mboost-dp1

Erfariner med dk.cdwow.com?

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
19. okt. 2007 08:57
Ja, overskriften siger vist det meste.
En af mine kammerater fortalte mig om siden, eneste forbehold han havde for den, var at der på en af hans skiver havder der stået "Thailand edition", eller et eller andet lignende på coveret.

Nogen der har oplevet noget lignende?
Ellers vil jeg bare høre om det er et sted man trygt kan handle og om de lever op til deres leveringstider osv.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - holmen
19. okt. 2007 08:57
Det er så erfaringer jeg efterspørger, ikke erfariner.
Gravatar #3 - freesoft
19. okt. 2007 09:08
Har ikke handlet med CDWow, men kan kun anbefale CD Skiven til CD køb bl.a. pga. deres "Loyalitetsrabat".
Gravatar #4 - gentox
19. okt. 2007 09:09
Den norske cd-wow.fm, er mange gange den billigste af alle cd-wow s afskygninger, men det er ikke al tid og derfor en god grund til at kopiere den sidste del af linket som jeg viser her under ind på de andre versioner, for at sammenligne prisen.
Fuldt URL:
http://www10.cd-wow.fm/detail_results.php?product_...

Og den del der kan kopieres ind på de andre sider:
detail_results.php?product_code=375323

Der efter er det bare at checke hvad kursen er og regne prisen ud, og eftersom varen kommer fra et ikke centralt lager er det ligemeget hvor du handler.

Men som du nævner, så kan du komme ud for mærkelige DVD udgaver. Det er dog et valg man kan tage, for der står hvis det er en asiatisk R2 version, eller om den er amerikansk R1, eller måske en alm. Europæisk R2. Prisen vil dog som regel være billigst for den asiatiske.

Tror jeg efterhånden har købt langt over 100 film og lige så mange Cder, og ikke en af dem er gået tabt.

Så stedet er troværdigt, man skal bare bruge sin sunde fornuft, og gå uden om en version som man ved man ikke vil have.
Gravatar #5 - milandt
19. okt. 2007 09:51
Min mor har brugt dem en del, til køb af film.

En gang var plasticcoveret i stykker, og en anden gang var omslaget på svensk - men ud over dette har hun vist ikke haft nogen problemer.
Gravatar #6 - fidomuh
19. okt. 2007 09:58
Jeg har koebt en god del over 100 DVD'er hos CD-WOW, baade R1 & R2..

Der er kun 1 som er gaaet tabt i det forloeb, og der sendte CD-WOW en erstatning ligesaa snart jeg brokkede mig.

Begge film blev modtaget en uge efter og CD-WOW fortalte at jeg bare kunne beholde dem begge ;)

Nice firma.. De mangler bare en Blu-Ray afdeling, saa er jeg storforbruger igen :D
Gravatar #7 - holmen
19. okt. 2007 10:49
Er oprettet nu, og foretager nok en bestilling inden så længe.
Det eneste der undrer mig er at, under adresse-oplysninger, der beder de ikke om bynavn. Kun post nr., men det er vel også nok.
Det var required at jeg udfyldte state/county. Der smed jeg bare bynavnet ind.
Kan det give komplikationer?

Nå jo, de godtog ikke æ'er, ø'er og å'er i formularen, så jeg smed bare et dobbelt-a. Dér.
Gravatar #8 - frygtl0s
19. okt. 2007 10:53
#7 ja det er fint, det er sådan jeg plejer at gøre det, og det virker som det skal..

Jeg er dog gået mere og mere over til play.com da de også er meget billige, er hurtigere til at levere og har meget større udvalg.
Gravatar #9 - fidomuh
19. okt. 2007 10:55

Play.com leverer dog ikke til danmark mere :/
Ihvertfald ikke de ting jeg har kigget paa :(
Gravatar #10 - holmen
19. okt. 2007 11:11
http://dk.cd-wow.com/detail_results_16.php?product...
ANTHRAX - We've Come For You All (enh)
Hvad betyder enh?
CD WOW! is an international supplier of CDs. Please check the track listing to ensure we stock the version you require.

Tracklisting'en indeholder jo bare sangtitlerne, mener de at man skal bruge tracklisten til at verificere at det ikke er en japan-edition eller noget, eller hvad?

[spoiler]Føler mig som noob P.T.[/spoiler]
Gravatar #11 - gentox
19. okt. 2007 11:29
#10 Viste det heller ikke, men det lader til at være et almindeligt brugt akronym for "Enhanced edition"
Gravatar #12 - gentox
19. okt. 2007 11:31
eller også tager jeg fejl, men det er brugt rigtigt meget rundt på de forskellige webshops.
Gravatar #13 - frygtl0s
19. okt. 2007 11:32
#9 Jeg var lige inde på play og købe en dvd for at se om du havde ret, men det virkede altså fint... man skal dog huske at vælge € ude i venstre side...
Gravatar #14 - fidomuh
19. okt. 2007 11:37

Mkay, kan vaere det saa..

Jeg fik ihvertfald en "Play.com does not ship outside the UK" ..
Gravatar #15 - themuss
19. okt. 2007 12:04
Den billigste butik er soulseek, emule er også pænt billige.
Gravatar #16 - frygtl0s
19. okt. 2007 17:56
#14 så husk at klikke på euro symbolet i venstre side... det virker i hvert fald på cd'er og dvd'er...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login