mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... Der lige har taget hul på "The universe" sæson 2. og forudbestilt sæson 3
virkelig dejlig serie..!
virkelig dejlig serie..!
Tumleren (7405) skrev:..der på en eller anden måde altid formår at komme utrolig sent i seng
jeg har haft det på samme måde denne uge :(
ROFL... hvert 20. minut
Her kører busserne hver time om morgenen og ellers hver 2. time og hvis man er heldig om natten.
Kommer man ud til de landsbyerne kan man være heldig at få en taxa hvis man reserverer den i god tid :)
Nogle kunne have godt af at flytte væk fra storbyen.
Her kører busserne hver time om morgenen og ellers hver 2. time og hvis man er heldig om natten.
Kommer man ud til de landsbyerne kan man være heldig at få en taxa hvis man reserverer den i god tid :)
Nogle kunne have godt af at flytte væk fra storbyen.
NioBe (7412) skrev:...der er kommet sent på arbejde fordi hendes tog pludselig kun kørte hvert 20 minut... Gah...!
årh buhu QQ BAWWW etc.
hernede er vi heldige hvis æselkonvojen kommer en gang om måneden.
#7413-1414
Hov hov I to. At toget pludselig går fra at skulle køre hvert 10'ende minut til 20 min er forsinkelse hos S-tog. :P Sådan er det bare ved "KBH-området", alt der ikke køre med ca 10 mins mellemrum er en forsinkelse eller aflysning.
Og jo... jeg bor (næsten) i bøh-landet... Men tager bilen til nærmeste s-tog st.
Hov hov I to. At toget pludselig går fra at skulle køre hvert 10'ende minut til 20 min er forsinkelse hos S-tog. :P Sådan er det bare ved "KBH-området", alt der ikke køre med ca 10 mins mellemrum er en forsinkelse eller aflysning.
Og jo... jeg bor (næsten) i bøh-landet... Men tager bilen til nærmeste s-tog st.
...der desværre må slå jer allesammen i mad!
Hun har lige bestilt en pizza og en stor bakke pommefrites over pizzaplus.dk.... Som skulle eftersigende være betalt... Men ordren er åbenbart ikke gået igennem... Men er så alligevel gået igennem, fordi ham gurker-manden som hun ikke kunne forstå havde tilsyneladende lavet lort i den... Men nu er Pizza'en alligevel blevet bestilt...
...tror hun...
HVORFOR HELVEDE KAN DE IKKE BARE LÆRE AT SNAKKE DANSK!??!!
Hun har lige bestilt en pizza og en stor bakke pommefrites over pizzaplus.dk.... Som skulle eftersigende være betalt... Men ordren er åbenbart ikke gået igennem... Men er så alligevel gået igennem, fordi ham gurker-manden som hun ikke kunne forstå havde tilsyneladende lavet lort i den... Men nu er Pizza'en alligevel blevet bestilt...
...tror hun...
HVORFOR HELVEDE KAN DE IKKE BARE LÆRE AT SNAKKE DANSK!??!!
NioBe (7420) skrev:...der desværre må slå jer allesammen i mad!
Hun har lige bestilt en pizza og en stor bakke pommefritter over pizzaplus.dk.... Som skulle eftersigende være betalt... Men ordren er åbenbart ikke gået igennem... Men den er så alligevel gået igennem, fordi ham gurker-manden som hun ikke kunne forstå hende havde tilsyneladende lavet lort i den... Men nu er pizzaen alligevel blevet bestilt...
...tror hun...
HVORFOR HELVEDE KAN JEG IKKE BARE LÆRE AT SKRIVE DANSK!??!!
Fixed...
Systran (7419) skrev:der flækkede 2 Cheese BBQ franske hotdogs og 1½ cola på langs i dag til frokost.
Stakkels cola! Bare sårn at flække den, istedet for at drikke den :'(
...der synes at det er underligt... Det var hende der troede at hun skulle have briller eller kontaktlinser... Det er alligevel terracide, der nok mest kunne få brug for dem, siden han hverkan kan læse eller skrive.
Velkommen tilbage terra, har undret mig over om du var gået over vejen foran en lastbil fordi du ikke kan se en skid. *MøZ*
Velkommen tilbage terra, har undret mig over om du var gået over vejen foran en lastbil fordi du ikke kan se en skid. *MøZ*
... der lige er kommet i tanke om at han har to kasser sodavand til at stå bag i bilen.
... der skal ud i kulden og redde de colaer.
... der skal ud i kulden og redde de colaer.
... der ikke helt kunne forstå hvorfor naboen kiggede så mærkeligt på mig, da jeg spændede hen til bilen i shorts. :D
Jakob Jakobsen (7443) skrev:...der netop har siddet fast i en snedrive. Kunne dog hurtigt få bilen fri igen.
hvis du hurtigt kan få den fri på egen hånd... sidder man så fast?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.