mboost-dp1

DYRT og atter dyrt ...

Gå til bund
Gravatar #1 - jesperskov
17. jun. 2007 17:44
Hej folkens,

Jeg er helt ny her og vil lige starte ud med at finde ud af, om nogle nørder virkelig har sans for kvalitet og virkelig bare nyder det sukkersøde liv. Jeg falt lige over siden www.luxurylife.dk - som er et helt gratis mailmagasin, hvor du kan læse om ting i den helt dyre ende, fx en vaffelis til 6 millioner kroner, det syntes jeg er en del :-)
Gravatar #2 - Ronson ⅍
17. jun. 2007 17:46
Du glemmer hurtigt hva'?

Jeg mener, hvis du lige falder over en side, du har glemt du selv har lavet?
Gravatar #3 - jesperskov
17. jun. 2007 17:50
Ja, jeg er i dag faldet over den utrolig mange gange - tror jeg er forelsket :-)
Gravatar #4 - jesperskov
17. jun. 2007 17:58
Kan egentlig godt lige ved nærmere gennemgang at mit eget indlæg se, at det var en virkelig uheldig start. Jeg er faktisk selv med i siden, og kan godt se at det er lidt kryptisk skrevet.

Dog ville jeg blot forsøge at åbne lidt for debatten herinde, men my bad. Jeg håber på bedre held næsten gang og mange gode indlæg fremover ;-)
Gravatar #5 - trylleklovn
17. jun. 2007 17:59
Syntes er datid.

"det syntes jeg er en del" giver ingen mening.
Gravatar #6 - jesperskov
17. jun. 2007 18:02
#5: som jeg skriv, en alt for hurtig start hvor jeg ikke lige tænkte mig om... Men det er da altid noget at du ikke skal have dine folkeskole-penge tilbage :-)
Gravatar #7 - rackbox
17. jun. 2007 18:03
#4 flot dementi, Jesper :-) Så kan du lære det, heh!

Nå, når nu alle undskyldninger og bortforklaringer har lagt sig, så lad os se bort fra den uheldige start og holde os on topic i resten af tråden:

Personligt har jeg ikke noget behov for at tilføre luksus til mit liv gennem livsstilsmagasiner - gratis eller ej. Den luksus, jeg tilfører mit liv finder jeg ganske fint uden :-)

Det er måske også lidt en kontrast at lave et GRATIS livsstilsmagasin, der omhandler ting, der koster KASSEN...

Jeg kender dog nogle stykker, der gerne betaler kr. 6 mia. for en vaffelis - hvis den altså er pengene værd.

Jeg er ikke selv til discount - vælger mine mærkevarer, hvor jeg kan mærke, at det betyder noget. Jeg er ikke cheap, men har heller ikke et behov for at blive fyldt med "kvalitetstilbud".

Sådan - lad tråden fortsætte uden alt for meget flame til din uheldige entré på newz.dk :-P

EDIT: #5 det kan jo være, at han engang syntes at det var en del, men ikke mere... Så jo, det giver udmærket mening - selvom Jesper nok mente det i nutid.
Gravatar #8 - drbravo
17. jun. 2007 20:56
http://www.qxo.dk/
Rigtigt magasin til rigtige mænd - med rigtige penge!
Gravatar #9 - MiniatureZeus
18. jun. 2007 06:42
Ligesom så mange andre af mine nørd venner, går jeg ikke så meget op i mærker når man snakker om luksusting f.eks. tøj.
Men jeg ved dog også godt, hvilke mærker jeg føler mig bedst i, og jeg giver glædeligt 800kr for ét par Wrangler bukser, selvom jeg kunne have fået 4 par i Tøj&Sko/Bilka/Føtex. Men det er ikke fordi at jeg gerne vil vise mine venner at jeg har råd til at gå i Wrangler, men kun fordi at jeg personligt synes at mine Wrangler bukser er pænnere, bedre og flottere end discountmærkerne.

Jeg har dog også en lille skofetish må jeg nok indrømme, og i skrivende stund har jeg 15(!) par fritidssko. Og det er dyre sko. Men igen er det fordi, at jeg godt kan lide at mit tøj passer til mine sko, og altså ikke for blærerøvs effekten.

Men ligesom rackbox, kender jeg også en masse som glædeligt betaler 500 kr for et par underdrenge, fordi at der står D&G på dem. Også selvom der igen tvivl er om, at mine JBS til 200 kr er en meget bedre kvalitet! Men sådan er folk jo så forskellige.
Gravatar #10 - Ronson ⅍
18. jun. 2007 11:54
#9: Jeg begynder at forstå hvorfor du hænger ud med de der 12 årige tøser

Forstår dog ikke #1's ide med at lave et "mailmagasin", når en blog vil få langt flere besøgende. Der er vel ikke fyldt med reklamer i de mails man får?
Gravatar #11 - gentox
18. jun. 2007 17:38
15 par sko :O
Damn du er jo en tøs, eller måske metroseksuel.

Har aldrig før hørt om en mand med så mange sko, undtagen en enkelt jeg kender der ikke er til piger :P
Gravatar #12 - MiniatureZeus
18. jun. 2007 18:05
#11 Det er jo alle mine sko! Både til race og til fitness!
Også vil jeg jo gerne have at mine fødder har det godt :D
Gravatar #13 - rackbox
18. jun. 2007 19:18
#11 jeg har da også mindst 15 par fritidssko. Der er måske 2-3 par fremme, og resten ligger i kælderen, hvor de sandsynligvis har ligget siden jeg arvede dem fra en af mine forældres mange ture på tyrkisk bazar :-P
Gravatar #14 - themuss
18. jun. 2007 19:20
#13 Tyrkersnabelsko baby!!!
Gravatar #16 - plazm
19. jun. 2007 06:50
Har du 15!, altså 1307674368000 par sko ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login