mboost-dp1

Fusion slettede min bruger

Gå til bund
Gravatar #1 - Djaa9
22. aug. 2007 19:24
Lige en advarsel.
Pas på med at bruge fusioner bruger funktionen under "ret bruger".. Da jeg forsøgte at fusionere "Japp" med "TheJapp" skete der ikke noget til at starte med, jeg prøvede et par gange og så var min bruger pludselig slettet. Jeg skrev til [email protected], men fik der at vide at det lignede min egen skyld i log filen da jeg havde prøvet flere gange, og at de ikke havde tid til at gå i dybten med det..

Lidt ærgeligt når man nu har været fast besøgende på newz siden det blå tema og nu endelig havde fået en bruger med super karma, og med en del indlæg på bagen..

P.S. Jeg er sikker på at jeg ikke udfyldte "slet bruger" feltet. Er normalt ikke hurtig til at trykke mig gennem instruktioner.
Gravatar #2 - milandt
22. aug. 2007 20:46
Jeg har engang lavet et filter i GMail der slettede alle mine mails igennem 3 år.. tror lige jeg holdt vejret et sekund..

De kunne heldigvis hentes ud fra min trashcan igen, skulle dog bare lige frasortere 10.000 spam mails som i samme omgang var flyttet fra spam til trash.

[spoiler]Ville slette alle mails der indeholder [!RBLs] som betyder at en mail er blevet Realtime BlackListed, og som står i topic på mange af de spam mails jeg modtager. Desværre er ! i et filter ikke det samme som "!".. you do the math..[/spoiler]
Gravatar #3 - milandt
22. aug. 2007 20:46
og hvor er min editknap!!

[spoiler]her kunne der være en spoiler om den manglende editknap[/spoiler]
Gravatar #4 - gentox
22. aug. 2007 20:58
TheJapp, ThaJapp og Japp
Havde faktisk undret mig over at du havde slettet din profil :)
Nu blev jeg så klogere på hvorfor.
Og tak for advarslen, selvom jeg godt nok kun har EN profil ;)
Gravatar #5 - gentox
22. aug. 2007 21:00
Og manglende Spoiler funktion :P
Gravatar #6 - gentox
22. aug. 2007 21:12
Tænkte på om du har prøvet skrive til hmn?
Han har før hjulpet brugere med at få deres "slettede" profil tilbage.

Men det var måske ham der afviste dig før?
Gravatar #7 - Djaa9
23. aug. 2007 13:22
Ja, det var ham der svarede at han ikke havde tid.. Undre mig at man ikke bare kan lukke kontoen op.. Men hvad ved jeg..
Gravatar #8 - MiniatureZeus
23. aug. 2007 15:16
Jeg fik da min bruger tilbage som var blevet slettet, så lyder underligt hvis de ikke kan få den tilbage.

Men hvad ved jeg (ik en skid..), men prøv dog lige at smide en mail til.
Gravatar #9 - Djaa9
23. aug. 2007 15:44
Jeg har netop sendt hmn en mail mere.. Jeg syntes også det lyder underligt.. Tror det var mangel på tid.
Gravatar #10 - Djaa9
23. aug. 2007 22:16
Iiiiiiii'm Back :)
Gravatar #11 - Cyrack
23. aug. 2007 22:20
Tillykke :-)

Er alle konti så blevet merget?
Gravatar #12 - Norrah
24. aug. 2007 00:44
#10 hvordan kom du tilbage så hurtigt... men Norrah er stadig nede... har ventet i et pænt stykke tid.
Gravatar #13 - Djaa9
24. aug. 2007 14:23
Nej, det tør jeg ikke rode med mere :)

Jeg brugte denne undelete funktion som hmn har lavet:
http://newz.dk/user/undelete
Gravatar #14 - Acro
24. aug. 2007 14:26
#13 TheJapp:
Når nu funktionen foreligger, så kunne du jo sagtens prøve. Så får vi også afklaret, om der er en fejl lige der, eller om du ramte ved siden af knappen sidst.
Gravatar #15 - Djaa9
24. aug. 2007 14:30
Ok, here goes..

Jeg prøvede at merge TheJapp (logget ind som ThaJapp) det virkede ikke. hmn sagde at det så ud som om jeg var logget forkert ind i log filen.

Nu har jeg så fået merged ThaJapp (logget ind som TheJapp) det virkede fint.

Men jeg kan stadig ikke merge Japp (logget ind som TheJapp)

Noget andet der er mærkeligt er at siden jeg fik min bruger undeleted så har jeg ingen ulæste indlæg i forumet. Virker som om at knappen "marker alle indlæg som læst" køre på repeat???
Gravatar #16 - Cloud02
24. aug. 2007 16:07
syntaksen med ! efter burde da have været forkert... trist at høre dog.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login