mboost-dp1

Flash film serie wanted!

Gå til bund
Gravatar #1 - squad2nd
28. jun. 2007 11:56
Hey!

For nogen år siden viste en af mine kammerater mig en flashside der handlede om en række personer, en programmør og en fra en ø m.m... tror vist det var i 24 afsnit hvor man kunne vælge hvert afsnit ved at klikke på et kæmpe hjul...

Det var MEGA godt tegnet og hvert afsnit fyldte flere mb's før det var loaded!

Nogen der har en ide om hvad serien/siden hedder?
Gravatar #2 - trylleklovn
28. jun. 2007 11:59
Jeg tillader mig lige at lægge en eftersøgning op på en animation jeg også så for nogle år siden. Der stod nemlig at der ville komme en efterkommer, som jeg så har glemt alt om siden.

Flash filmen var et meget syret univers, hvor en pige sidder på kanten af verden (som der stikker en bil ud af lidt længere nede) og får et telefon opkald. Det er meget trance agtigt. Hun går rundt i byen, der ser ud som om den er blevet skåret i stykker og samlet helt forkert, og kommer ind i et rum hvor der er helt mørkt.

En mærkeligt udseende stor kanin træder frem og afslører nogle hints til hvad der har foregået osv. Men hun virker konfus og det hele minder mere om en drøm.

Kan ikke huske hvor jeg har set den, men ville gerne vide om der var kommet en 2'er :P

/sorry for hijack.
Gravatar #3 - themuss
28. jun. 2007 16:48
#2 Du har sikkert set den på et eller andet homo-site sammen med din far eller noget :(((((
Gravatar #4 - MiniatureZeus
28. jun. 2007 17:24
#3 Den smiley du bruger tilsidst, er det fordi du har overdrevet mange dobbelthager? :P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login