mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Dobbelt g er bedre en et g men 3g, 4g og 5g er bedre
Hastigheden er meget højere med 5g. Man når sit mål langt tidligere
Hastigheden er meget højere med 5g. Man når sit mål langt tidligere
cnr (12108) skrev:G påvirkningen er enorm, vi snakker på niveau med et sort hul tæt på Tarm
Okay, 2 G giver alligevel også en vis tiltrækningskraft
cnr (12110) skrev:Og så er de sponsoreret af Arla
jeg var ikke klar over at du var medLEM af mælke jungen
cnr (12115) skrev:
Er lige ved at lave en kop fin vietnamesisk Pu-Erh te, skal du have en kop med?
næh tak som byder, jeg har drukket Café au lait avec du sucre hele dagen mon ami
cnr (12117) skrev:
Og det foretrækker du virkelig frem for fermenteret te rullet i kompakte kugler????
yes og så er det meget finere fordi det er på fraaaansk
cnr (12125) skrev:
Flerkoneri er ikke ubetinget en fordel. Selvf. vil Lem have flere kvinder, men det betyder også flere svigermødre
ja der er jo fordele og ulemper ved alting. Dog kunne de så måske opnå en stram kurs på andre måder.
cnr (12127) skrev:
Naturligvis - de kan få hjælp her:
https://www.google.com/maps/place/5700+Strammelse/...
Jeg tror de vil syntes det er stjerne godt og stjerne helt af over det
De skal jo nyde stjernerne sålænge de kan
Indianesien, er det der der bør indianere?
Det er godtnok synd for dem hvis de har fået fladlus!
Og også deres katte siger du?
Det er godtnok synd for dem hvis de har fået fladlus!
Og også deres katte siger du?
cnr (12136) skrev:
Får de royalties, eller er det endnu et eksempel på at den hvide mand kommer og plyndre en ædel og nobel ældgammel kultur for deres rigdomme og efterlader dem hjulbenet og blødende ud af rectum?
Altså, der blev missioneret for stram kurs i landet, så jeg vil lade det være op til dig at regne ud hvad deres aktuelle status er :D
cnr (12138) skrev:
Det du siger er lidt af et paradoks. Befolkninger, der bliver missioneret på, har en tendens til at blive udblokket, så hvordan kan man så missionere for en stram kurs? It's like fucking for virginity
Det handler om huller
missionering i missionær stilling med udblokning af de rette huller, for at sikre missioneringen sker via en stram kurs som bevæger sig skiftevis frem og tilbage i et standarliseret stramt hul
ENDErim er stavelsesrim, hvor det sidste ord i en verslinje rimer med det sidste ord i en anden verslinje.
Se hun slog en prut...
og numsen sad på Ruth!
Se hun slog en prut...
og numsen sad på Ruth!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.