mboost-dp1

Dum, Dummere... ?

Gå til bund
Gravatar #1 - DiZaster
8. nov. 2007 15:57
Der er vist ikke så meget andet at sige til dette...

Gravatar #2 - gentox
8. nov. 2007 16:51
Tager hatten af for at han faktisk er tålmodig, og hører efter hvad den hjernetomme blondine vil have at han forstår :D
For det kan jo ikke være hende der tager fejl :P

Det er en Box (peger på kabinettet) og det er en PC(peger på skærmen)... OMFG
Gravatar #3 - helsinghof
8. nov. 2007 17:16
nejnejnejnejnejnejnejnejnejnej..............

Fuck hvor sjovt, hun er da for dååååm!

Bare ærgeligt man ikke ser hende smadre den skærm totalt.
Gravatar #4 - Azuria
8. nov. 2007 17:19
Lol en latterlig s* <:-)
Gravatar #5 - zin
8. nov. 2007 17:36
Den eneste korrekte måde at forklare det her tema på er at sætte sig ned og spørge personen hvad en PC er - også derfra tage det hele, rykke det fra hinanden og forklare det korrekt. Bid for bid.
Det tager sin tid, men det virker normalt for mig.
Gravatar #6 - gentox
8. nov. 2007 18:01
Den jeg oftest støder på, er folk der insisterer på at kalde kabinettet for Harddisken... Normalt lader jeg som ingenting, nikker og lytter til problemet :)

Problemet er at hvis man allerede har fået en forkert opfattelse, og aldrig bliver rettet, for så må det jo være rigtigt.
Gravatar #7 - zin
8. nov. 2007 18:09
#6: Præcis.
Det handler helt basalt om at overbevise personen om at du er professionel og ved hvad f*nden det er, du snakker om.
Det gør du kun ved lige at køle hendes hoved ned engang, og få hende til at forklare hvad hun ved, og hvad hun vil gøre.
Så kan du begynde, langsomt, at forklare tingene korrekt.
Gravatar #8 - trylleklovn
8. nov. 2007 18:10
Det jeg synes er mest sjovt, er at hun nægter at forstå det når "nørden" forklarer det, men når det er hende den anden kvinde, så forstår hun pludselig alt.. Selvom hun umiddelbart ikke havde sagt noget anderledes.. o_O
Gravatar #9 - zin
8. nov. 2007 19:07
#8: Det er fordi hun vil have "svaret" - her og nu - og nørden tager ikke tiden til at forstå hendes situation, så hun antager ikke at han forstår hendes situation, fordi han ikke har hørt det hele. Derfor afslår hun hans udtalelser som "ikke svaret hun ledte efter".
Som jeg nævnte; Du er nød til at køle hende ned først. :-)
Gravatar #10 - Norrah
8. nov. 2007 19:23
Du er nød til at køle hende ned først. :-)
Det er jo en selvfølgelighed, hun er jo hot. Spørgsmålet han sidder og overvejer er jo om det er nok med luft køling i dette tilfælde.
Gravatar #11 - zin
8. nov. 2007 19:46
#10: Hot or not - brains are a factor! :/
Den video beviser det. :-)
Gravatar #12 - MetteVoldum
9. nov. 2007 12:42
Nu er jeg ikke sindsyg god til alt det der med Hardware, det er ikke min stærkeste side, men hende der? HVAD FANDEN SKER DER?? Öö

Hun er sku da dummere end dum, jeg kan måske forstå at hun ikke lige ved hvad en CPU er, men at hun ikke engang ved hvad en f*cking computer er? Det ved selv jeg!
Gravatar #13 - dkbooster
9. nov. 2007 16:06
#12 Hvis du ikke vidste hvad en computer var, skrev du nok også indlæg på en forkert side ;)
Gravatar #14 - vandfarve
9. nov. 2007 17:03
I tro newz.dk's stil vil jeg da mene, at hun NETOP skriver indlæggene på den rigtige side, hvis hun ikke vidste, hvad en computer er.

Men jo, jeg genkender godt det hele selv. Der gik også lang tid, før jeg kunne overbevise mine venner og bekendte om, at den grå kasse under deres bord var en computer eller tower og ikke en harddisk.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login