mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (12046) skrev:
Qw er den lille brune dværgstjerne, der kom fra Tarm, så ham kan det ikke være. Måske den røde kæmpestjerne findes i omegen af Røved?
Det kan tænkes... er det den der også er kendt som dødsstjernen?
Hvornår blev alle nørderne egentlig kvindehadende fascister? Var det altid sådan? Jeg mindes det var anderledes.
cnr (12052) skrev:Nope - den finder du her:
https://newz.dk/doedsstjernen-lokaliseret-taet-paa...
Trump vil sikkert mene at den er tættere på URANUS?
fe950 (12053) skrev:Det siges at Stram KUrS henter mange stemmer i Lem.
Det er deres søsterparti .. Stram Kuss du tænker på .. De har hovedkvarter i Karens Klit
Prime-Mover (12054) skrev:Hvornår blev alle nørderne egentlig kvindehadende fascister? Var det altid sådan? Jeg mindes det var anderledes.
De gode gamle dage :)
fe950 (12056) skrev:Prime-Mover (12054) skrev:Hvornår blev alle nørderne egentlig kvindehadende fascister? Var det altid sådan? Jeg mindes det var anderledes.
Me2
Me2
Me2
#HimToo
>Prime-Mover
Du mindes forkert, oprindeligt var det dem som fællesskabet ikke var tolerante over for og som pigerne ikke kunne udstå, der søgte tilflugt ved computeren og betragtede omverden med samme foragt som de selv blev mødt med.
Det var først, hvor en stor del af de facistiske og kvindehadende 1. generations nørder begyndte at score kassen, at det ændrede sig. Med økonomisk succes fulgte større social accept af at bruge masse af tid ved skærmen.
Du mindes forkert, oprindeligt var det dem som fællesskabet ikke var tolerante over for og som pigerne ikke kunne udstå, der søgte tilflugt ved computeren og betragtede omverden med samme foragt som de selv blev mødt med.
Det var først, hvor en stor del af de facistiske og kvindehadende 1. generations nørder begyndte at score kassen, at det ændrede sig. Med økonomisk succes fulgte større social accept af at bruge masse af tid ved skærmen.
fe950 (12065) skrev:kutymen er at kotume er lige med kotyme, men ikke omvendt.
Er er det bare varm luft fra min side.... Lad mig lige tænke..... Bare varm luft, lader det til at være.
Eller er det ko-time?
Jeg har muuuhligvis hørt der var (halv)balle fest ved Lem forleden
Jehovas vidner beskrev det som dunkende lem?
det er ribe stift der er i holmsland klit... men det var helt tilbage i 1500 hvidkål at holmland klit blev stiftet i forbindelse med ribe stift
hvad angår karens klit, der klares det med hyppige besøg fra Lem
hvad angår karens klit, der klares det med hyppige besøg fra Lem
hvem er den største stjerne ved en stiftende general forsamling, alle deltagerne?
hvor stor er ribe stift?
hvor stor er ribe stift?
cnr (12071) skrev:
Den er rimelig kæmpe, går fra syd for Ribe hele vejen op til Limfjorden
stakkels holmsland klit
cnr (12073) skrev:
Det kan vel aldrig komme til at gå ud over klitten? Det er jo ikke den, der er målområdet...
sandt nok, men den får nok ondt af sine naboer så, grundet størrelsen på ribe stift
jeg vil gætte på at den røde kæmpestjerne befinder sig i nærheden af netop denne klit
...medmindre der er tale om en brun dværgstjerne
Qw_freak (12075) skrev:Ord.
Mon der er nogen der har taget dig på Ordet? Og hvilket Ord var det så? Stjerne? Stift?
Har du været med i programmet, Stjerne for en aften?
Jeg hører at mange har haft svært ved at sidde ned ifm det program!
Kan du beskrive din favorit stjerne?
cnr: det er altid et godt tidspunkt at købe aktier i selskaber der producerer gaffa tape!
Det kan ikke afvises om Ribe stift har planer om at den nærmeste brune dværgstjerne skal tage imod
jeg ved bare ikke om den nærmeste brune dværgstjerne vil syntes det er skide godt
det lugter langt væk af at det bliver en lorte tur
mon det ender med at balle indLEMmes i sædballe?
jeg tror den brune dværgstjerne er bange for at det bliver røvsygt
tarm snakker om en kæmpe udvidelse i denne forbindelse
stram kurs kan muligvis hjælpe med at styre processen
Det kan ikke afvises om Ribe stift har planer om at den nærmeste brune dværgstjerne skal tage imod
jeg ved bare ikke om den nærmeste brune dværgstjerne vil syntes det er skide godt
det lugter langt væk af at det bliver en lorte tur
mon det ender med at balle indLEMmes i sædballe?
jeg tror den brune dværgstjerne er bange for at det bliver røvsygt
tarm snakker om en kæmpe udvidelse i denne forbindelse
stram kurs kan muligvis hjælpe med at styre processen
cnr (12079) skrev:
Uanset hvad, så ender det hele nok i Hørmested
Ja, det bliver noget af en tur... Det vil koste blod, sved og tårer
det siges at der i ribe, findes en stribe... denne stribe er i knibe...
der er i knibe fordi de har for megen liebe... for megen liebe til...
der er i knibe fordi de har for megen liebe... for megen liebe til...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.