mboost-dp1
Du har een time tilbage! Hvad gør du?
Jorden bliver ramt af en komet der udsletter alt liv på jorden (gælder heldigvis også firmaet '3') så du har een time tilbage af dit liv!
Med andre ord: DU ER FUCKING FÆRDIG!!!
Hvad vil du lave i den sidste time?
Ikke noget pis med at du 'vil hæve lidt penge på din firma konto og shoppe den bil du altid har drømt om m.m.' :-P
Jeg ville nok grave en (hurtig) underjordisk tunnel og så håbe på at kometen ikke rammer lige dér hvor jeg sidder, og så måske håbe på at der bare er lidt jord tilbage.
Med andre ord: DU ER FUCKING FÆRDIG!!!
Hvad vil du lave i den sidste time?
Ikke noget pis med at du 'vil hæve lidt penge på din firma konto og shoppe den bil du altid har drømt om m.m.' :-P
Jeg ville nok grave en (hurtig) underjordisk tunnel og så håbe på at kometen ikke rammer lige dér hvor jeg sidder, og så måske håbe på at der bare er lidt jord tilbage.
Skyde mig selv, tror jeg, heller det end at lide... ;d eller bare sætte en Bjørn og okay cd på, det er vel det samme...
Selvom man er atheist, så er det nok et meget godt tidspunkt at begynde at bede til Gud. Rygterne siger jo, at han skulle være meget "large", og at han vil acceptere én, hvis man omvender sig i den 11. time.
Hvis det så mislykkedes, så kan man altid drikke sig i hegnet for sidste gang.
Hvis det så mislykkedes, så kan man altid drikke sig i hegnet for sidste gang.
DAMN, da jeg så overskriften var min første tanke at gå ind og flame med Nik og Jay sangen... Fuck jeg hader deres pis.
Anywho, jeg ville også grave et dybt hul i sandkassen med min plastikskovl og håbe på at kometen ikke smadrer jordens indre... Eller noget
(Underligt at der ikke er nogen der har tænkt med pikken endnu...)
Anywho, jeg ville også grave et dybt hul i sandkassen med min plastikskovl og håbe på at kometen ikke smadrer jordens indre... Eller noget
(Underligt at der ikke er nogen der har tænkt med pikken endnu...)
Tja tror ideen kommer fra:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article3486...
Jeg manglede dog valgmuligheden: være sammen med min kære og have sex... hvorfor ikk slå 2 fluer ved et smæk :)
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article3486...
Jeg manglede dog valgmuligheden: være sammen med min kære og have sex... hvorfor ikk slå 2 fluer ved et smæk :)
På ekstrabladet har folk stemt på følgende:
Jorden går under om en time. Hvad vil du gøre?
Være sammen med mine kære
54%
Dyrke sex
24%
Læne mig tilbage og drikke et glas champagne
10%
Plyndre forretninger
2%
Spise fed mad
1%
Følge udviklingen på ekstrabladet.dk
3%
Skrive et afskedsbrev
0%
Bare gå i panik og løbe stortudende rundt om mig selv
5%
Og så spørger jeg bare: HVEM I HELVEDE ER DE 2% DER VIL PLYNDRE FORRETNINGER!?!?!
Jorden går under om en time. Hvad vil du gøre?
Være sammen med mine kære
54%
Dyrke sex
24%
Læne mig tilbage og drikke et glas champagne
10%
Plyndre forretninger
2%
Spise fed mad
1%
Følge udviklingen på ekstrabladet.dk
3%
Skrive et afskedsbrev
0%
Bare gå i panik og løbe stortudende rundt om mig selv
5%
Og så spørger jeg bare: HVEM I HELVEDE ER DE 2% DER VIL PLYNDRE FORRETNINGER!?!?!
Tæsker squad2nd med min store mag-lite for at starte denne tråd.
hehehe helt dumme er folk dog ikke.
3%
Skrive et afskedsbrev
hehehe helt dumme er folk dog ikke.
Når er på vej hjem fra arbejde, tænker jeg oftest mere på det sidste jeg lavede, end alt det andet jeg lavede den arbejdsdag.
Når jeg lægger mig til at sove, tænker jeg oftest mere på det sidste jeg lavede den dag, end alt det andet.
Jeg aner ikke hvad der sker efter jeg dør. Enten sker der bare intet, eller også er der et "efterliv". Det kan potentielt vare 1.000 år, og hvad skal jeg gå rundt og tænke på?
Selvfølgelig skal den sidste time gå med at have så god sex som muligt!
Eller måske er der noget lækkert mad, der er nemmere at få fat i, end god f*sse. Anyway, tiden skal da nydes. :)
(Mest sandsynligt ville jeg nok ignorere den utroværdige oplysning.)
Når jeg lægger mig til at sove, tænker jeg oftest mere på det sidste jeg lavede den dag, end alt det andet.
Jeg aner ikke hvad der sker efter jeg dør. Enten sker der bare intet, eller også er der et "efterliv". Det kan potentielt vare 1.000 år, og hvad skal jeg gå rundt og tænke på?
Selvfølgelig skal den sidste time gå med at have så god sex som muligt!
Eller måske er der noget lækkert mad, der er nemmere at få fat i, end god f*sse. Anyway, tiden skal da nydes. :)
(Mest sandsynligt ville jeg nok ignorere den utroværdige oplysning.)
Det første, jeg ville tænke, hvis jeg fik nyheden om, at jerden ville gå under om en time er:
"PIS! Så når jeg ikke at lave den her opgave færdig for kunden! Damn - han bli'r sur!"
Efter ca. 20 minutter med den ærgelse vil jeg begynde at løbe panisk rundt om mig selv og messe: "Det kan ikke være rigtigt! Det kan ikke være rigtigt! Det kan ikke..."
Men dét ved man jo først, når man står i situationen. #1 ringer du lige til mig en time før? Så skal du få det live :P
"PIS! Så når jeg ikke at lave den her opgave færdig for kunden! Damn - han bli'r sur!"
Efter ca. 20 minutter med den ærgelse vil jeg begynde at løbe panisk rundt om mig selv og messe: "Det kan ikke være rigtigt! Det kan ikke være rigtigt! Det kan ikke..."
Men dét ved man jo først, når man står i situationen. #1 ringer du lige til mig en time før? Så skal du få det live :P
OMG hvor er i bare dumme, :D
MAN RINGER FANDME EFTER CHUKC NORRIS !!!
Han sparker skuda den af helveds til
MAN RINGER FANDME EFTER CHUKC NORRIS !!!
Han sparker skuda den af helveds til
#29:
Nej?
Men i det mindste bruger jeg ikke ældgamle jokes. :-)
Vågn op! Chuck Norris er død! Den sande hersker er Mr. Rogers.
Ultimate Destinry
Nej?
Men i det mindste bruger jeg ikke ældgamle jokes. :-)
Vågn op! Chuck Norris er død! Den sande hersker er Mr. Rogers.
Ultimate Destinry
Uanset hvor små ens chancer er tror jeg altid man vil gøre hvad man kan for at overleve når de kommer til stykket. Så jeg ville nok først advare min familie og så ellers prøve at finde et eller andet beskyttelsesrum... Man kunne jo altid håbe på at æggehovederne havde regnet galt så det ikke ville blive så slemt alligevel!
når ingen andre virkelig er mand nok til at indrømme det:
Jeg ville sætte mig ned og onanere igennem. Lige meget hvor jeg var. Sørge for at virke mest muligt gusten på alle der så mig. evt. savle, råbe "fissseee" og sådan efter folk.
Folk får jo nærmest lyst til at dø når de ser det syn.
Hov, så ville jeg forresten også babbe på en ordenlig hestediller:)
Jeg ville sætte mig ned og onanere igennem. Lige meget hvor jeg var. Sørge for at virke mest muligt gusten på alle der så mig. evt. savle, råbe "fissseee" og sådan efter folk.
Folk får jo nærmest lyst til at dø når de ser det syn.
Hov, så ville jeg forresten også babbe på en ordenlig hestediller:)
#41 Så er det det vi gør galt.
*husk dette er post 42, og er derfor meningen med livet, derfor er det lidt trist at der er så få der onanere offentligt...
har kun mødt en, han var endda klassificeret som mentalt sindsyg. Manden var jo bare på forkanten.
Tak for indsigten mette. Du kan se at alt der skulle til før nørderne på newz, lærte om livet, var en enkelt kvinde.
*husk dette er post 42, og er derfor meningen med livet, derfor er det lidt trist at der er så få der onanere offentligt...
har kun mødt en, han var endda klassificeret som mentalt sindsyg. Manden var jo bare på forkanten.
Tak for indsigten mette. Du kan se at alt der skulle til før nørderne på newz, lærte om livet, var en enkelt kvinde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund