mboost-dp1
Hvad hører du lige nu?
Hvilken sang(, kunstner, album )hører du lige nu?
Jeg selv er blevet helt vildt med Me First and The Gimme Gimmes og deres fede cover numre.
lige nu hører jeg
Only the good dies young [Billy Joel] på MySpace
Last.fm
Jeg selv er blevet helt vildt med Me First and The Gimme Gimmes og deres fede cover numre.
lige nu hører jeg
Only the good dies young [Billy Joel] på MySpace
Last.fm
Tjaa, jeg lytter i øjeblikket ikke til min filserver, for PSU'en er lidt død :(
I stedet lytter jeg til nogle reklamer på Radio 100 FM :D
I stedet lytter jeg til nogle reklamer på Radio 100 FM :D
Bare lige for at poste igen ( og score lidt medlidenhed ) saa hoerer jeg pt 4 x Contex bredformat scannere der skiftevis laver "WHIIIIIII", "WREEEEEEEEEARAARARARARGH" og "WHOOOOOOO" lyde, relativt hoejt.
Samt en maskine der aabner og lukker scannere = "KLANK" "WHIIIIIIIAAARGH" "KLONK" ( Repeat )....
Pity me .. :(
Samt en maskine der aabner og lukker scannere = "KLANK" "WHIIIIIIIAAARGH" "KLONK" ( Repeat )....
Pity me .. :(
#10: Det vækker minder fra dengang jeg arbejdede med at digitalisere et mindre rederis samling af blueprints - 3.000 styks, de fleste fra 60'erne og fremefter, så der var en del der skulle gennem bæstet mere end een gang.
ka-whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-chuk-whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo-whiiiiuuu
ka-whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-chuk-whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo-whiiiiuuu
#1 da du selv linker til din profil på last.fm , så:
For snart længe siden oprettede gruesome en newz.dk gruppe
( http://www.last.fm/group/Newz+dk )
Jeg kiggede lige på den for første gang i laaaaang tid og der er ikke sket det store, ud over at der er kommet et par medlemmer til.
Men gruppen eksisterer stadig :D
Jeg er ikke listet for nogen musik for tiden, da mit onboardlyd er af en sådan kvalitet at den dårlige stemning breder sig ved det mindste pip fra det :(
Men volbeat hører jeg en del, tror sku det er langtidsholdbart.
For snart længe siden oprettede gruesome en newz.dk gruppe
( http://www.last.fm/group/Newz+dk )
Jeg kiggede lige på den for første gang i laaaaang tid og der er ikke sket det store, ud over at der er kommet et par medlemmer til.
Men gruppen eksisterer stadig :D
Jeg er ikke listet for nogen musik for tiden, da mit onboardlyd er af en sådan kvalitet at den dårlige stemning breder sig ved det mindste pip fra det :(
Men volbeat hører jeg en del, tror sku det er langtidsholdbart.
[url= Den skal dog helst først høres efter indtagelse af ti øl :)
"Den er sær min Tilicus han får et chok.
Når den går så danser den en langsom rock.
Den er gal - unormal - snapper folk fra femte sal..."
"Den er sær min Tilicus han får et chok.
Når den går så danser den en langsom rock.
Den er gal - unormal - snapper folk fra femte sal..."
Jeg må gå ud fra at med din nonchalante udtalelse, så har dine øre endnu ikke oplevet den fuldendte perfektion, kaldet Daze. Lad mig oplære dig. Det der sker er, at den sande Gud, hvem det så end må værre, sammensætter en symfoni med manisk perfekthed, et lyrisk mesterværk af uendelige proportioner som den menneskelige forstand knap nok kan opfatte. Herefter bliver de fabelagtige toner kanaliseret ud gennem de tre måske mest fuldendte skabninger man kan forestille sig; Trine Bix, Sieber og J.T.
Lyden kommer så i bølgeform til modtageren, den så endeløst heldige lytter der således får en chance for et afbræk fra en hverdag hvor den eneste lille trøst er, at dumheden trods alt i reglen er større end den rene ondskab.
Mens din hjerne prøver at fortolke disse soniske godbidder bliver du på samme tid fortumlet og forbløffet, og du kan kun passivt lytte mens synthesizeren og trommemaskinen, styret med kirurgisk præcision, udøver sin trolddom. Når den blændende vokal så træder ind, har du allerede givet op, du er nu fuldstændig overgivet til rytmen og den eminente harmoni.
Hvis nogen nogensinde omtaler Daze negativt igen, vil jeg voldtage jer med cd coveret fra Super Heroes, indtil I lærer at elske det.
Jeg må gå ud fra at med din nonchalante udtalelse, så har dine øre endnu ikke oplevet den fuldendte perfektion, kaldet Daze. Lad mig oplære dig. Det der sker er, at den sande Gud, hvem det så end må værre, sammensætter en symfoni med manisk perfekthed, et lyrisk mesterværk af uendelige proportioner som den menneskelige forstand knap nok kan opfatte. Herefter bliver de fabelagtige toner kanaliseret ud gennem de tre måske mest fuldendte skabninger man kan forestille sig; Trine Bix, Sieber og J.T.
Lyden kommer så i bølgeform til modtageren, den så endeløst heldige lytter der således får en chance for et afbræk fra en hverdag hvor den eneste lille trøst er, at dumheden trods alt i reglen er større end den rene ondskab.
Mens din hjerne prøver at fortolke disse soniske godbidder bliver du på samme tid fortumlet og forbløffet, og du kan kun passivt lytte mens synthesizeren og trommemaskinen, styret med kirurgisk præcision, udøver sin trolddom. Når den blændende vokal så træder ind, har du allerede givet op, du er nu fuldstændig overgivet til rytmen og den eminente harmoni.
Hvis nogen nogensinde omtaler Daze negativt igen, vil jeg voldtage jer med cd coveret fra Super Heroes, indtil I lærer at elske det.
#33:
?
Songs from They Came To Rule, released in 2000:http://en.wikipedia.org/wiki/Daze#Discography
1. "15 Minutes Of Fame"
?
#41:
Ja det ved jeg, men siger jo også bare at den ikke er så kendt bare ved navnet, men nok mere kendt som "temaet fra Baywatch".
Omkring titlen så er folk vidst lidt i tvivl, wikipedia siger at den hedder I'll be ready på Baywatch siden, men I'm always here på Jimi Jamison siden.
Han officielle side siger dog "I'm Always Here" så mon ikke at den hedder det (også selvom hans officielle side er en myspace side *AAARGH*).
Ja det ved jeg, men siger jo også bare at den ikke er så kendt bare ved navnet, men nok mere kendt som "temaet fra Baywatch".
Omkring titlen så er folk vidst lidt i tvivl, wikipedia siger at den hedder I'll be ready på Baywatch siden, men I'm always here på Jimi Jamison siden.
Han officielle side siger dog "I'm Always Here" så mon ikke at den hedder det (også selvom hans officielle side er en myspace side *AAARGH*).
Ah ok, tænkte ikke på du henviste til sangen.
Følte dog lige for at skrive et halvpsykotisk indlæg med en vis entusiasme :)
Ah ok, tænkte ikke på du henviste til sangen.
Følte dog lige for at skrive et halvpsykotisk indlæg med en vis entusiasme :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund