mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der er glad for at det ikke er ham der skulle sidde og "kategorisere" videoerne.
Rasmus064 (9058) skrev:...der virkelig ikke forstår hvordan nogen kan tænde på en 3 måneder gammel baby.
Yeah, I know, right? - Nogle mennesker kan åbenbart lide
dem så gamle, selvom det virker ulækkert for os
andre.
...der bare elsker sin fagforening
...der har fået afvist 7 regninger der skulle have været betalt idag.
...der må leve på de sørgelige rester i køleskabet i et par dage.
...der har fået afvist 7 regninger der skulle have været betalt idag.
...der må leve på de sørgelige rester i køleskabet i et par dage.
...der er træt af danske journalister.
Overskrift
Lidt længer nede står der
...der ikke mener at 6% af en befolkning er nok til at kunne generaliser.
Overskrift
Danskerne er vilde med kokain
Lidt længer nede står der
Ikke mindst når det gælder de helt unge under 25 år ligger Danmark langt over det europæiske gennemsnit. Inden for det seneste år har knap 6 procent af de unge danskere prøvet at tage kokain.
...der ikke mener at 6% af en befolkning er nok til at kunne generaliser.
Jakob Jakobsen (9062) skrev:...der har fået afvist 7 regninger der skulle have været betalt idag.
... der skiftede Nordea ud, da de valgte at afvise SAMTLIGE af mine regninger og tilmed slette hele min PBS, fordi min løn gik ind én dag for sent - på trods af at jeg havde skrevet en besked til banken.
... der endvidere fik et gebyr som skulle betales til Nordea
... der fik fortalt Nordea at de utallige gange har fået oplyst mit mobilnummer og derfor bare burde ringe til mig og spørge hvad der foregår
... der slap for at betale gebyret, fik en mundtlig undskyldning, og skiftede bank, eftersom det var anden gang indenfor 6 måneder at Nordea fuckede op...
... der vågnede da han havde sovet 13 timer - og nu er frisk!
... der hader Google Chrome på grundlag af småting, som udviklerne burde have lært af Mozilla-fyrene og benyttet sig af nu.
Jeg føler mig som om, at jeg sidder bare en computer med IE6, når talen falder på administration af hentede dokumenter i Chrome. I Fx er det som hamrende simpelt, men i Chrome skal du kæmpe, og så mister du endda ca. 50 pixel i bunden af skærmen for at se filerne.
Lider i af NIH-symdromet og mener, at i kan gøre alt bedre? FFS!
Så bruger jeg sgu hellere IE8, når jeg skal hente filer, for Chrome har godt nok tabt kampen på det felt.
Jeg føler mig som om, at jeg sidder bare en computer med IE6, når talen falder på administration af hentede dokumenter i Chrome. I Fx er det som hamrende simpelt, men i Chrome skal du kæmpe, og så mister du endda ca. 50 pixel i bunden af skærmen for at se filerne.
Lider i af NIH-symdromet og mener, at i kan gøre alt bedre? FFS!
Så bruger jeg sgu hellere IE8, når jeg skal hente filer, for Chrome har godt nok tabt kampen på det felt.
vandfarve (9069) skrev:Ja, men hvad er der galt med at have et vindue som Fx eller mulighed for at få vist mappen med filerne?
Der er mulighed for at få vist mappen med filerne?
Jakob Jakobsen (9075) skrev:#9072
CTRL+J?
Det er kun historikken, desværre. Jeg savner en mere direkte adgang til Stifinder-mappen, hvor filen faktisk findes... Hvis man har omdøbt filen, så kan man ikke bruge CTRL+J, og jeg ser ingen mulighed for trykke noget lignende "Åben mappen"/"Open folder".
...der korser sig over musikken til hans tøsers springgymnastik der har været kompimeret til MP3, brændt som CDA, rippet og om igen mindst 5 gange.
...der kan konstatere at der er clipping i 80% af de MP3 filer man får fat på.
...der ikke fatter at folk kan leve med så dårlig lyd.
...der nu laver en "ordentlig" CD til tøsernes springgymnastik.
...der ikke fatter at folk kan leve med så dårlig lyd.
...der nu laver en "ordentlig" CD til tøsernes springgymnastik.
...der netop har fået dødstrusler fra en "Brian" i hans VW beetle med softtop, da jeg var så slem at dytte af ham fordi han holdt parkeret i en uoverskuelig fodgængerovergang.
...der netop har skrevet en rapport og sendt til politiet om ovenstående mordtrusler, samt spark på min bil.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.