mboost-dp1
Gumlebumle.dk søger folk!
Har du hvad der skal til?
Vil du blive kendt på nettet?
Kan du levere en god arbejdsindsats?
Så bliv medlem af holdet bag Gumlebumle.dk nu!
Alt der kræves er at du sender en beskrivelse ind af dig selv til [email protected]
Beskrivelsen skal indeholde:
-Et billede af dig selv
-En kort beskrivelse af dig selv
-Hvad du mener du kan bidrage med til siden
Vi har primært brug for folk til at finde på nye sjove ideer til vores højt elskede artikler, der kan skrive en sjov tekst.
Arbejder er ulønnet, men du er med til at få ansvar for siden, lidt ligesom det var din egen.
Med venlig hilsen Esben, Webmaster Gumlebumle.dk.
Vil du blive kendt på nettet?
Kan du levere en god arbejdsindsats?
Så bliv medlem af holdet bag Gumlebumle.dk nu!
Alt der kræves er at du sender en beskrivelse ind af dig selv til [email protected]
Beskrivelsen skal indeholde:
-Et billede af dig selv
-En kort beskrivelse af dig selv
-Hvad du mener du kan bidrage med til siden
Vi har primært brug for folk til at finde på nye sjove ideer til vores højt elskede artikler, der kan skrive en sjov tekst.
Arbejder er ulønnet, men du er med til at få ansvar for siden, lidt ligesom det var din egen.
Med venlig hilsen Esben, Webmaster Gumlebumle.dk.
Den handler om at forholde til kritisk til samfundet, på en måde, som os bag siden selv synes er virkelig sjov.
Jeg mener.. Bare slippe hæmningerne og skrive hvad man faktisk mener, på en sådan måde at det faktisk bliver god læsning.
Jeg mener.. Bare slippe hæmningerne og skrive hvad man faktisk mener, på en sådan måde at det faktisk bliver god læsning.
Det er muligvis de mest tåblige kommentare og indstillinger til samfundet i har på den side. Specielt jeres artikel om politivold og opskrift på malingbomber, vidner om jeres manglende intelligens og gennemgående stupiditet. I starten troede jeg at i blot var et par forvirret teenagere, der havde røget for meget hash, men så læste jeg jeres artikel om at få andre til at begå selvmord, og der mistede jeg sq alt for jer.
At I fremhæver jeres kriminelle handlinger i jeres profiler, som værende noget positivt, er muligvis noget af det mest tåbelige jeg nogensinde har hørt.
Jeg har ikke set en eneste fornuftig ting på jeres hjemmeside, som kan bekræfte at I blot har nogle få funktionelle hjerneceller tilbage.
Jeg kan f... godt forstå at politiet har svært ved at håndtere personer som jer, når i ikke har fornuft til at følge de gængse normer der er i samfundet!
Hvis nogen skulle være i tvivl, vil jeg ikke være længe om at kategorisere de to indehavere af siden, som værende de største tågehoveder jeg nogensinde har hørt om!!!
At I fremhæver jeres kriminelle handlinger i jeres profiler, som værende noget positivt, er muligvis noget af det mest tåbelige jeg nogensinde har hørt.
Jeg har ikke set en eneste fornuftig ting på jeres hjemmeside, som kan bekræfte at I blot har nogle få funktionelle hjerneceller tilbage.
Jeg kan f... godt forstå at politiet har svært ved at håndtere personer som jer, når i ikke har fornuft til at følge de gængse normer der er i samfundet!
Hvis nogen skulle være i tvivl, vil jeg ikke være længe om at kategorisere de to indehavere af siden, som værende de største tågehoveder jeg nogensinde har hørt om!!!
#5 Hold dog op, der skal da nok være en eller flere herinde der er interresserede i at være med..
Det er jo bare for sjov, så hold lige op med at være så negative...
Så slem er den da ikke?
Det er jo bare for sjov, så hold lige op med at være så negative...
Så slem er den da ikke?
#8 Netop derfor søger vi hoveder udefra, til at hjælpe?
Det er jo også en af de ting siden handler om? At være smagløs og respektløs over for de svage i samfundet.
Undskyld, men jeg synes det er meget sjovt, hvor meget lort man kan skrive på en webside og slippe godt fra det.
Undskyld mig, men det er da uden tvivl en af de mest orginale sider jeg nogensinde har set. Det må manda give os?
Det er jo også en af de ting siden handler om? At være smagløs og respektløs over for de svage i samfundet.
Undskyld, men jeg synes det er meget sjovt, hvor meget lort man kan skrive på en webside og slippe godt fra det.
Undskyld mig, men det er da uden tvivl en af de mest orginale sider jeg nogensinde har set. Det må manda give os?
#13 det var jeg bange for at du ville sige
selvfølgelig har i ret til jeres mening. jeg synes bare det er forkert at komme med så respektløse meninger når man tydeligt viser at man ikke fatter en brik. kom tilbage om 15 år, så er jeg sikker på at du vil se det er helt forkert måde at argumentere for sine meninger - selvom du har de samme meninger om 15 år.
hvis der kun var 2-3 artikler, kunne jeg nok forstå at det kun var for sjov. når man har skrevet så mange syge artikler bør man indse at noget er galt og søge hjælp.
selvfølgelig har i ret til jeres mening. jeg synes bare det er forkert at komme med så respektløse meninger når man tydeligt viser at man ikke fatter en brik. kom tilbage om 15 år, så er jeg sikker på at du vil se det er helt forkert måde at argumentere for sine meninger - selvom du har de samme meninger om 15 år.
hvis der kun var 2-3 artikler, kunne jeg nok forstå at det kun var for sjov. når man har skrevet så mange syge artikler bør man indse at noget er galt og søge hjælp.
#15 Nemlig, der er mange der er respektløse over forde svage i samfundet, og vi vurderede at der er basis for en side der udelukkende nedrakker de svage i samfundet. Udelukkende med besøgende der faktisk har humor, og synes det er pisse sjovt det vi skriver.
Undskyld mig, men ALLE jeg har talt med om siden, har synes den er helt vildt griner.
#16 Tag lidt let på det, du skal tage det som et par grænseoverskridende teenagere der forsøger på at provokere. Indtil videre synes jeg da det går meget sjovt.
Vi har det i hvert fald forsat griner med at lave siden.
Undskyld mig, men ALLE jeg har talt med om siden, har synes den er helt vildt griner.
#16 Tag lidt let på det, du skal tage det som et par grænseoverskridende teenagere der forsøger på at provokere. Indtil videre synes jeg da det går meget sjovt.
Vi har det i hvert fald forsat griner med at lave siden.
#17 bare rolig. jeg er en del af mtv-generationen. så længe det ikke direkte påvirker mit liv er jeg fuldstændig ligeglad. i må hygge jer med jeres side så længe i gider
Det var dog det mest usmaglige jeg længe har hørt. Tænk at der er andre der har sådan en forkvaklet og syg humor. Jeg kan simpelt ikke se det sjove i, at sparke til folk der allerede ligger ned.
Men det er nok bare mig der er gammeldags.... Tænk at man skal sige det i en alder af 29
Det var dog det mest usmaglige jeg længe har hørt. Tænk at der er andre der har sådan en forkvaklet og syg humor. Jeg kan simpelt ikke se det sjove i, at sparke til folk der allerede ligger ned.
Men det er nok bare mig der er gammeldags.... Tænk at man skal sige det i en alder af 29
#20 - damn, og du er nede med ungdomshuset og alt det shit, og stadig så kan du have sådan en fucked up holdning ?
Jeg fatter ikke, at der er nogen forældre der kan fucke så meget op i opdragelsen af deres børn, at sådan noget her sker, for, indrøm det, du er jo stadig et barn.
Jeg fatter ikke, at der er nogen forældre der kan fucke så meget op i opdragelsen af deres børn, at sådan noget her sker, for, indrøm det, du er jo stadig et barn.
Manden har blot set Clerks 2 og føler sig inspireret af Randall der sviner den handicappede til over nettet.
se Randall's post på www.wheelieblog.org
se Randall's post på www.wheelieblog.org
Jaja... men nu er det bare vores meninger vi får lov til at sige på den side.
Det at i mener det, er da endnu mere fucked up, end det bare er for sjov.
#21 Der er ingen fra ungeren der mener vold er i orden.
Der vil evt. være folk der mener vold som politisk redskab kan benyttes.
Vold mod sagesløse er IKKE i orden.
Det svarer lidt til at Søren Krarup ikke er DF's officielle talerør. Han er komplet idiot med de vildeste holdninger, men det er Pia der sætter dagsorden.
Der vil evt. være folk der mener vold som politisk redskab kan benyttes.
Vold mod sagesløse er IKKE i orden.
Det svarer lidt til at Søren Krarup ikke er DF's officielle talerør. Han er komplet idiot med de vildeste holdninger, men det er Pia der sætter dagsorden.
Jeg tror lige i skal læse den side igennem igen og slette et par ting
jeg kender godt Ytringsfriheden, men kender også straffelovens bestemmelser om opfordring til forbrydelse
det er en direkte opfordring til en forbrydelse
jeg kender godt Ytringsfriheden, men kender også straffelovens bestemmelser om opfordring til forbrydelse
Hæld benzin over en dør, tænd det, ring på og løb. Rensebenzin virker også fint
det er en direkte opfordring til en forbrydelse
#26 - jeg ved godt du er oppe og køre over det med ungdomshuset, jeg har nævnte bare ungdomshuset i en sætning, snakkede ikk om vold :)
Jeg gider ikke diskutere om det ungdomshus mere, jeg påpegede bare at de var nede med ungdomshuset, og at jeg ikke fattede de kunne være det, med deres latterlige holdninger om at holde de nederste nede, så de kunne blive der!
Jeg gider ikke diskutere om det ungdomshus mere, jeg påpegede bare at de var nede med ungdomshuset, og at jeg ikke fattede de kunne være det, med deres latterlige holdninger om at holde de nederste nede, så de kunne blive der!
INGEN fra ungdomhuset har været ude og fordømme eller på anden måde tage afsten fra nogen som helst af de voldelige handlinger der har fundet sted.
Tager man ikke afstand, så mener man med andre ord at det er i orden.
Såfremt at jeg tager fejl med at de ikke har været ude og tage afstand, så må du meget gerne komme med en kilde, så jeg ikke laver denne fejl næste gang jeg er i en tilsvarende diskussion og er i stand til at rette andre om nødvendigt.
INGEN fra ungdomhuset har været ude og fordømme eller på anden måde tage afsten fra nogen som helst af de voldelige handlinger der har fundet sted.
Tager man ikke afstand, så mener man med andre ord at det er i orden.
Såfremt at jeg tager fejl med at de ikke har været ude og tage afstand, så må du meget gerne komme med en kilde, så jeg ikke laver denne fejl næste gang jeg er i en tilsvarende diskussion og er i stand til at rette andre om nødvendigt.
#alle
Hvorfor synes jeg at den her debat er gået over i en kollektiv nedrakning af os bag siden?
Haha.. Det her er jo for fedt.
I tager jer selv alt for seriøst.
I er simpelthen blevet FOR voksne! Hahaha
Hvorfor synes jeg at den her debat er gået over i en kollektiv nedrakning af os bag siden?
Haha.. Det her er jo for fedt.
I tager jer selv alt for seriøst.
I er simpelthen blevet FOR voksne! Hahaha
Så går man spændt ind for at se hvad det hele drejer sig om, og får så beskeden:
"Gumlebumle.dk er taget ned midlertidigt."
?
"Gumlebumle.dk er taget ned midlertidigt."
?
#44 så nu søger i en advokat?
efter et par minutter på wikipedia er der sikkert nogen her inde der kan hjælpe...
efter et par minutter på wikipedia er der sikkert nogen her inde der kan hjælpe...
haha, kan ikk lade være med at grine over det her:
"Gumlebumle.dk er blevet til i den største koger jeg nogensinde har oplevet. Forestil dig det lige: To drenge på kaffekop nummer 10, 3 pakker smøger og en joint lige inden."
Jojo, kaffekop nummer 10 = det er aften.
3 pakker smøger = de er storrygere.
1 joint lige inden = den største koger nogensinde... Jeg tvivler på at de har oplevet ret meget...
"Gumlebumle.dk er blevet til i den største koger jeg nogensinde har oplevet. Forestil dig det lige: To drenge på kaffekop nummer 10, 3 pakker smøger og en joint lige inden."
Jojo, kaffekop nummer 10 = det er aften.
3 pakker smøger = de er storrygere.
1 joint lige inden = den største koger nogensinde... Jeg tvivler på at de har oplevet ret meget...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund