mboost-dp1
jeg er fuld
1# og 2#
Pas på med det, det er MEGET farligt at være fuld. Jeg har hørt noget om at man kan brænde op i helvede.
Jeg vil stærkt fraråde Jer til ikke at begå sådanne synder i fremtiden. Gud, skal nok tilgive Jer, men så skal I osse love at det er sidste gang i bære Jer så dumt ad, okay...
Pas på med det, det er MEGET farligt at være fuld. Jeg har hørt noget om at man kan brænde op i helvede.
Jeg vil stærkt fraråde Jer til ikke at begå sådanne synder i fremtiden. Gud, skal nok tilgive Jer, men så skal I osse love at det er sidste gang i bære Jer så dumt ad, okay...
Mine forældre flyttede til falster i 1985(da jeg var 9½)så jeg har været stiv siden jeg var 14, og da jeg har erhvervet mit kørekørt på falster, så må jeg ikke ha' for meget blod i mit alkohol, for så mister jeg kortet ;P
"Jeg ved ikke om der er nogen af jer, der nogensinde, har prøvet at stå op om morgenen, hvor man starter med to poser popcorn on en guld bajer, og man ligner et askebæger der ikke er blevet tømt i 14 dage. Og akvariefiskene larmer. Så siger man til sig selv: Ka' det være influenza?"
diazepamen er imod min paranoia med skitzofrene tendenser der kan give perodiske angstanfald, rødvinen og hashen....tjahhh, en blanding af ren nydelse og som boost af medicinen.
Hvis folk kan få ondt i røven over at nogle indtager et bestemt molekyle kan de rende mig, det er absurd, bare fordi at et molekyle står på en liste der oprindeligt blev lavet for at give arbejde til alle politimændene der var arbejdsløse efter afskaffelsen af alkoholforbuddet betyder det intet!
Nu har jeg godt nok recept på diazepamen, men det er efter min mening også pisse lige meget, det er vanvittigt at nogle mennesker bliver uddannet til at kunne bedømme hvorvidt indtagelse af en substans er medicin og gavnligt, eller narkotikum og ulovligt.
Hvis man er liberal må man dog lade folk gøre hvad de vil med dere egen krop, hvis lidt hash hjælper mig igennem eksamenspresset så lad mig da ryge mit lort i fred, og lad være med at kriminalisere mig. Jeg generer jo ingen, og jeg kan på ingen måde forstå at thc er konsekvent ulovliggt, men benzodiapaziner og opiater udskrives i visse tilfælde.
Hvis folk kan få ondt i røven over at nogle indtager et bestemt molekyle kan de rende mig, det er absurd, bare fordi at et molekyle står på en liste der oprindeligt blev lavet for at give arbejde til alle politimændene der var arbejdsløse efter afskaffelsen af alkoholforbuddet betyder det intet!
Nu har jeg godt nok recept på diazepamen, men det er efter min mening også pisse lige meget, det er vanvittigt at nogle mennesker bliver uddannet til at kunne bedømme hvorvidt indtagelse af en substans er medicin og gavnligt, eller narkotikum og ulovligt.
Hvis man er liberal må man dog lade folk gøre hvad de vil med dere egen krop, hvis lidt hash hjælper mig igennem eksamenspresset så lad mig da ryge mit lort i fred, og lad være med at kriminalisere mig. Jeg generer jo ingen, og jeg kan på ingen måde forstå at thc er konsekvent ulovliggt, men benzodiapaziner og opiater udskrives i visse tilfælde.
#16 :D:D det med askebægeret ... hehe.. ah ja.. kan næsten se det for mig..
Lige nu er jeg så stiv er at det er mig en gåde at jeg fik compen tændt:)
Ps. over stående tog ½time
F*** jeg er tabt, skål snupper en pilz til, for at fejre det :D
Ps. over stående tog ½time
F*** jeg er tabt, skål snupper en pilz til, for at fejre det :D
og det er så ~kl 9 at i skriver at i er pisse visne... overvejet om i har et lillebitte problem som måske skulle andmeldes her?
Jeg har fri og hvad så, skulle det gøre nogle foreskel hvilken dag på ugen det er, det går jo ikke ud over mit arbejde;P
Ps. der er jo nogle der kan holde til at køre mere end 5-6 timer
Ps. der er jo nogle der kan holde til at køre mere end 5-6 timer
sry miniZeuz, fik ikke lige set buch's inlæg, men jeg holder på, at hvis man er færdig med sin uddannelse, bor på Falster eller er p**** ligeglad, så er det lige meget hvornår man drikker.
Edit 11 min. jeg drikker jo ikke nok ;P
Edit 11 min. jeg drikker jo ikke nok ;P
Jamen prøv lige at læse mit indlæg først, der nævner jeg da noget med jeg først skal have fri inden jeg starter.
Dog laver vi ikke noget ligenu, og det ser heller ikke ud til at vi skal resten af dagen- så det gør sikkert ikke nogen forskel om jeg starter nu eller om 3 timer :)
Jamen prøv lige at læse mit indlæg først, der nævner jeg da noget med jeg først skal have fri inden jeg starter.
Dog laver vi ikke noget ligenu, og det ser heller ikke ud til at vi skal resten af dagen- så det gør sikkert ikke nogen forskel om jeg starter nu eller om 3 timer :)
Som en statistisker ville sige. Vi er et af verdens rigeste lande fordi vi drikker mere end alle andre.
Fem dåser julebryg i køleskabet...
Seks dåser julebryg på bordet...
...
Fire dåser julebryg i køleskabet...
Syv dåser julebryg på bordet...
Seks dåser julebryg på bordet...
...
Fire dåser julebryg i køleskabet...
Syv dåser julebryg på bordet...
Jeg er lidt bagstiv, drak en flaske vodka i går, så mistede jeg balancen midt i gaden og så sagde det PLAAAASK. Følte stadig at jeg havde lidt kontrol over hvad jeg lavede, men mine ben ville andre veje end mig- så jeg tænkte at det måske var på tide at tage toget hjem ½ 11 :D
Jeg er lidt bagstiv, drak en flaske vodka i går, så mistede jeg balancen midt i gaden og så sagde det PLAAAASK. Følte stadig at jeg havde lidt kontrol over hvad jeg lavede, men mine ben ville andre veje end mig- så jeg tænkte at det måske var på tide at tage toget hjem ½ 11 :D
På den anden side. Ind til videre er der ikke blevet oprettet tråde men kun en enkelt tråd som alle de ååh så fulde mennesker på en eller anden måde kan finde ind i når de er pattestive. Det kan ske at jeg har en anden definition af fuld, men når jeg er sådan rigtig fuld plejer jeg ikke at komme hjem om aftenen..
På den anden side. Ind til videre er der ikke blevet oprettet tråde men kun en enkelt tråd som alle de ååh så fulde mennesker på en eller anden måde kan finde ind i når de er pattestive. Det kan ske at jeg har en anden definition af fuld, men når jeg er sådan rigtig fuld plejer jeg ikke at komme hjem om aftenen..
Jeg er lige stået op, efter alt for meget af det her i går. Det var som at få en knytnæve i brystet hvergang man tog en tår.
Også blev det jo skyllet ned med X-MAS og rødvin.
Hvis nogen skulle være interesseret, så prøv at bland et par B52'ere, men med Absinthe, Kahlua og Baileys. Generelt kan Absinthe anbefales hvis man ønsker at blive super fucked op.
Også blev det jo skyllet ned med X-MAS og rødvin.
Hvis nogen skulle være interesseret, så prøv at bland et par B52'ere, men med Absinthe, Kahlua og Baileys. Generelt kan Absinthe anbefales hvis man ønsker at blive super fucked op.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund