mboost-dp1

FON aftermath

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
27. jun. 2007 12:01
Jeg kom bare lige til at tænke over noget.

Truede TDC ikke med bål og brand, hvis man sluttede en FON router til sin forbindelse? Og i det tilfælde, er det overhovedet sket?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
27. jun. 2007 12:32
#1 Vi havde problemer med vores Webspeed for nogle måneder siden, og der kom der to teknikere hjem til os og ordnede den. De sagde absolut intet til at der lå en FON router ved siden af webspeed modemmet. Heller ikke at hele min pc er overklistret med et FON sticker og at der på vores hoveddør er et klistermærker med FON logo og der står "FREE WiFi"..

Altså.. Tror de har droppet det, og bare lader det gå til..
Gravatar #3 - Wird
27. jun. 2007 15:11
Jeg har heller ikke haft problemer
Gravatar #4 - trylleklovn
27. jun. 2007 15:14
Men husk stadig at der står i betingelserne, som i har accepteret ved oprettelse af internetforbindelse, hos TDC (og andre udbydere), at forbindelsen kun må bruges til den husstand.
Gravatar #5 - freesoft
27. jun. 2007 18:22
Mener jeg læste i det nyeste Alt om data at de (TDC og de andre store) ikke ville gøre så meget ved det.
Gravatar #6 - Simm
27. jun. 2007 18:26
#2 Den almene TDC-medarbejder er nok ligeglad. Han får jo blot penge for at installere deres udstyr. Det er jo også et område der sikkert er relativt svært (umuligt) at kontrollere. Men hvis det begynder at eskalere, så kan det være der sker noget.
Gravatar #7 - themuss
28. jun. 2007 06:02
Eftersom Fon-AP'et står i min husstand og jeg ikke deler forbindelsen med andre husstande (IE. jeg har ikke kablet til andre og ladet dem sætte en router på) så overtræder jeg ingen regler.... Desuden har jeg aldrig haft en fon-bruger forbi.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login