mboost-dp1
Idéer til SciFiserier jeg kan se...
Hey jeg leder efter nogle scifiserier jeg ikke har set, jeg har set alle afsnit af (er i gang med Red Dwarf):
Andromeda
Babylon 5: series, Crusade, The Lost Tales, The Memory of Shadows, Legend of the Rangers
Battlestar Galatica: 78, 80 & 200*
Eureka
Farscape
Futurama
Heroes
Hyperdrive
Invasion
Lexx
Star Trek: TOS, TNG, DS9, Voyager, Enterprise, film 1-10
Star Wars 1-6
Stargate: SG1, Atlantis
X-Files
Hitchhikers guide to the galaxy: film og serie
Ideer vil være vædsat.
Andromeda
Babylon 5: series, Crusade, The Lost Tales, The Memory of Shadows, Legend of the Rangers
Battlestar Galatica: 78, 80 & 200*
Eureka
Farscape
Futurama
Heroes
Hyperdrive
Invasion
Lexx
Star Trek: TOS, TNG, DS9, Voyager, Enterprise, film 1-10
Star Wars 1-6
Stargate: SG1, Atlantis
X-Files
Hitchhikers guide to the galaxy: film og serie
Ideer vil være vædsat.
Firefly + serenity er blevet rost en del på filmz.dk. Brugerne på den side er også gode til at hjælpe med filmspørgsmål, så prøv din forespørgsel derinde.
Buck Rogers in the 25th Century
Threshold
Triangle, Sliders
SeaQuest DSV
Quantum Leap
Max Headroom
First Wave
og Earth Final Conflict
som Gene Rodenberry stod bag(samme mand som stod bag StarTrek universet).
Kan på stående fod ikke lige komme i tanke om flere, men der burde også være nok at gå i gang med ;)
Threshold
Triangle, Sliders
SeaQuest DSV
Quantum Leap
Max Headroom
First Wave
og Earth Final Conflict
som Gene Rodenberry stod bag(samme mand som stod bag StarTrek universet).
Kan på stående fod ikke lige komme i tanke om flere, men der burde også være nok at gå i gang med ;)
Tak
4400, Firefly & Serenity, havde jeg glemt at skrive på, men tak for at minde mig om at jeg havde set dem. :-D
Jeg ser frem til at se alle de serier, som der er nævnt. Jeg må bare håbe at min sidste HD ikke står af før jeg har set dem :-(
4400, Firefly & Serenity, havde jeg glemt at skrive på, men tak for at minde mig om at jeg havde set dem. :-D
Jeg ser frem til at se alle de serier, som der er nævnt. Jeg må bare håbe at min sidste HD ikke står af før jeg har set dem :-(
Den tænkte jeg også på, her den anden dag, men af en eller anden grund har jeg på fornemmelsen at det vil være bedst ikke at se den igen :D
Den tænkte jeg også på, her den anden dag, men af en eller anden grund har jeg på fornemmelsen at det vil være bedst ikke at se den igen :D
[...] ham knægten der kan flyve sit værelse rundt i universet vha. sin båndoptager og arkitekt-lampen [...]
Mega klasse :-) var så lille da jeg så et afsnit at jeg blev bange for det :-)
----
FlowerChild
BSG kommer da stadig med nye afsnit, så der er lidt at følge med i?!
Hmm det skulle da være muligt at gense Crash i nær fremtid, nu hvor DR har fået en aftale om at lægge deres arkiv på nettet =)
#26 nej synes at havde læst et sted at de stoppede den og en anden serie...
A Statement From CBS Entertainment
Below is a statement from CBS Entertainment:
To the fans of Jericho:
We have read your emails over the past few days and have been touched by the depth and passion with which you have expressed your disappointment. Please know that canceling a television series is a very difficult decision. Hundreds of people at the Network, the production company and the incredibly-talented creative team worked very hard to build and serve the community for this show -- both on-air and online. It is a show we loved too.
Thank you for supporting Jericho with such passion. We truly appreciate the commitment you made to the series and we are humbled by your disappointment. In the coming weeks, we hope to develop a way to provide closure to the compelling drama that was the Jericho story.
Sincerely,
Nina Tassler, President of CBS Entertainment
Fra
http://jerichowiki.cbs.com/page/A+Statement+From+C...
Nå for dæwlen da. Til gengæld kommer fluernes herre som miniserie ;)
http://www.cnn.com/2007/SHOWBIZ/TV/05/16/tv.newsea...
A new reality show, "Kid Nation," will take 40 children and set them up in an abandoned New Mexico town. Cameras will follow them as they try to set up their own society without adult supervision.
http://www.cnn.com/2007/SHOWBIZ/TV/05/16/tv.newsea...
på lovefilm.dk er det muligt at leje flere forskellige sæsoner af mac gyver!
http://www.lovefilm.dk/search.do?method=search&...
http://www.lovefilm.dk/search.do?method=search&...
Lige startet en ny serie, der hedder Traveler. godt nok ikke sci fi, men når du kan lide sci fi kan du nok også li' den serie. (adventure).
som tidligere forslået "Earth final conflict". Langt fra star trek, men den holder alligevel :)
firefly som også er nævnt tidligere er bestemt også en serie, der er værd at se.
som tidligere forslået "Earth final conflict". Langt fra star trek, men den holder alligevel :)
firefly som også er nævnt tidligere er bestemt også en serie, der er værd at se.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund