mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://getmeets.com - et godt projekt for voksne, der leder efter en sexpartner
@cbm
7" skærme? Må jeg være så nysgerrig og høre hvad de bla bruges til?
Og hvilken slags skærm er det? (Mærke)
fastwrite_1 (72904) skrev:@cbm
De små skærme hedder toguard, kører på 12v og kommer med psu og alle kabler, stand og vga+hmdi+dvi indgange (Amazon.De)
Jeg er ikke færdig med at indrette kontorhjørnet efter jeg har været ved at bygge det om, men tænker at 3 af dem skal på min primære gamer pc sammen med de 2 nye "gamer" skærme plus min AIO skal fungere som skærm (hdmi in via USB capture dongle)
Har også en stak hdmi omskiftere så jeg kan have mere end en enkelt hdmi kilde per skærm
Jeg er stadig usikker på om en af de små skærme skal have lov at komme i bilen sammen med en odroid
ok - tak for info. må tjekke de små skærme ud og se om jeg kan bruge et tilsvarende setup - dog uden gamerdelen.
ok - tak for info. må tjekke de små skærme ud og se om jeg kan bruge et tilsvarende setup - dog uden gamerdelen.
fastwrite_1 (72907) skrev:#72906
No problem
Jeg valgte dem mest af plads hensyn men de har super fint billede. Fx står tekst fra en pi superskarpt
Mit setup består af 6 stk 7" skærme, en AIO skærm og 2 gamer skærme pt
Kunne vildt godt tænke mig at se et billede af dit setup hvor alle skærme er i brug. Både for nysgerrighedens og inspirationens skyld :-) er det muligt?
fastwrite_1 (72909) skrev:Kunne vildt godt tænke mig at se et billede af dit setup hvor alle skærme er i brug. Både for nysgerrighedens og inspirationens skyld :-) er det muligt?
Så snart det hele er klar så kan jeg godt tage et foto hvis det er :-)
Jeg venter på nogle dele til to af maskinerne for deres ombygning kan gøres færdig
Planen indtil videre:
Primær gaming pc:
GTX1080 2 gamer skærme via dp
GTX1080 1 AIO skærm via HDMI ind
Videresend til mini skærm
GTX1080 1 mini skærm via HDMI
IntelHD 2 mini skærme
2 USB skærmkort 2 mini skærme
AIO:
Egen skærm
AMD maskine:
Den ene gamer skærm
Dock:
2 output til gamer skærme
1 output via USB skærmkort til mini skærm
Tynd klient:
1 output til lille skærm VGA
Pentium 4 maskine til retro:
Diverse pi maskiner og lignende:
1 output til lille skærm
Jeg har 4 stk 5 port HDMI omskiftere
Og et hav af omskiftere mellem HDMI,VGA,Composite
Primær gaming pc:
GTX1080 2 gamer skærme via dp
GTX1080 1 AIO skærm via HDMI ind
Videresend til mini skærm
GTX1080 1 mini skærm via HDMI
IntelHD 2 mini skærme
2 USB skærmkort 2 mini skærme
AIO:
Egen skærm
AMD maskine:
Den ene gamer skærm
Dock:
2 output til gamer skærme
1 output via USB skærmkort til mini skærm
Tynd klient:
Pentium 4 maskine til retro:
Diverse pi maskiner og lignende:
1 output til lille skærm
Jeg har 4 stk 5 port HDMI omskiftere
Og et hav af omskiftere mellem HDMI,VGA,Composite
... der nu skal betale for Netflix i Kenyan Shilling og ikke USD mere
https://i.ibb.co/NySH9wR/037-C0189-8-EC2-403-F-AE4...
Claus Jørgensen (72913) skrev:... der nu skal betale for Netflix i Kenyan Shilling og ikke USD mere
Heh, bruger du Netflix Kenya via VPN?
...der føler sig som et levende fossil efter alderen har passeret de 40
...der kan læse at fx Troa anser folk på 25 som 'seniorer'
...der kan se at samtlige LAN events også kun har deltagere op til 25
...der ville ønske han kunne være 20 igen
...der kan læse at fx Troa anser folk på 25 som 'seniorer'
...der kan se at samtlige LAN events også kun har deltagere op til 25
...der ville ønske han kunne være 20 igen
CBM (72923) skrev:Claus Jørgensen (72922) skrev:#21
Du kunne jo proeve at lege ung. Dvs. koebe en Macbook, og spille nogle Fortnight, istedet for alt det der gammeldaws unix pjat :p
Macbook? Nej tak
Jeg har spillet lidt fortnite på tablet, det er jeg slet ikke så ringe til faktisk
Er det på glas eller med controller?
dugfrisk (72924) skrev:CBM (72923) skrev:Claus Jørgensen (72922) skrev:#21
Du kunne jo proeve at lege ung. Dvs. koebe en Macbook, og spille nogle Fortnight, istedet for alt det der gammeldaws unix pjat :p
Macbook? Nej tak
Jeg har spillet lidt fortnite på tablet, det er jeg slet ikke så ringe til faktisk
På glas
der er trist over nyheden fra TCL... ikke flere blackberry telefoner og dermed ikke flere qwerty android enheder
BlackBerry og QWERTY PKB ... R.I.P.
BlackBerry og QWERTY PKB ... R.I.P.
... der kan se nytten i at kunne bestille online fra supermarkedet til hjemlevering
Ny lejlighed, kæft der er meget der skal købes ind. Rart nok bare at kunne bestille det, og så få det leveret et par timer efter man er flyttet ind.
Ny lejlighed, kæft der er meget der skal købes ind. Rart nok bare at kunne bestille det, og så få det leveret et par timer efter man er flyttet ind.
Claus Jørgensen (72927) skrev:... der kan se nytten i at kunne bestille online fra supermarkedet til hjemlevering
Sådan noget "Bilka-24" eller hvad det nu hedder? (Jeg så en reklame banner på en bilka i dag)
CBM (72899) skrev:Er ideen ikke med dll filer at de kan bruges uanset?
Har da tit brugt dll filer skrevet i alle mulige sprog i OBJECT Pascal
:D
Alt er muligt. Men ....
function add_c_msvc(a, b : integer) : integer; stdcall; external 'demomsvc.dll' name 'add_c';
function add_cpp_msvc(a, b : integer) : integer; stdcall; external 'demomsvc.dll' name '?add_cpp@@YAHHH@Z';
function add_c_gcc(a, b : integer) : integer; stdcall; external 'demogcc.dll' name 'add_c';
function add_cpp_gcc(a, b : integer) : integer; stdcall; external 'demogcc.dll' name '_Z7add_cppii';
CBM (72925) skrev:dugfrisk (72924) skrev:CBM (72923) skrev:Claus Jørgensen (72922) skrev:#21
Macbook? Nej tak
På glas
https://www.callofduty.com/mobile
brostenen (72932) skrev:...der fik fødselsdags gave af svigerforældrene. Jeg fik en Star Wars T-Shirt, en strikketrøje og så en TheC64 full size.
tillykke :-) og fed gave!
CBM (72936) skrev:brostenen (72932) skrev:...der fik fødselsdags gave af svigerforældrene. Jeg fik en Star Wars T-Shirt, en strikketrøje og så en TheC64 full size.
Jeps.... Jeg har dog ikke haft tiden til at tænde den endnu. Dog kun åbnet for kassen og kigget. Når vi har unger, så er alt hvad der hedder computer, noget som pakkes væk. Med mindre mine unger siger at de lige vil spille en time konsol eller spille på en gammel 1980'er/1990'er computer. Jeg vil være nærværende når de er her, og så står den på hygge med mad og film og såen. Måske et brætspil eller noget. Men ikke computer for egen vinding.
Anyway... Her er dyret. Jeg har lagt mærke til en enkelt bette detalje. Tastaturet. Hvis du ser en anmeldelse på skrift eller på youtube om denne her maskine, og de siger at tastaturet er en replika som er lykkedes 100%. Så fucking lyver de. Det er på ingen måde samme feel, når man trykker på tasterne. Det er to vidt forskellige tastaturer. Den originale har et ensformiget travel med blød respons. Du kender det. Men denne her er mere 1990'er i det. Du trykker og der er naturlig modstand. Efter en halv eller hel millimeter, så giver tasten efter. Som om den har en bobbel eller forhindring som den lige skal overskride. Herefter er den blød som originalen.
Folk som siger andet. Lyver som bare pokker. Eller også har de aldrig haft en C64, og tror at 90'er keyboard er som 80'er keyboard. Eller også er det 20 år siden de sidst har rørt ved et originalt tastatur og kan ikke huske. Eller også er folk bare psyko nemme at snyde. Uanset hvad det kunne være. Så er det ikke fordi tastaturet føles dårligt. Det føles faktisk lækkert. Som et halvmekanisk uden fucking lorte klik lyd som skærer og skurer en i øret på det groveste. (Ja. Jeg hader IBM Model-M af den grund) Jeg kan godt lide reproduktionen. Et godt forsøg og godt resultat. Men lad nu FUCKING være med at kalde det en 100% genfødsel eller reproduktion. For det er at lyve folk lige op i ansigtet. Det ER en reproduktion, bare ikke 100%. Nok nærmere 90%.
Uhhh... Glemte næsten billederne.
brostenen (72937) skrev:CBM (72936) skrev:brostenen (72932) skrev:...der fik fødselsdags gave af svigerforældrene. Jeg fik en Star Wars T-Shirt, en strikketrøje og så en TheC64 full size.
Jeps.... Jeg har dog ikke haft tiden til at tænde den endnu. Dog kun åbnet for kassen og kigget. Når vi har unger, så er alt hvad der hedder computer, noget som pakkes væk. Med mindre mine unger siger at de lige vil spille en time konsol eller spille på en gammel 1980'er/1990'er computer. Jeg vil være nærværende når de er her, og så står den på hygge med mad og film og såen. Måske et brætspil eller noget. Men ikke computer for egen vinding.
Anyway... Her er dyret. Jeg har lagt mærke til en enkelt bette detalje. Tastaturet. Hvis du ser en anmeldelse på skrift eller på youtube om denne her maskine, og de siger at tastaturet er en replika som er lykkedes 100%. Så fucking lyver de. Det er på ingen måde samme feel, når man trykker på tasterne. Det er to vidt forskellige tastaturer. Den originale har et ensformiget travel med blød respons. Du kender det. Men denne her er mere 1990'er i det. Du trykker og der er naturlig modstand. Efter en halv eller hel millimeter, så giver tasten efter. Som om den har en bobbel eller forhindring som den lige skal overskride. Herefter er den blød som originalen.
Folk som siger andet. Lyver som bare pokker. Eller også har de aldrig haft en C64, og tror at 90'er keyboard er som 80'er keyboard. Eller også er det 20 år siden de sidst har rørt ved et originalt tastatur og kan ikke huske. Eller også er folk bare psyko nemme at snyde. Uanset hvad det kunne være. Så er det ikke fordi tastaturet føles dårligt. Det føles faktisk lækkert. Som et halvmekanisk uden fucking lorte klik lyd som skærer og skurer en i øret på det groveste. (Ja. Jeg hader IBM Model-M af den grund) Jeg kan godt lide reproduktionen. Et godt forsøg og godt resultat. Men lad nu FUCKING være med at kalde det en 100% genfødsel eller reproduktion. For det er at lyve folk lige op i ansigtet. Det ER en reproduktion, bare ikke 100%. Nok nærmere 90%.
Uhhh... Glemte næsten billederne.
Hvis du kan få fat i et c64 keyboard og en keyrah så kunne du genskabe det originale tastatur
Men ja har også hørt at tastaturet er lavet for billigt
CBM (72940) skrev:
Hvis du kan få fat i et c64 keyboard og en keyrah så kunne du genskabe det originale tastatur
Men ja har også hørt at tastaturet er lavet for billigt
Jeg vil ikke sige at det er lavet for billigt. Det føles lige så godt som originalen, men er et helt andet feel. Det er mere alle dem som siger at det føles som originalen at jeg er dybt uenig med. Det er lige så godt, men på ingen måde det samme. Det føles faktisk nøjagtig som et tastatur på en Lenovo Thinkpad X220 maskine. Bare højere taster.
Ellers har jeg været i gang med at opdatere til nyeste firmware, og jeg har spillet spil fra USB nøgle. Jeg har sådan en gammel 128megabyte USB nøgle, og den er mere end rigelig til at teste spil af med.
Grafikken er ultra skarp, og der er fantastisk kontrast forskel mellem farver. Lyden på den anden side, lyder 95% tæt på en SID-8580. Så min dom er at den er alle pengene værd. Der er 100% smooth scrolling ved 50hz på et fladskærms tv og ingen grafik fejl i alle de spil jeg har testet af. Dog skal du vær opmærksom på, at ikke alle moderne fladskærms tv kan vise hele billedet i karosel menu'en. På vores billige tv, så er der skåret en lille smule af venstre og højre side af billedet. Men på vores fjernsyn i stuen, vises alt grafik som det skal i menu'en. Der er nul problemer i selve spillene på begge fjernsyn.
Med henblik på keyrah... Så vil jeg ikke til at flytte boardet over i et gammelt case, for den løsning du tænker på, kan ikke lade sig gøre. Med mindre man skærer i TheC64 kabinettet. Hvad jeg syntes er synd.
...der har købt et los 40x40 millimeter blæsere, af forskellige typer, fabrikater og baseret på forskellige teknologier. Jeg skal finde en jeg kan holde ud at lytte på og som kan fjerne varm luft fra et lille kabinet. 120x120 er total overkill i dette tilfælde.
brostenen (72943) skrev:...der har købt et los 40x40 millimeter blæsere, af forskellige typer, fabrikater og baseret på forskellige teknologier. Jeg skal finde en jeg kan holde ud at lytte på og som kan fjerne varm luft fra et lille kabinet. 120x120 er total overkill i dette tilfælde.
Noctua får megen ros for deres blæsere
CBM (72944) skrev:brostenen (72943) skrev:...der har købt et los 40x40 millimeter blæsere, af forskellige typer, fabrikater og baseret på forskellige teknologier. Jeg skal finde en jeg kan holde ud at lytte på og som kan fjerne varm luft fra et lille kabinet. 120x120 er total overkill i dette tilfælde.
Jeg ved det. Men cirka en 150 kroner for en 40x40 er ret dyrt syntes jeg.
brostenen (72946) skrev:CBM (72944) skrev:brostenen (72943) skrev:...der har købt et los 40x40 millimeter blæsere, af forskellige typer, fabrikater og baseret på forskellige teknologier. Jeg skal finde en jeg kan holde ud at lytte på og som kan fjerne varm luft fra et lille kabinet. 120x120 er total overkill i dette tilfælde.
Jeg ved det. Men cirka en 150 kroner for en 40x40 er ret dyrt syntes jeg.
Sandt nok
...der var på Utzon centret i Aalborg med sønnike og svigerfar, her i vinterferien. De havde en udstilling med rum (ikke rummet) og form. De havde koblet minecraft på som et virkemiddel, man kunne spille det med 3D briller og så kunne man bygge en figur ud af lego, som blev scannet og sat in i minecraft. Total fedt for min søn.
brostenen (72948) skrev:...der var på Utzon centret i Aalborg med sønnike og svigerfar, her i vinterferien. De havde en udstilling med rum (ikke rummet) og form. De havde koblet minecraft på som et virkemiddel, man kunne spille det med 3D briller og så kunne man bygge en figur ud af lego, som blev scannet og sat in i minecraft. Total fedt for min søn.
Cool :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.