mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der ikke forstår folk og tarteletter.
Come on, guys! Det er høns, nej, ikke ung og frisk kylling, men gamle høns i aspargessovs, der mest af alt minder om noget, der kommer ud af Lingualgnotas "tryllestav", hvorefter det er placeret i en butterdejskop - en kop af butterdej eller nok det værste kategori af mad.
Det smager forfærdeligt, og så ligner det noget, der er værre!
Come on, guys! Det er høns, nej, ikke ung og frisk kylling, men gamle høns i aspargessovs, der mest af alt minder om noget, der kommer ud af Lingualgnotas "tryllestav", hvorefter det er placeret i en butterdejskop - en kop af butterdej eller nok det værste kategori af mad.
Det smager forfærdeligt, og så ligner det noget, der er værre!
...der håber at de danske biografer lærer af tyskland...og også spiller film på orignalsproget UDEN tekster, da det er mit eneste (tekniske) kritik punkt af Avatar i 3D.
...der mener at hvis man ikke kan engelsk i Danmark anno 2010...så er det bare ærgeligt, men ikke grund til at "straffe" alle andre.
...der mener at hvis man ikke kan engelsk i Danmark anno 2010...så er det bare ærgeligt, men ikke grund til at "straffe" alle andre.
terracide (7461) skrev:...der håber at de danske biografer lærer af tyskland...og også spiller film på orignalsproget UDEN tekster, da det er mit eneste (tekniske) kritik punkt af Avatar i 3D.
hmmm. det har jeg egentlig ikke tænkt over, men du kunne have en pointe.
Dog vil jeg tro at man bør vælge at lave nogen specialforestillinger, ligesom man i tyskland laver special forestillinger med originalsprog - og det absolut kun i de større biografer/byer.
...der ikke har mødt stærke jalapeños endnu.
...der ikke gider det æddikesnask som de kalder jalapeños på de fleste pizzeriaer. Det skal være frisk chili i stedet.
...der ikke gider det æddikesnask som de kalder jalapeños på de fleste pizzeriaer. Det skal være frisk chili i stedet.
...der er træt af Nvidia og deres LO***! Nforce chipsets.
...der har prøvet at få win7 til at køre på et Nforce3 bundkort med AGP de sidste par dage, men har opgivet.
...der har prøvet at få win7 til at køre på et Nforce3 bundkort med AGP de sidste par dage, men har opgivet.
Pikkuk (7448) skrev:end syfilis? hvis ja, så er jeg enig.
..der håber at PIKkuk har det sjovt med sin dårlige humor.
..der skrider i seng nu :)
biograf uden både dubbed og OS(Original sprache) fremvisninger? [/quote]terracide (7464) skrev:..der endnu ikke har set en tysk
... der kan forstå at terracide kun har været i større tyske byer ;)
... Der føler sig ganske stødt og ked af det over Jonasdanbraek's bemærkning, og slet ikke forstår hvad det skal til for - og forøvrigt synes at han er en dum prutskidspuha! AVBÆV!
Pikkuk (7484) skrev:biograf uden både dubbed og OS(Original sprache) fremvisninger?
... der kan forstå at terracide kun har været i større tyske byer ;)
... Der føler sig ganske stødt og ked af det over Jonasdanbraek's bemærkning, og slet ikke forstår hvad det skal til for - og forøvrigt synes at han er en dum prutskidspuha! AVBÆV! [/quote]
..der prøver at trøste PIKkuk alt hvad han kan, men det hjælper tilsyneladende ikke, efter som han er en kæmpe whiner.......
terracide (7486) skrev:Der ikke ville kalde Ratingen bei Heiligenstadt for en "større" tysk by...
nej den lyder til at være et hul. Måske er det noget der er under udvikling i tyskland, det ville glæde mig, for det er ret trælst at jeg når jeg skal besøge svigermekanikken på bøhlandet i Thüringen, er tvunget til at se tysk synkroniserede film. Det kunne måske også hjælpe på befolkningens engelskundskaber!
...der netop har modtaget en $20 rabatkupon til DinoDirect... der udløb den 31 december.
SlettetBruger (7493) skrev:Der havde fået indtryk af at terra havde hjerne nok til IKKE at ryge.
oh well ^^
Jeg ryger lige så meget som jeg ikke ryger.
Kommer an på mit humør.
Røg ikke i USA i sommers...de havde ikke Prince så gad jeg ikke.
XorpiZ (7494) skrev:Koster de 37 kr nu?! Eller er du i udlandet?
Der står 37,- på bandarolen nu, så jeg de er steget.
Kan huske da jeg gav 60,-...for en hel karton Prince....I Camp Pleso/UNPROFOR/Zagreb.
(Det er den reelle pris uden moms og afgifter)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.