mboost-dp1

ENGSOC har talt..

Gå til bund
Gravatar #1 - KaW
15. sep. 2007 22:06
Link på EB.dk

Det er muligt, at det vil få indflydelse på ytringsfriheden. Men for mig er rettet og muligheden for at leve større end retten til at ytre sig om at fremstille bomber, siger han om sit forslag.

"People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both."
Gravatar #2 - T-Hawk
16. sep. 2007 00:04
OMG
Så ruller lavinen sq, tror snart man skal se sig om efter en rar lille stillehavsø... Eller evt. permanent ophold på månen
Gravatar #3 - rackbox
16. sep. 2007 01:36
Fantastisk... Simpelthen! Kvalmen over, at der findes så indskrænkede mennesker overgås udelukkende af frygten for den mængde af tilhængere, han med garanti har.
Gravatar #4 - BluepaiN
16. sep. 2007 14:09
Wuhuu. Velkommen til det. 22. århundrede. Der hvor internetcensuren og totalitære styrer lever i bedste velgående!

Skræmmende udvikling.

At forbyde sådan noget, vil teknisk set være en umulighed. Det er jo ikke til at styre.
Og hvad hvis man skal lave en opgave om terroisme? Så bliver det jo umuligt.

Alt der bliver forbudt, bliver jo automatisk spændende. Hvis man vælger at forbyde det, så vil vi blot se masser af folk, der vil prøve at komme ind på de tvivlsomme sider. Og hvad med de sider, der poster hvordan man laver bomber i fysik, til skolebrug? Vi har vel alle lavet dem med kinderæg og bagepulver. Skal det nu også være forbudt?

Smid alle politikerer på et IT-kursus. Dem der sidder på magten, er jo direkte debile når det kommer til det punkt.
Gravatar #5 - trylleklovn
16. sep. 2007 15:13
Hm, hed det ikke ingsoc?
http://en.wikipedia.org/wiki/Ingsoc eller er det på dansk?
http://da.wikipedia.org/wiki/Engsoc

Jeg må da have ramt rigtigt på et af punkterne :P (ingsoc.dk)
Gravatar #6 - KaW
16. sep. 2007 15:25
#5: trylleklovn >
ENGSOC hed det i den danske oversættelse som jeg lige har sat mine fingre i :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login