mboost-dp1
iTunes - Det bedste windows-program?
De må i givet fald ha' en iPod, for hvis man lige som mig bruger sin modil som BDMA(Bærbar Digital Musik/Medie Afspiller), så er iTunes, noget man går uden om, indtil at iTunes er 100% DRM fri
Kun fordi der ikke er andet godt :P
iTunes er toppen af poppen i OS X, men derfor er den ikke noedvendigvis god :P
( Imo ;) )
WinAMP er bare iTunes gone bad .. :P
foobar2000 holder helt klart til smaa ting.. Der mangler bare et serioest musik library :P
#Topic
Hvis der er nogen som kender et godt, funktionelt, musikprogram med et medielibrary som kan rivalisere iTunes', saa sig endelig til...
Et krav er at den kan opdatere musiklibrary automatisk hvis der tilfoejes nye filer i musik-dir'et :)
Jeg har rodet lidt med Amarok, men det er linux only og jeg ville gerne have noget der kunne bruge paa Windows, OS X og linux..
Eller ihvertfald Windows og Linux..
Pt ser det ud til at blive Amarok + VNC :)
Kun fordi der ikke er andet godt :P
( Imo ;) )
WinAMP er bare iTunes gone bad .. :P
foobar2000 holder helt klart til smaa ting.. Der mangler bare et serioest musik library :P
#Topic
Hvis der er nogen som kender et godt, funktionelt, musikprogram med et medielibrary som kan rivalisere iTunes', saa sig endelig til...
Et krav er at den kan opdatere musiklibrary automatisk hvis der tilfoejes nye filer i musik-dir'et :)
Jeg har rodet lidt med Amarok, men det er linux only og jeg ville gerne have noget der kunne bruge paa Windows, OS X og linux..
Pt ser det ud til at blive Amarok + VNC :)
Bruger kun itunes på min macbook fordi det er det eneste stabile program til formålet, jeg har kunne finde, men jeg kan ikke døje dets interface, manglen på globale genveje (uden fjernbetjeningen).
Amarok2.0 skulle komme til at køre native på alle tre. Eller i det mindste Linux og OS X, hvor jeg ved SVN-udgaven allerede kører, har ikke Windows så har ikke prøvet det.
Bruger kun itunes på min macbook fordi det er det eneste stabile program til formålet, jeg har kunne finde, men jeg kan ikke døje dets interface, manglen på globale genveje (uden fjernbetjeningen).
Amarok2.0 skulle komme til at køre native på alle tre. Eller i det mindste Linux og OS X, hvor jeg ved SVN-udgaven allerede kører, har ikke Windows så har ikke prøvet det.
VLC er bare noget lort som en musikplayer hvis man har mere end 2 numre.. :)
Omg, det er fandme gode nyheder..
Har de sagt noget om en mulig release date? Eller et tidspunkt de haaber at vaere faerdige? :)
Du kan vist nok selv saette global hotkeys til iTunes, men jeg har ikke proevet..
Fjernbetjeningen bruger global hotkeys ihvertfald..
( Den virker ogsaa i VLC fx.. )
VLC er bare noget lort som en musikplayer hvis man har mere end 2 numre.. :)
Omg, det er fandme gode nyheder..
Har de sagt noget om en mulig release date? Eller et tidspunkt de haaber at vaere faerdige? :)
Du kan vist nok selv saette global hotkeys til iTunes, men jeg har ikke proevet..
Fjernbetjeningen bruger global hotkeys ihvertfald..
( Den virker ogsaa i VLC fx.. )
Det kommer først efter KDE4, som har forventet release date 23. okt. 2007. Det er alt for lang tid :(
PS.: Fandt lige denne http://amarok.kde.org/blog/archives/374-Amarok2-bu...
Det kommer først efter KDE4, som har forventet release date 23. okt. 2007. Det er alt for lang tid :(
PS.: Fandt lige denne http://amarok.kde.org/blog/archives/374-Amarok2-bu...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund