mboost-dp1

iTunes - Det bedste windows-program?

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
2. jun. 2007 00:48
"Steve Jobs trækker på skuldrene og fortæller, at han modtager takkebreve fra Windows-brugere, der skriver, at iTunes er deres yndlingsapplikation til Windows."

Taget fra computerworld

Nogen der kan forklare, hvilke windows-brugere det er?
Gravatar #2 - ztyle
2. jun. 2007 06:34
De må i givet fald ha' en iPod, for hvis man lige som mig bruger sin modil som BDMA(Bærbar Digital Musik/Medie Afspiller), så er iTunes, noget man går uden om, indtil at iTunes er 100% DRM fri
Gravatar #3 - fidomuh
2. jun. 2007 09:03

Du ved godt at iTunes ikke kun er en butik, ikke? :D

Men lidt sjovt argument ifht. at bruge iTunes som musikafspiller..

"Dem som godt kan lide iTunes" ?

... Dumt spoergsmaal? :P
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
2. jun. 2007 16:42
Folk der kører Windows og ikke bruger Winamp har komplet fejlet i livet.
Gravatar #5 - kinaholm
2. jun. 2007 17:01
#4 - enig ^^
Gravatar #6 - frostic
2. jun. 2007 18:51
#4, hvorfor? Jeg kører mac og bruger iTunes, virker 100x bedre end winamp :)
Gravatar #7 - Simm
2. jun. 2007 19:30
Af ideologiske grunde ville jeg også hellere bruge Itunes end lige WinAMP som er ejet af AOL. Men jeg bruger VLC.. synes dog playlisten er røvdårlig på den..
Gravatar #8 - ZOPTIKEREN
2. jun. 2007 19:32
#6 fordi itunes er en kolos på windows. Han har intet skrevet om hvordan itunes opfører sig i os x.

#7 Har du prøvet foobar2000?
Gravatar #9 - Simm
2. jun. 2007 20:28
#8: Ja for længe siden :) Den er god .. til gengæld synes jeg den fylder for meget på skærmen, når den er fremme.
Gravatar #10 - ZOPTIKEREN
2. jun. 2007 20:31
Brug global hotkeys?
Gravatar #11 - frostic
2. jun. 2007 21:08
#8, iTunes er toppen på OS X :)

Når jeg bruger XP bruger jeg foobar2000. Du kan selv lave om i koden og derved skabe en mere dynamisk afspiller.
Gravatar #12 - fidomuh
2. jun. 2007 21:42

Kun fordi der ikke er andet godt :P

iTunes er toppen af poppen i OS X, men derfor er den ikke noedvendigvis god :P

( Imo ;) )

WinAMP er bare iTunes gone bad .. :P

foobar2000 holder helt klart til smaa ting.. Der mangler bare et serioest musik library :P

#Topic

Hvis der er nogen som kender et godt, funktionelt, musikprogram med et medielibrary som kan rivalisere iTunes', saa sig endelig til...

Et krav er at den kan opdatere musiklibrary automatisk hvis der tilfoejes nye filer i musik-dir'et :)

Jeg har rodet lidt med Amarok, men det er linux only og jeg ville gerne have noget der kunne bruge paa Windows, OS X og linux..
Eller ihvertfald Windows og Linux..

Pt ser det ud til at blive Amarok + VNC :)
Gravatar #13 - m_abs
3. jun. 2007 10:45
iTunes er toppen af poppen i OS X, men derfor er den ikke noedvendigvis god :P

Bruger kun itunes på min macbook fordi det er det eneste stabile program til formålet, jeg har kunne finde, men jeg kan ikke døje dets interface, manglen på globale genveje (uden fjernbetjeningen).

Jeg har rodet lidt med Amarok, men det er linux only og jeg ville gerne have noget der kunne bruge paa Windows, OS X og linux..
Eller ihvertfald Windows og Linux..

Amarok2.0 skulle komme til at køre native på alle tre. Eller i det mindste Linux og OS X, hvor jeg ved SVN-udgaven allerede kører, har ikke Windows så har ikke prøvet det.
Gravatar #14 - frostic
3. jun. 2007 10:47
#13, Det er korrekt. Der er ikke så mange muligheder i OS X. Hvis du virkelig ikke kan døje iTunes, så brug VLC.
Gravatar #15 - m_abs
3. jun. 2007 10:48
VLC har ikke et musik bibliotek, det har itunes og selvom deres er ringe så er det bedre end ingenting.
Gravatar #16 - fidomuh
3. jun. 2007 10:49

VLC er bare noget lort som en musikplayer hvis man har mere end 2 numre.. :)

Omg, det er fandme gode nyheder..
Har de sagt noget om en mulig release date? Eller et tidspunkt de haaber at vaere faerdige? :)

Du kan vist nok selv saette global hotkeys til iTunes, men jeg har ikke proevet..
Fjernbetjeningen bruger global hotkeys ihvertfald..

( Den virker ogsaa i VLC fx.. )
Gravatar #17 - frostic
3. jun. 2007 10:50
Ja.. VLC har svært ved at multitaske :(
Gravatar #18 - m_abs
3. jun. 2007 10:53
Har de sagt noget om en mulig release date? Eller et tidspunkt de haaber at vaere faerdige? :)

Det kommer først efter KDE4, som har forventet release date 23. okt. 2007. Det er alt for lang tid :(

PS.: Fandt lige denne http://amarok.kde.org/blog/archives/374-Amarok2-bu...
Gravatar #19 - KaW
5. jun. 2007 22:10
Som Amarok alternativ har jeg kigget lidt på Songbird. Fedt interface, og sådan, dog bærer det meget præg af at det stadig er i 'Developer Preview'. Fx. kan du ikke skrive i ID3.
Men den er fast inventar hos mig nu :)
Gravatar #20 - frostic
6. jun. 2007 08:55
Jeg bruger xmms på min linux maskine. Uden tvivl det bedste jeg har prøvet, hvis man vel og mærke ikke skal lave alle mulige fancy ting.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login