mboost-dp1
fagprøve..
Hej ;D
er der nogen der har været elv i f.eks merlin, fona stero studio, og skrevet en fagprøve, (især spil afdeling), og er villig til at hjælpe ?
kunne god bruge noget hjælp :--D
er der nogen der har været elv i f.eks merlin, fona stero studio, og skrevet en fagprøve, (især spil afdeling), og er villig til at hjælpe ?
kunne god bruge noget hjælp :--D
hehe ;D jeg er syg til at stave..
yep mangler ideer til aktiviteter, og hvordan man kan få salget til at gå bedre, fordi det går dårligt i netop spil afdelingen :)
yep mangler ideer til aktiviteter, og hvordan man kan få salget til at gå bedre, fordi det går dårligt i netop spil afdelingen :)
skal skrive en fagprøve.. så jeg skal ikke forbedre det :D for det går faktisk fint... jeg sælger personligt mange pcer (blærbar) ;D
men nok om det.. det var bare mere for at jeg kunne skrive min fagprøve,,,, men BANG BANG BANG den blev skudt til jorden her inde ;D
i behøver ikke at skrive mere....
skal skrive en fagprøve.. så jeg skal ikke forbedre det :D for det går faktisk fint... jeg sælger personligt mange pcer (blærbar) ;D
men nok om det.. det var bare mere for at jeg kunne skrive min fagprøve,,,, men BANG BANG BANG den blev skudt til jorden her inde ;D
i behøver ikke at skrive mere....
GODT BUCH... dig kan man ALTID stole på, hvis man skal have ødelagt en tråd ? :)
Så ahr du en chance ??? du kan garanteret score nørderne.. tihihi :)
du kan komme forbi mig, hvis du tør ?? ****fniiizzzz*** SMILER FRÆKT**** forkortet ***sf****
det er ikke sikkert,,,det kan være n blondie også :D
GODT BUCH... dig kan man ALTID stole på, hvis man skal have ødelagt en tråd ? :)
Så ahr du en chance ??? du kan garanteret score nørderne.. tihihi :)
du kan komme forbi mig, hvis du tør ?? ****fniiizzzz*** SMILER FRÆKT**** forkortet ***sf****
det er ikke sikkert,,,det kan være n blondie også :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund