mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...hvis gulv er rodet.
...der i et hjørne har papirer, bøger, en bærbar+lader og nogen mapper til at ligge.
...der trænger til at få ryddet op :S
...der i et hjørne har papirer, bøger, en bærbar+lader og nogen mapper til at ligge.
...der trænger til at få ryddet op :S
NioBe (5413) skrev:...der siger Tillykke til Caek!
...der også siger tillykke! (og venter spændt på at få noget kage)
Caek of Doom (5417) skrev:...der har fødselsdag i dag!!! :D *kage*
..der ønsker Caek mange gange tillykke! :)
..der har virksomhedsøkonomi.
Der undrede sig over at 5413, 5414 & 5415 sagde tillykke til Caek da han ikke kunne se nogen grund.
Der gik 3 tekster tilbage i denne tråd for at undersøge hvorfor de sagde tillykke.
Der opgav og læste videre i teksten, for derefter at finde ud af grunden til tillykke i 5417 :O
Der synes 5413 - 5415 giver mening nu.
Tillykke med fødseldsagen CoD!
Der gik 3 tekster tilbage i denne tråd for at undersøge hvorfor de sagde tillykke.
Der opgav og læste videre i teksten, for derefter at finde ud af grunden til tillykke i 5417 :O
Der synes 5413 - 5415 giver mening nu.
Tillykke med fødseldsagen CoD!
...der også hellere lige må takke Doh09 og især Jakob Jakobsen, fordi han mindede hende om at hun slet ikke er så gammel som hun følte sig :D
5434#
Så har du da ikke lyst til at prøve at være en kvinde hvis du ikke er villig til at acceptere de fordele og ulemper det indebærer at foretage det skift !?
må jeg foreslå at blive draq queen i et år ? så er du en "kvinde" uden at det påvirker din krop / identitet ? - mener jeg da.. har ikke styr på det emne.
Der hører musik (ja den var godt nok ny)
Så har du da ikke lyst til at prøve at være en kvinde hvis du ikke er villig til at acceptere de fordele og ulemper det indebærer at foretage det skift !?
må jeg foreslå at blive draq queen i et år ? så er du en "kvinde" uden at det påvirker din krop / identitet ? - mener jeg da.. har ikke styr på det emne.
Der hører musik (ja den var godt nok ny)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.