mboost-dp1
hvad er dual ram..?
hey..
er stødt på det problem at min stationære har fået en ram fejl.. eller det tror jeg i hvert fald.. men jeg har set på noget nyt ram, og ser så dual ram.. hvad er det..? for gider ikk lige at købe det hvis jeg ikk ved hva det er :)..
er stødt på det problem at min stationære har fået en ram fejl.. eller det tror jeg i hvert fald.. men jeg har set på noget nyt ram, og ser så dual ram.. hvad er det..? for gider ikk lige at købe det hvis jeg ikk ved hva det er :)..
Dual Channel Architecture
Grunden til problemerne kan være at dit bundkort ser de to blokke sat op som dual channel, men at de er så forskellige at deres timing kredse ikke kan arbejde sammen.
Grunden til problemerne kan være at dit bundkort ser de to blokke sat op som dual channel, men at de er så forskellige at deres timing kredse ikke kan arbejde sammen.
hmm nå okay.. men det er bare mærkeligt at det først opstod for 2 weekender siden, da jeg har haft begge ram-klodser (eller hva det hedder) i, i snart 1 år.. UDEN problemer altså..
men derfor kunne jeg stadig godt tænke mig at vide hvad Dual RAM er.. hvis nogen altså gider at dele deres viden med mig :)..
Kort fortalt er dual channel ram to ram stænger, i samme størrelse og med samme egenskaber, nogle som arbejder sammen.
Men læs Azurias link i #2...
Men læs Azurias link i #2...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund