mboost-dp1
Glædelig fucking vintersolhverv!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg ville skamme mig, hvis jeg var så ubagavet som Henrik. :/ Det er ingen grund til at gøre en dyd ud af sine manglende evner.
IT-ekspert Yvossen (63) skrev:#62
Så, du ville ikke bytte for at være fremme ved destinationen. Fair.
Nope ^^
XorpiZ (64) skrev:Er du på vej hjem til din halv-retarderede eks-kæreste?
Nope..men elsker dit selvmål ;)
BTW...mantle faggot...OpenGL 3.5 mill draw calls per second...Mantle beaten before launch ^^
Du skal nok ud og slette en masse fakta snart igen ;)
XorpiZ (67) skrev:Er hun blevet din kæreste igen da? Godt for jer. Så kan I fodre hinanden med medicin og holde jeres respektive handicap i ro.
Det er så smukt at se når folk løber ved siden af døren og ind i væggen igen og igen....keep it up ;)
Og svaret på dit spørgmål, må blive et lille nej ^^
Jeg elskere bare, hvordan terra trækker jer allesammen ned på sit niveau, og så bare lammetæver jer med hans unikke erfaring :D
Det er fuldstændig som at se Special Olympics; det er forkert at grine, men alt alt for svært at lade være :D
Det er fuldstændig som at se Special Olympics; det er forkert at grine, men alt alt for svært at lade være :D
XorpiZ (70) skrev:Så hverken du eller hende får jeres daglige medicin, altså. Det forklarer en del.
Ex'en er stadig ex'en...men takket være stamceller og UK...er medicin på retur ;)
Jeg får ingen medicin og har ej heller brug for medicin.
Den slags er til folk der har et problem med fakta/virkeligheden...aka dig ;)
BurningShadow (76) skrev:Jeg elskere bare, hvordan terra trækker jer allesammen ned på sit niveau, og så bare lammetæver jer med hans unikke erfaring :D
Scchh...ikke ødelægge min troll ;)
hahaha grim tråd..
nå men der hvor jeg fik grineren på er i #72. Hun/han/den/det skriver et indlæg og så er csstener der med det samme, med irrelevant.
hvor ofte skriver du egentlig indlæg? pewbe ?
nå men der hvor jeg fik grineren på er i #72. Hun/han/den/det skriver et indlæg og så er csstener der med det samme, med irrelevant.
hvor ofte skriver du egentlig indlæg? pewbe ?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.