mboost-dp1

Forvirret Miss Teen USA deltager

Gå til bund
Gravatar #1 - Djaa9
28. aug. 2007 18:10
Jeg fandt denne her på youtube. Er der nogen der kan forklare hvad det egentlig er hun mener irak og sydafrika kan gøre ved amerikanernes geografi?

Gravatar #2 - Ronson ⅍
28. aug. 2007 18:51
Lyder mere som om hun synes der skal gøres noget for irak og sydafrika så de kan et eller andet for .. dem eller usa.. jeg er ikke sikker

Hvilket selvfølgelig stadig ikke har noget med det originale spørgsmål at gøre
Gravatar #3 - holmen
28. aug. 2007 19:08
Jeg forstår altså ikke hvad det er hun prøver at komme frem til. Hun bliver spurgt hvorfor hun tror at 1/5 af den amrikanske befolkning ikke kan udpege U.S.A. på et kort. Er hendes svar ikke at "some of our people in our nation don't have maps"? Og så plaprer hun om south africa og iraq.
Gravatar #4 - Svindleren
28. aug. 2007 19:52
hun giver ikke noget svar... fuck hun er tom :--D
Gravatar #5 - kinaholm
28. aug. 2007 21:07
lol - hun mener jo at nogen i landet ikke har noget kort og derfor skal de gøre noget for irak og sydafrika, og at US skulle hjælpe dem selv, eller, nej irak og sydafrika og asiens så de kan hjælpe med at opbygge vores fremtid ..
Hvad fuck det så betyder fatter jeg virkelig ikk :P
Gravatar #6 - hasher.dk
28. aug. 2007 21:12
Der er selvfølgelig allerede lavet en "sang" over det formidable svar:
Gravatar #7 - Kisbye
28. aug. 2007 21:53
Hvorfor gav de hende også den mikrofon.
Er det ikke blot meningen at hun skal stå og se godt ud?
At hun er dum som fisk er da ligegyldigt.
Gravatar #8 - arne_v
29. aug. 2007 16:42

Jeg tror at du skal passe på med at bade i havet fremover - der er nok en del fisk som er godt sure på dig !

:-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login