mboost-dp1

Idiotiske hooligan

Gå til bund
Gravatar #1 - XERXES
2. jun. 2007 20:05
Gid ham idioten der løb på banen får så mange tæsk at han aldrig glemmer hvorfor. Man burde næsten udlove en dusør for hovedet på ham, og samtidig smide et billede af ham på forsiden af Ekstra Bladet.

Jo selvfølgelig! Der var en idiot der stormede banen under DK mod SE fodboldkampen og slog ud efter dommeren. Det betød at DK tabte kampen 0-3, som straf for det stunt.
Gravatar #2 - Saxov
2. jun. 2007 20:08
#1, kunne du ikke give noget mere info, når du skriver sådan en kommentar.
Jeg var nødt til at søge rundt på diverse nyheds sites, før jeg fandt ud af at du snakkede om det her: http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/art...

Selv om danske nyheder til tider giver udtruyk for at fodbold er noget alle danskere interessere sig for, så er det faktisk langt fra fakta.
Det er også først nu, at jeg fandt ud af at vi har spillet en fodbold-kamp mod Sverige.
Gravatar #3 - XERXES
2. jun. 2007 20:12
Ekstra Bladet er allerede igang med at finde idioten.

Kender du den mand, der entrede banen, så send os en besked på 1224.
Gravatar #4 - sKIDROw
2. jun. 2007 20:50
Gravatar #5 - gentox
2. jun. 2007 20:58
For hans skyld(idioten) så håber jeg at han forbliver ukendt, i det mindste til folk er faldet lidt ned, ellers kan det nemt ende med mord.

Men udover det, så er det skandaløs opførsel som nok skal få nogle konsekvenser for de danske stadions, så som afspærringer om banen og øget tilstedeværelse af politiet
Gravatar #6 - DiZaster
2. jun. 2007 21:03
Mit bud ville være en stiv svensker klædt ud som hooligan... Se det kunne jeg godt se det sjove i ^^
Gravatar #7 - frostic
2. jun. 2007 21:10
Det er heldigvis politiet som har fået fingrene i ham først!
Gravatar #8 - rackbox
2. jun. 2007 22:57
Det var da i grunden et ufatteligt ringe skrevet artikel... Normalt tillægger jeg ikke sportsjournalister særligt store retoriske evner, og accepterer endog et par drønnerter fra de "almindelige" journalister i ny og næ. Men den her artikel er jo som var den brækket op af en fuld mand??

En tilskuere fik utroligt nok lov til at entre banen...

Her havde Christian Poulsen sendt en knytnæve i brystet på Markus Rosenberg, hvorfor kendelsen virkede helt korrekt.

Hvem er de to omtalte? De er ikke nævnt hverken før eller siden i artiklen?

Derefter forlod dommertrioen banen og gik i enerum med de to holds anførere, og hér blev det<end of sentence>

Nå.. jeg gider ikke at quot'e hele artiklen... DAAAAMN!

(Sorry for off topic - men det slog mig nu ret hårdt, at den slags bavl får lov at slippe forbi korrekturlæseren...)
Gravatar #9 - jl
2. jun. 2007 23:45
Hvad får dig til at tro at ekstrabladet benytter sig af korrekturlæsere?
Gravatar #10 - tordenskiold
3. jun. 2007 05:01
Det er tæt på, det skulle vist være en dansker bosat i Malmø =)
Gravatar #11 - pulven
3. jun. 2007 10:03
rackbox: tror du ikke bare at den journalist har været så oprevet at han ikke kunne skrive? :)

Ha ha, jeg synes det er stor underholdning. Lidt sørgeligt hvis uefa dømmer danskerne uden tilskuere.. Det synes jeg måske ville være lidt urimeligt. Men hvad fanden, folk kan jo bare lade være..

mht. ekstrabladets klapjagt på den stakkels mand, vil jeg nok mene at bigbrother bliver en anelse for nærværende her. Det er rent faktisk ret ulækkert.
Gravatar #12 - themuss
3. jun. 2007 10:08
Han rammer ham jo ikke engang, han bliver forhindret i det af en dansk spiller. Dommeren skulle have ladet spillet fortsætte de sidste 30 sekunder ud og ladet Sverige vinde med det straffespark, som de var i gang med at tage.

...#10 og #6, det er god humor. En "svensker" der saboterer det for dansken, sikke noget.
Gravatar #13 - PingoKiller
3. jun. 2007 10:37
#12 han rammer ikke fordi han er for fuld til at løbe og slås samtidig.
på replay er der ikke noget at tage fejl af. hvis dommeren ikke havde set ham, og begynde at bakke, ville han have fået et næveindtryk i fjæset. idiotens hensigt er sgu ikke til at tage fejl af.
Gravatar #14 - themuss
3. jun. 2007 10:44
#13 skrev
hvis dommeren ikke havde set ham, og begynde at bakke
Hov hov, det er fodboldspilleren der stopper hans slag. Det er sgu ellers en ok parade ift. hvor meget der ellers sker på banen; superoverblik.

Ja, idiotens intention er nok at slå dommeren i ansigtet med en knytnæve... men det gør han ikke.

Han rammer dommeren på halsen med sin underarm i en svingende bevægelse. Ikke pga. dommeren selv men pga en dansk fodboldspiller parerer slaget.

Gad vide om den danske spiller ville have forholdt sig passiv hvis han vidste at kampen ville blive afgjort 3-0 alligevel.

Jeg havde personligt bare stået og kigget på, men man kan jo altid være bagklog.
Gravatar #15 - holmen
3. jun. 2007 10:59
Det er vidst ikke afgjort endnu. Det skal vist lige op og runde UEFA eller et eller andet. Den artikel kan jeg naturligvis ikke finde nu...

http://ekstrabladet.dk/112/article304926.ece

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/art...

Jeg mener, det at dommeren vælger at afblæse kampen er fint nok og det må han selv ligge og rode med. Jeg kan ikke se det retfærdige i at DK skal have annuleret 3 mål. 3 mål der var lavet inden al balladen.
Gravatar #16 - holmen
3. jun. 2007 16:51
http://ekstrabladet.dk/ På forsiden af EB har de censureret billedet af ham fjolset...
Gravatar #17 - Cloud02
3. jun. 2007 16:56
Well.. AS Roma fik taberdømt deres kamp 0-3 og måtte spille for tomme tribuner i 2 kampe da Anders Frisk fik kylet en mønt på panden af en tilskuer i en Champions League kamp.
Tror man skal forvente det samme i denne her sag.

Det handler alt sammen om at statuere et eksempel. Brand ærgerligt, ja. Men sådan er det.
Gravatar #18 - Kisbye
3. jun. 2007 17:01

Det er fordi der er blevet nedlagt navneforbud, hvilket jo sikkert er meget smart taget i betragtning at det halve kongerige hader manden.
Gravatar #19 - frostic
3. jun. 2007 17:12
Det skal nok komme frem på et eller andet tidspunkt - bare vent og se :|
Gravatar #20 - xstylar
3. jun. 2007 17:44
Danmark havde nok tabt 4-3 alligevel, så...
At landsholdet (måske) skal straffes med 0-3, forstår jeg ikke noget af. Er det deres skyld, at en eller anden nar løber på banen? Jeg kan forstå, hvis DBU dømmes til at spille en kamp uden tilskuere som straf for dårlig sikkerhed.
Og hvis man fremover kan blive "taberdømt" på grund af sager som dette, så kan man jo i princippet betale en person for at løbe på banen og dermed få et hold til at tabe.
Gravatar #21 - xstylar
3. jun. 2007 17:56
For resten...
Danmark og Sverige kunne spille de sidste minutter færdig af denne kamp inden de starter på deres næste kamp i Sverige til september - selvfølgelig med et straffespark og 10 mand på det danske hold.
Gravatar #22 - drbravo
3. jun. 2007 19:09
Jeg havde personligt bare stået og kigget på

Men nu er du jo personligt også en idiot, så det er vel forventeligt..

Det handler ikke om at vi får annuleret målene. Vi bliver dømt som tabere hvilket automatisk resulterer i 0-3 resultat. Ligesom hvis et hold ikke møder op eller den slags - så bliver kampen også afgjort med 0-3.

Nej for sikkerheden skal være så god at man ikke *KAN* løbe på banen og angribe dommeren.
Gravatar #23 - themuss
3. jun. 2007 19:39
Men nu er du jo personligt også en idiot, så det er vel forventeligt..
Hov, hov. Det, synes jeg, er meget hårde ord.

Vi bliver dømt som tabere hvilket automatisk resulterer i 0-3 resultat. Ligesom hvis et hold ikke møder op eller den slags - så bliver kampen også afgjort med 0-3.
Er det de officielle fodboldregler? For så kan jeg bedre forstå resultatet (også selvom jeg er personlig idiot).

Jeg troede faktisk, at han havde annulleret de danske mål.
Gravatar #24 - fidomuh
3. jun. 2007 20:26

Jeg troede faktisk, at han havde annulleret de danske mål.

Det er du ikke ene om..!

Det er ihvertfald hvad jeg kan huske fra artiklerne.. Men jeg kan jo tage fejl, jeg interesserer mig ikke for fodbold :P
Gravatar #25 - Cloud02
3. jun. 2007 20:47
http://www.google.com/search?hl=en&q=soccer+0-...

jeg går lidt ud fra at det lidt er de samme regler der gælder som hvis man trækker sig.
Gravatar #26 - Bjørn
3. jun. 2007 21:09
# Flere
De havde ikke fået straffe. Straffe kan ikke dømmes efter at kampen er blevet sat i gang igen(Var jo linjedommeren der så det). Der havde været dommerkast
Er jeg ihvertfald rimelig sikker på
Gravatar #27 - Cloud02
3. jun. 2007 21:12
Han pegede nu må straffesparkspletten efter at have givet rødt kort.
Reglerne på det område er efterhånden blevet ret løse :S
Gravatar #28 - Bjørn
3. jun. 2007 21:56
Ja det så jeg godt, men er nu ret sikker at han ikke kunne dømme straffe i den givne situation!
Gravatar #29 - CZi
3. jun. 2007 23:47

Det er hjemmebaneholdets fuld ansvar at kampen kan afvikles sikkert og forsvarligt.

I tilfælde af det modsatte dømmes hjemmeholdet som tabere. Også hvis en svensker (eller anden nationalitet) løb på banen og lavede ballade så kampen måtte stoppes, ville DK stadig dømmes som tabere - også selvom vi var foran 10-0.

Det er dog op til UEFA at fortolke den noget besynderlige situation i lørdags....
Gravatar #30 - sKIDROw
4. jun. 2007 00:34
Det er vist meget godt, for idioten i lørdags, at der er indført navneforbud:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article3050...
Gravatar #31 - Cloud02
4. jun. 2007 07:27
Og de ville blive dømt tabere med 0-3.
Gravatar #33 - Dreadnought
8. jun. 2007 12:21
Hvornår stopper man med de ældgamle regler for denne møgsport? Skrot dommerne og erstat dem med en flok kameraer og en kæmpe højtaler.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login