mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Pikkuk (6398) skrev:.. der synes lingualnotes nye profilbillede lugter langt væk af latex, glidecreme og en snert af fæces...
Du smigrer, dit møgdyr. Men jeg synes alligevel ikke, at vi er på talefod - du tvang mig til at betale 1.450 kr. for et stykke software, og efter at have tænkt lidt over det, er jeg nået frem til, at jeg ikke kan lide dig.
Jeg mener i øvrigt helt bestemt, at jeg så, du er medicinstuderende - er ovenstående din måde at invitere mig forbi til en rektalundersøgelse, din frækkert?
LinguaIgnota (6405) skrev:Du smigrer, dit møgdyr. Men jeg synes alligevel ikke, at vi er på talefod - du tvang mig til at betale 1.450 kr. for et stykke software, og efter at have tænkt lidt over det, er jeg nået frem til, at jeg ikke kan lide dig.
Jeg mener i øvrigt helt bestemt, at jeg så, du er medicinstuderende - er ovenstående din måde at invitere mig forbi til en rektalundersøgelse, din frækkert?
Mine små lune hints slår aldrig fejl. Du må lige give mig tid itl at få mine to gamle behårede polske stålvalse arbejdere fri fra deres kæder, så er der ledigt.
Alder er bare et tal. Hvis hun ikke vil have tissemand, så skulle hun ikke have udviklet patter. Den tøjte.
I say go for it.
I say go for it.
terracide (6291) skrev:...der gang på gang forundres over religiøse løgne og religiøses uvidenhed.
http://blog.tv2.dk/hassina/entry348070.html
... der synes terra burde påpeje at intet liv kan eksistere på jorden hvis månen ikke var som den var ^^
Ordn'tli syg grinern den "debat"
Der plejer at besøge boomtown på axeltorv(når jeg er i Danmark) under byture, for at tømme ryggen på et ordentligt toilet med lås!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.