mboost-dp1
Gamle nørde-videoer
Jeg faldt over en gammel cd indeholdende diverse video-klip fra de gamle dage. Jeg tænkte så, at andre måske også ville blive lidt nostalgiske ved at se dem, så here goes:
[url= tegn på at du har spillet for meget Diablo II[/url]
[url= 98 - En rigtig katastrofefilm[/url]
[url= @ The Party[/url]
[url= tegn på at du har spillet for meget Diablo II[/url]
[url= 98 - En rigtig katastrofefilm[/url]
[url= @ The Party[/url]
Det en en syg verden vi lever i!!!
[i]Top 10 tegn på at du har spillet for meget Diablo II[i]
10. Du sparker din hund for at få XP
WTF?!?!?
Er det så katten det skal gå ud over, nu hvor folk begynder at skifte til Vista?
[i]Top 10 tegn på at du har spillet for meget Diablo II[i]
10. Du sparker din hund for at få XP
WTF?!?!?
Er det så katten det skal gå ud over, nu hvor folk begynder at skifte til Vista?
Forleden var der den her lidt sjove Computer Animated Stop Motion på break.com
10 Point til den som finder (eller graver den frem fra deres støvede hdd) Dinglebærrene - Musik Kopiering der er optaget til The Party.
50 Point til den som finder den som finder videoen der blev lavet efter The Party som består af stills af bl.a. DOS (Den Onde Server), public ftp lister på storskærm, en bil med streameren "musikpirat.de". Jeg mener det er Hevia der bliver brugt, og de skriver thefest i stedet for The Party.
50 Point til den som finder den som finder videoen der blev lavet efter The Party som består af stills af bl.a. DOS (Den Onde Server), public ftp lister på storskærm, en bil med streameren "musikpirat.de". Jeg mener det er Hevia der bliver brugt, og de skriver thefest i stedet for The Party.
#10: Hvordan får jeg de 10 point udbetalt? I 500 eller 1000 kr sedler?
www.ronson.dk/papmache/dingle.avi
www.ronson.dk/papmache/dingle.avi
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund