mboost-dp1
Hjemmeside om pirat kopiring
Hej jeg er ved at lave en hjemmeside hvor der blandet andet vil ind gå noget om pirat kopiring og til det vil jeg gerne have jeres hjælp til at give et indblik i:
Hvad pirat kopiring er.
Hvad folks menig er.
Hvad det er der for folk til at kopirer og dele ulovligt.
Der udover vil jeg gerne have love at citere jeg for det i skriver, vis i ikke ønsker at blive citeret så skrive det lig.
På for hånd tak
Hvad pirat kopiring er.
Hvad folks menig er.
Hvad det er der for folk til at kopirer og dele ulovligt.
Der udover vil jeg gerne have love at citere jeg for det i skriver, vis i ikke ønsker at blive citeret så skrive det lig.
På for hånd tak
har lavet samme tråd hos dem, men da jeg ikke kun vil have svare fra pg har jeg også lavet en her, for at nå flere folk.
Eh, du vil spørge om hjælp, på Piratgruppen, til at lave en side med indhold som deres?
Hvorfor tager du ikke bare deres tekst. Jeg tvivler på de vil gå efter dig for det :)
Eh, du vil spørge om hjælp, på Piratgruppen, til at lave en side med indhold som deres?
Hvorfor tager du ikke bare deres tekst. Jeg tvivler på de vil gå efter dig for det :)
Du kunne jo starte med at frigøre dig, fra negativt farvede propaganda ord som "piratkopiering".
Så vil du meget lettere kunne lave en objektiv side, altså hvis det er det som er dit mål.
Ulovlig kopiering beskriver fint, hvad der er tale om. Og så har man ikke i ens ordvalg, taget stilling på forhånd.
Så vil du meget lettere kunne lave en objektiv side, altså hvis det er det som er dit mål.
Ulovlig kopiering beskriver fint, hvad der er tale om. Og så har man ikke i ens ordvalg, taget stilling på forhånd.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund