mboost-dp1
invites til mythos beta.
Kunne da godt tænke mig en invite ;) Har kigget lidt på Mythos screenshots og det ser da interessant ud^^
Ja, man ser det også fra en vinkel oppefra, ens inventory er delt op på samme måde og items fylder flere felter alt efter deres størrelse, man kan lægge items i sin stash i byerne, osv osv. Meget Diablo agtigt, bare mmo i stedet :P Det er faktisk blevet okay på det sidste, i starten var det ret buggy.
jeg har desværre ikke selv fået det spillet så meget, men det jeg har spillet indtil videre, har været godt. det er dog blevet meget bedre efter den sidste patch. Dog savner jeg nogle flere klasser.
#10 De kommer når de vil have flere spillere. Typisk efter en stor opdatering. Sidst der kom invites var i fredags hvor der kom 5.
Lyder som noget der skal prøves.. Nogen som har invites og vil sende?
[email protected]
[email protected]
Vil rigtig gerne prøve det her spil, har forsøgt at få invites fra forskellige boards men de blir revet væk før man når at blinke med øjnene
hvis du/i stadig har nogen tilbage må i meget gerne sende en til [email protected]
hvis du/i stadig har nogen tilbage må i meget gerne sende en til [email protected]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund