mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
..der lige har fundet 700 mobil billeder på et gammelt hukommelseskort, hold da kæft hvor har man været åndsvag :D
Frysepizza er simpelthen for klamt. Bag din egen pizza, din ækle mand. Med et pizzakit og en pakke pepperoni tager det ikke mere end 20 min. - Hvor lang tid tager det at opvarme din frosne papplade med revet osteskorpe og afpuds?
LinguaIgnota (6687) skrev:Frysepizza er simpelthen for klamt. Bag din egen pizza, din ækle mand. Med et pizzakit og en pakke pepperoni tager det ikke mere end 20 min. - Hvor lang tid tager det at opvarme din frosne papplade med revet osteskorpe og afpuds?
Undskyld mig, men er du overhovedet på dette rette forum, mr. Gordon Ramsay?!
Hvem fanden gider at lave sin egen pizza, spørger jeg bare. Ligner jeg en, der har så meget tid i mit liv?!
Nej, for helvede, nej. Hvis jeg ikke kan blive serveret på 10 sekunder, så gider jeg sgu ikke det lort.
...der plejer at pille fyldet af frysepizzaer og smide sit eget på.
...der dog laver pizzaerne fra bunden for det meste.
...der dog laver pizzaerne fra bunden for det meste.
vandfarve (6688) skrev:Undskyld mig, men er du overhovedet på dette rette forum, mr. Gordon Ramsay?!
Hvem fanden gider at lave sin egen pizza, spørger jeg bare. Ligner jeg en, der har så meget tid i mit liv?!
Nej, for helvede, nej. Hvis jeg ikke kan blive serveret på 10 sekunder, så gider jeg sgu ikke det lort.
Nå nå, hr. Jeg-får-ståpik-af-frossen-lortepizza, det var jo ikke sådan ment. Jeg forsøgte bare at bringe lidt velsmag ind i dit liv, men havde jeg vidst, at du ville tage sådan på vej, så havde jeg da passet mig selv.
Utak er helt åbenlyst verdens løn, så jeg vil aldrig prøve at hjælpe nogen med noget mere.
Man kan lissom godt holde en behagelig omgangstone og tale pænt til hinanden, ikk'. Røvhul.
Fordi jeg en gang imellem glemmer hvor dårligt frysepizzaer faktisk smager.
Fordi jeg en gang imellem glemmer hvor dårligt frysepizzaer faktisk smager.
LinguaIgnota (6691) skrev:vandfarve (6688) skrev:Undskyld mig, men er du overhovedet på dette rette forum, mr. Gordon Ramsay?!
Nå nå, hr. Jeg-får-ståpik-af-frossen-lortepizza, det var jo ikke sådan ment. Jeg forsøgte bare at bringe lidt velsmag ind i dit liv, men havde jeg vidst, at du ville tage sådan på vej, så havde jeg da passet mig selv.
Utak er helt åbenlyst verdens løn, så jeg vil aldrig prøve at hjælpe nogen med noget mere.
Man kan lissom godt holde en behagelig omgangstone og tale pænt til hinanden, ikk'. Røvhul.
..der ratede det indlæg som flamebait.
Ja, det er jo så mig, der er blevet rated "flamebait" af en vaskeægte negermand. :'(
Kan jeg få dig til at ændre til "relevant" for en pose ris, to myggenet og en dåse mælkepulver? Pretty please?
Kan jeg få dig til at ændre til "relevant" for en pose ris, to myggenet og en dåse mælkepulver? Pretty please?
Hvad sker der for jer?
Pizza fra pizzeria > Ristorante frysepizza > [url= frysepizzaer[/url] > hjemmelavede pizzaer
Har prøvet en mulliard forskellige bunde og alle er lige ringe, eller i hvert fald dårligere end bundene på en god hjembragt pizza eller Ristorante for den sags skyld.
Den sprøde og samtidig delikat bløde bund på Ristorante-pizzaer og deres tilpas afrundede smag (i hvert fald Pizza Mozzarella) gør dem alle pengene værd. NÅ!
Hellere sådan en, end en hjemmelavet.
Pizza fra pizzeria > Ristorante frysepizza > [url= frysepizzaer[/url] > hjemmelavede pizzaer
Har prøvet en mulliard forskellige bunde og alle er lige ringe, eller i hvert fald dårligere end bundene på en god hjembragt pizza eller Ristorante for den sags skyld.
Den sprøde og samtidig delikat bløde bund på Ristorante-pizzaer og deres tilpas afrundede smag (i hvert fald Pizza Mozzarella) gør dem alle pengene værd. NÅ!
Hellere sådan en, end en hjemmelavet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.