mboost-dp1

Indere går amok

Gå til bund
Gravatar #1 - Cloud02
16. apr. 2007 17:23
Denne her tråd og linket bringer jeg kun med ét udelukkende formål. Nemlig at vise at det ikke kun er muslimer der får sindene i kog over, hvad vi herovre anser som småting.

Den amerikanske skuespiller Richard Gere (Pretty Woman, Primal Fear, og Chicago) kyssede ved et AIDS arrangement i Indien, den indiske skuespillerinde Shilpa Shetty. Dette har skabt enorme protester, og afbrændinger af plakater/dukker der ligner Richard Gere.
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article2...
Gravatar #2 - themuss
16. apr. 2007 17:28
Richard Gere for president
Gravatar #3 - squad2nd
16. apr. 2007 17:40

Hun er her!

Honestly, man skal være en seriøst gayass hvis man ikke ville have kysset hende! Er ved at booke en billet til Indien as we speak!

At man så lige pisser over 1 milliard mennesker af i farten, må man jo tage som en mand!
Gravatar #4 - BurningShadow
16. apr. 2007 17:46
Shilpa Shetty ser sgu ikke specielt shitty ud. Hun må da godt få min email adresse, hvis hun vil :)
Gravatar #5 - sKIDROw
16. apr. 2007 17:49
Alle de som går amok, er vel bare misundelige over det ikke var dem?... :P
Gravatar #6 - Kisbye
16. apr. 2007 18:10
Det er jo vinderen fra det engelske "Celebrity Big Brother", hvor hun angiveligt blev moppet.

Der var der da vist ikke optøjer, men de ser vel heller ikke engelsk fjernsyn.
Gravatar #7 - XERXES
16. apr. 2007 19:21
Så er han jo i samme båd som MILFen Elizabeth Hurley, hun har også kysset offentligt, dog kun med sin mand.

http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article2...

Folk er sku underlige, måske skulle man droppe Barcelona i år og tage et smut til Indien og lave helikopteren.
Gravatar #8 - fidomuh
17. apr. 2007 10:25

Men eh, saa tror jeg ikke du kommer retur :D

Vi ved jo at alle at indiske peniser er samme stoerrelse som asiatiske..
Saa misundelsesvanvid vil nok faa dem ti lat draebe dig :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login