mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
... der viser (noget af) sin sexede fletning som den ser ud efter et par timers søvn.
Elskov (6562) skrev:... der klynker: Jeg har ondt i ryggen, i hovedet og har kvalme. JEG VIL HJEM!
Caek of Doom (6563) skrev:... der lige har fået en sexet fletning af Eva
...der tror at Caek burde få vasket sit hår... xD
...der skriver teori til en programmerings opgave :/
...der hader inkompetente sygeplejersker :( har brugt 8 timer på et hospital på at få at vide at de udskyder min operation for fjerde gang, og efter at have ventet de 8 timer hvor jeg blev ved med at sige at jeg havde fået lavet et narkosetilsyn sidste uge på et andet hospital som var blevet leveret til der hvor jeg var, ringede jeg selv til det andet hospital og fik dem til at ringe og give dem en ordentlig skideballe for ikke at have styr på deres ting. Så efter at have ventet 8 timer fik jeg endelig lov til at tage hjem -,-
Doh09 (6582) skrev:Der blev lagt an på af en sygeplejerske han aldrig havde mødt før, på en helt normal torsdag i et tog
Der tror hende sygeplejersken passer godt på woller's beskrivelse ^^.... bare i en hot udgave.
..der spørger Doh09 hvorfor han ikke tog med hende hjem? ;)
..der lige har lavet engelsk aflevering og skal hygge med kæresten resten af weekenden! ;)
Woller (6586) skrev:#6585
http://beauty-lingerie.com/wp-content/uploads/2009...
Doh09 (6579) skrev:#6576 pics or it didnt happen
... Der er enig med Doh09
... Der synes Woller fortjener Informativ for den post. :)
..der spørger Ronson om han skal ud at spille i aften?
..der, hvis overstående er tilfældet, forestiller sig Ronson opfører sig som "Spillemanden fra Helvede"..
I ved...ham den storsvedende, storprustende, fedladende (pun intended), småperverse orgel-prygler der iøvrigt mangler situationsfornemmelse, som altid skal drikke sig pissestiv, og spille høj musik under middagen, og også selv lige holde en tale..
En tale som skal holdes mens andre er igang med at tale, og som i øvrigt handler om hvordan han ville nyde at ordne værtinden ude på toilettet.
Eller det er måske ikke på den måde "upassende" du bliver i aften? :D
..der, hvis overstående er tilfældet, forestiller sig Ronson opfører sig som "Spillemanden fra Helvede"..
I ved...ham den storsvedende, storprustende, fedladende (pun intended), småperverse orgel-prygler der iøvrigt mangler situationsfornemmelse, som altid skal drikke sig pissestiv, og spille høj musik under middagen, og også selv lige holde en tale..
En tale som skal holdes mens andre er igang med at tale, og som i øvrigt handler om hvordan han ville nyde at ordne værtinden ude på toilettet.
Eller det er måske ikke på den måde "upassende" du bliver i aften? :D
Der lige har været med til verdens bedste fest :D!!
Der føler sig awesome 8D!
[quote=Jonasdonbaek (6583)
..der spørger Doh09 hvorfor han ikke tog med hende hjem? ;) [/quote]
Der siger til Jonas at han kraftigt overvejede det men at han skulle op til terminsprøve morgenen efter og at han var ret smadret :P... Desuden, kendte jeg ikke personen og hun virkede ret desperat om end lettere psykotisk 8D (muligvis pga. druk)
Der føler sig awesome 8D!
[quote=Jonasdonbaek (6583)
..der spørger Doh09 hvorfor han ikke tog med hende hjem? ;) [/quote]
Der siger til Jonas at han kraftigt overvejede det men at han skulle op til terminsprøve morgenen efter og at han var ret smadret :P... Desuden, kendte jeg ikke personen og hun virkede ret desperat om end lettere psykotisk 8D (muligvis pga. druk)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.