mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der pludselig mangler 1700 på kontoen siden i går.
...der ikke kan se på netbanken hvor de er fursvundet hen.
...der ikke kan se på netbanken hvor de er fursvundet hen.
Stargate (5367) skrev:... ikke får Sex i aften (første gang i denne måned)
...der synes du skal lade være med at brokke dig... :S
Tumleren (5366) skrev:..der skal til session i morgen
..der gerne vil høre hvordan det gik Tumleren til session.
terracide (5380) skrev:...der synes en værnepligt på 4 måneder er til grin...man kan jo knapt blive rekrut før man skal hjem...spild af penge.
Terra - mMd +2½ år i trøjen...
NioBe (5378) skrev:..der godt ville have været i forsvaret som værnepligt i de 4 mdr... Men det dårlige knæ stoppede for det... :(
Respekt!
XorpiZ (5381) skrev:.. der synes værnepligt generelt er spild af penge.. gør det dog frivilligt, så man kun får dem, der har en interesse i det, ind.
Det er faktisk også næsten tilfældet.
Vi fik at vide at kun 500 personer i løbet af det næste (halve?) år ville have en -risiko/mulighed- for at komme ind som værnepligtig ud af de 3600 lodder der vil blive trukket. Resten får de som frivillige. Så det er altså kun 500 der får et Måske-lod, som de kaldte det. Må sige jeg blev overrasket over der er så mange der melder sig frivilligt
...der er træt af
1. at have ondt i halsen, snot i næsen og være feberør.
2. at katten er gået i løb og larmer mere end polakkerne oven på.
3. at nogen har fundet på at solen skal stå direkte ind i fjæset på en når man forsøger at spille wii.
4. at der ikke er mere franskbrød.
5. at xboxen for 3. gang igår gik i rrod og der formentlig skal investeres i en ny, selvom kæresten fik fixet den for en kort overgang.
1. at have ondt i halsen, snot i næsen og være feberør.
2. at katten er gået i løb og larmer mere end polakkerne oven på.
3. at nogen har fundet på at solen skal stå direkte ind i fjæset på en når man forsøger at spille wii.
4. at der ikke er mere franskbrød.
5. at xboxen for 3. gang igår gik i rrod og der formentlig skal investeres i en ny, selvom kæresten fik fixet den for en kort overgang.
..der ønsker alle her på newz en dejlig weekend :)
..der har matematik, vores lærer minder mest af alt om en kanin på speed og coke som snakker mooooooooooonster hurigt!
..der har matematik, vores lærer minder mest af alt om en kanin på speed og coke som snakker mooooooooooonster hurigt!
.. der staver det for Strauss: terræn
.. der lige har haft en desperat bruger i røret "JEG HAR FÅET VIRUS!!" - "nå da, hvordan ved du det?" - "den står og siger den har fundet 11 threats i shared documents og 23 i my documents" - "hvad er det for et program, der siger det?" - "Det er internettet! Skal jeg trykke OK og installere???"
:|
Da jeg bad hende om at lukke "internettet" forsvandt det pudsigt nok.. hehe
.. der lige har haft en desperat bruger i røret "JEG HAR FÅET VIRUS!!" - "nå da, hvordan ved du det?" - "den står og siger den har fundet 11 threats i shared documents og 23 i my documents" - "hvad er det for et program, der siger det?" - "Det er internettet! Skal jeg trykke OK og installere???"
:|
Da jeg bad hende om at lukke "internettet" forsvandt det pudsigt nok.. hehe
... der nu også har lyst til at høre Gladiator-OST'et. Pokkers!
... der netop er kommet hjem fra rustur i går, og som er helt oppe at køre efter min nu tredje rustur, der var langt bedre end de sidste to.
... der nu har smadret displayet på sin tredje mobiltelefon i hans ellers korte liv af 22 varme vintre.
... der kom hjem til en bombet lejlighed, som endnu ikke er ryddet op!
... der skal se Ban Ki-moon i morgen!
... der netop er kommet hjem fra rustur i går, og som er helt oppe at køre efter min nu tredje rustur, der var langt bedre end de sidste to.
... der nu har smadret displayet på sin tredje mobiltelefon i hans ellers korte liv af 22 varme vintre.
... der kom hjem til en bombet lejlighed, som endnu ikke er ryddet op!
... der skal se Ban Ki-moon i morgen!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.