mboost-dp1
Dum, Dummere... ?
nejnejnejnejnejnejnejnejnejnej..............
Fuck hvor sjovt, hun er da for dååååm!
Bare ærgeligt man ikke ser hende smadre den skærm totalt.
Fuck hvor sjovt, hun er da for dååååm!
Bare ærgeligt man ikke ser hende smadre den skærm totalt.
Den jeg oftest støder på, er folk der insisterer på at kalde kabinettet for Harddisken... Normalt lader jeg som ingenting, nikker og lytter til problemet :)
Problemet er at hvis man allerede har fået en forkert opfattelse, og aldrig bliver rettet, for så må det jo være rigtigt.
Problemet er at hvis man allerede har fået en forkert opfattelse, og aldrig bliver rettet, for så må det jo være rigtigt.
#6: Præcis.
Det handler helt basalt om at overbevise personen om at du er professionel og ved hvad f*nden det er, du snakker om.
Det gør du kun ved lige at køle hendes hoved ned engang, og få hende til at forklare hvad hun ved, og hvad hun vil gøre.
Så kan du begynde, langsomt, at forklare tingene korrekt.
Det handler helt basalt om at overbevise personen om at du er professionel og ved hvad f*nden det er, du snakker om.
Det gør du kun ved lige at køle hendes hoved ned engang, og få hende til at forklare hvad hun ved, og hvad hun vil gøre.
Så kan du begynde, langsomt, at forklare tingene korrekt.
Det jeg synes er mest sjovt, er at hun nægter at forstå det når "nørden" forklarer det, men når det er hende den anden kvinde, så forstår hun pludselig alt.. Selvom hun umiddelbart ikke havde sagt noget anderledes.. o_O
#8: Det er fordi hun vil have "svaret" - her og nu - og nørden tager ikke tiden til at forstå hendes situation, så hun antager ikke at han forstår hendes situation, fordi han ikke har hørt det hele. Derfor afslår hun hans udtalelser som "ikke svaret hun ledte efter".
Som jeg nævnte; Du er nød til at køle hende ned først. :-)
Som jeg nævnte; Du er nød til at køle hende ned først. :-)
Nu er jeg ikke sindsyg god til alt det der med Hardware, det er ikke min stærkeste side, men hende der? HVAD FANDEN SKER DER?? Öö
Hun er sku da dummere end dum, jeg kan måske forstå at hun ikke lige ved hvad en CPU er, men at hun ikke engang ved hvad en f*cking computer er? Det ved selv jeg!
Hun er sku da dummere end dum, jeg kan måske forstå at hun ikke lige ved hvad en CPU er, men at hun ikke engang ved hvad en f*cking computer er? Det ved selv jeg!
I tro newz.dk's stil vil jeg da mene, at hun NETOP skriver indlæggene på den rigtige side, hvis hun ikke vidste, hvad en computer er.
Men jo, jeg genkender godt det hele selv. Der gik også lang tid, før jeg kunne overbevise mine venner og bekendte om, at den grå kasse under deres bord var en computer eller tower og ikke en harddisk.
I tro newz.dk's stil vil jeg da mene, at hun NETOP skriver indlæggene på den rigtige side, hvis hun ikke vidste, hvad en computer er.
Men jo, jeg genkender godt det hele selv. Der gik også lang tid, før jeg kunne overbevise mine venner og bekendte om, at den grå kasse under deres bord var en computer eller tower og ikke en harddisk.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund