mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Qw_freak (10212) skrev:Auto lukker trådene egentlig stadig?
Hvis du sørger for at holde dit "Ord" script kørende, så lukker tråden nok aldrig :-)
Skak2000 (10218) skrev:Reglerne på Newz er desværre blevet ændret. SÅ der ingen vinder kan findes...
*tager hippietøj på* der tager du fejl... vi er ALLE vindere... vi er alle en og en er alle.... *plukker en blomst*
JønneTranumPaulsen (10221) skrev:Sig mig er de gået på ferie eller hva??
Sidste "Nyhed" er fra 11 jul. 2017 10:43!!!
Nej, de er gået i overwatch tilstand!
Hej allesammen
I forbindelse med en videnskablig undersøgelse, vil vi gerne høre, om der her på Newz er nogle brugere, der som sexuel fetish har, at gør det med afdøde dyrbørn afføring - eller smøre det på sig.
Hvis du kan se dig selv i den beskrivelse, så lav venligst en indlæg til denne tråd umiddelbart herunder mit. Det er lige meget hvad du skriver, det er bare dit brugernavn, som vi skal bruge.
Tak for din ærlighed omkring denne tabu-belagte fetish.
I forbindelse med en videnskablig undersøgelse, vil vi gerne høre, om der her på Newz er nogle brugere, der som sexuel fetish har, at gør det med afdøde dyrbørn afføring - eller smøre det på sig.
Hvis du kan se dig selv i den beskrivelse, så lav venligst en indlæg til denne tråd umiddelbart herunder mit. Det er lige meget hvad du skriver, det er bare dit brugernavn, som vi skal bruge.
Tak for din ærlighed omkring denne tabu-belagte fetish.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.