mboost-dp1

Hvorfor?

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
12. jul. 2007 13:34
Jeg har en kammerat der har tænkt lidt over noget...

Hvorfor er der aldrig nogen der gør noget selv, her på Newz?
Nu er der f.eks. en der har en "kammerat" der har brug for hjælp til at få det frem, han ikke fik gemt i Word.
Det er jo langt fra første gang. Det er når folk skal have hjælp til noget, det er når folk skal købe noget, det er når folk skal sælge noget. Der er aldrig nogen der gør noget selv.
Hvorfor ikke bare indrømme at man også selv er et menneske, der begår fejl?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
12. jul. 2007 13:39
#1 Fordi man er for genert til selv at indrømme at man dummede sig?

Tror dog mest det er fordi, at de folk som findes her på newz.dk er familiens/vennernes lokale nørd, og derfor er det altid dem som liiiige skal klare dit og dat. Sådan er det da til tider i min familie og vennekreds.
Gravatar #3 - trylleklovn
12. jul. 2007 13:46
Fordi at hvis man "hænger ud" på newz.dk, så er man nørd. Så begår man ikke de fejl.

Man undersøger hvad et produkt går ud på, FØR MAN KØBER DET. Og har derfor ikke behov for at sælge det.

Man sørger for at gemme mindst 3 backups af vigtige dokumenter, før word crasher og man mister sin eneste kopi.
Gravatar #4 - Djaa9
12. jul. 2007 14:58
Hehe... kan godt være jeg skiller mig lidt ud så. Jeg har kun bedt om hjælp til mine egne problemer, men jeg er nok heller ikke så nørdet som jeg gerne vil være ;)
Gravatar #5 - holmen
12. jul. 2007 15:02
Jeg er en stor fejl. Det er altid mig der er kammeraten folk snakekr om...
Gravatar #6 - plazm
12. jul. 2007 15:40
#5 Det troede jeg også jeg var indtil min far spurgte mig efter et googlemap hvor tour de france routen var tegnet ind på. Det er første gang jeg ikke har spurgt om hjælp!
Gravatar #7 - Cloud02
12. jul. 2007 17:14
Fordi man er nørden i sin omgangskreds, hvilket resulterer i at man får mange spørgsmål. De spørgsmål man så ikke selv kan svare på, søger man efter hjælp til på et sted hvor man forventer at andre kan hjælpe.
Gravatar #8 - Spiderboy
15. jul. 2007 21:27
Selv guruerne har guruer, som man kan spørge om hjælp med de problemer, som overstiger ens egne evner.
Gravatar #9 - siliankaas
16. jul. 2007 08:18
Jeg gør det da tit selv ;-)
Gravatar #10 - plazm
16. jul. 2007 15:14
#8, tja og man har jo også forskellige interessefelter...
Nok kan jeg en del html og js, men er langt fra den bedste til at programmere C/andre sprog...
Gravatar #11 - themuss
16. jul. 2007 15:16
Ja uha, tænk at indrømme en fejl.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login