mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
NioBe (6392) skrev:...der kun er 165 cm... suk...er en lille lort...
NioBe (6385) skrev:#6384... Har vist aldrig kommet op over 60 kg, så næppe :P
Der hader når folk opfinder problemer som "at være bred" og "at være lille", når det slet ikke er tilfældet. JEG BROKKER MIG! for jeg er 1,58 og vejer 80 kg. Og jeg er ikke fed. Hvis du kalder dig bred, må du synes jeg lyder som et læs rent fedt. AGRH! Og her prøver man at være tilfreds med sig selv -.- [/galde]
... der stener groft i skolen og laver intet.
... der fik pik i weekenden 8D
... der er ret træt af at ha' købt en ps3 slim for de absolut sidste penge til måneden, for at komme i tanke om bagefter (hey idiot du har ingen spil)
... Der får GH world tour ind af døren d. 1, og som ikke kan vente
... Der får GH world tour ind af døren d. 1, og som ikke kan vente
..der stener valg! Og er godt træt af at socialdemokraterne vandt i Haderslev kommune! Nu gælder det Fredericia!
Kris (6532) skrev:...der er pænt træt af at Fredericia's borgmester endnu ikke er blevet valgt. Vi er nogen der har et job som er afhængig af den rigtige borgmester. :(
..gogo Thomas Banke!
... der dyrker sin egen surdej.
... der håber at det bliver Thomas Banke som borgmester i Frc. (Beklager Kris, men Uffe er en klaphat.)
... der håber at det bliver Thomas Banke som borgmester i Frc. (Beklager Kris, men Uffe er en klaphat.)
Kris (6536) skrev:...der skuler af Jonasdonbaek. Det er ikke den rigtige borgmester.
...der måtte klamre sig til lygtepæle på vej hjem for ikke at flyve væk. Føj for et bæ-vejr. R.I.P. kæmpeparaply.
Jeg synes det er helt åndsvagt det ham fra borgerpartiet har gang i......
Der synes at Jonasdonbaek skal holde politik ude af denne tråd.
Hvis det er så vigtigt at snakke politik, kan han lave en ny tråd, og så kan der snakkes / diskuteres politik ..
Der udmærket er klar over at det Jonas siger ikke er rettet mod ham, men alligevel bryder ind i samtalen.
Der ikke har noget imod at Jonas skriver han synes noget er åndssvagt indenfor politik, men har noget imod at han opfordrer til debat omkring politik ved at blive ved med at nævne politik.
Der ikke mener dette som kritik af Jonas, blot en høflig påpegelse.
Der glæder sig til SUPCOM 2
Hvis det er så vigtigt at snakke politik, kan han lave en ny tråd, og så kan der snakkes / diskuteres politik ..
Der udmærket er klar over at det Jonas siger ikke er rettet mod ham, men alligevel bryder ind i samtalen.
Der ikke har noget imod at Jonas skriver han synes noget er åndssvagt indenfor politik, men har noget imod at han opfordrer til debat omkring politik ved at blive ved med at nævne politik.
XStefan (6545) skrev:Der synes at Jonasdonbaek skal holde politik ude af denne tråd.
..der vil tage det til efterretning! :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.