der bliver 26 år i dag og næsten ikke kan vente til efter arbejde med at få sine gaver!
Tillykke!! :)
... der ønsker Kris tillykke med dagen
... der ligeledes synes at hun ser urimelig kompetent ud!
... der godt finde på andre ting hun kunne lave i stedet for at være bartender.
Eksempelvis kunne hun vaske min bil!
Ronson (9259) skrev:...der synes Sólveig Ragnheiður Gunnarsdóttir skal optræde i TV Avisen (12:50) noget oftere :]~~
... der ligeledes synes at hun ser urimelig kompetent ud!
... der godt finde på andre ting hun kunne lave i stedet for at være bartender.
Eksempelvis kunne hun vaske min bil!
.. der godt kunne få en hel dag til at gå med at høre hende fnise som hun gjorde lige i starten. :)
... der iøvrigt stadig savner en "Hot" rating.
NioBe (9284) skrev:...der høre den joke hverdag... boring!
... Det er jo meningen.
http://xkcd.com/436/
.. der gerne vil vide om der er nogen der spiller xbox med deres bedre halvdele, og i såfald hvad de spiller?
Ville gerne spille noget co-op eller lignende (nok ikke fps) med damen, men er på total bar bund iforhold til hvad der kunne være interresant. Så forslag og erfaringer modtages med kyshånd!
Ville gerne spille noget co-op eller lignende (nok ikke fps) med damen, men er på total bar bund iforhold til hvad der kunne være interresant. Så forslag og erfaringer modtages med kyshånd!
...der fortæller oxxy at hun udelukkende spiller coop med manden når hun bruger xboxen, men at de fleste spil vi gamer nok ikke er noget for dig. Smider dog alligevel en liste:
Halo 3
GOW 1+2
Monopoly og Trivial Persuit(jaja, så gamle er vi)
Band Hero, Rock Band, diverse guitar hero-fis
Rainbow six Vegas 1+2
Scene it
Kane & Lynch(det er ikke så ringe som folk siger)
Bomberman
Diverse LEGO franchises
Rayman Raving Rabbits(det er ikke helt coop, men man kan skiftes til de små minigames)
Unreal Tournament
Quake
Halo 3
GOW 1+2
Monopoly og Trivial Persuit(jaja, så gamle er vi)
Band Hero, Rock Band, diverse guitar hero-fis
Rainbow six Vegas 1+2
Scene it
Kane & Lynch(det er ikke så ringe som folk siger)
Bomberman
Diverse LEGO franchises
Rayman Raving Rabbits(det er ikke helt coop, men man kan skiftes til de små minigames)
Unreal Tournament
Quake
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.