mboost-dp1
Digitally Imported Radio
Hej
Er der en eller anden der mon ved om ]den hjemmeside er lovlig her i dk?
Jeg ved faktisk ikke hvorfor den ik skulle være det, det er jo net radio, men man skal jo åbenbart passe lidt på nettet - derfor spørg jeg her om I ved om den er lovlig eller ej.
Jeg påtænker mig at købe pro adgang til siden så jeg kan lytte i 128K, og så havde jeg faktisk regnet med at skide danske musik butikker et stykke - det her ser ud til at virke, og der er meget forskelligt at lytte til.
Jeg ser bare ingen grund til at smide 300 bobs efter siden hvis den efter dansk lovgivning er en "fy-fy" side..?
Er der en eller anden der mon ved om ]den hjemmeside er lovlig her i dk?
Jeg ved faktisk ikke hvorfor den ik skulle være det, det er jo net radio, men man skal jo åbenbart passe lidt på nettet - derfor spørg jeg her om I ved om den er lovlig eller ej.
Jeg påtænker mig at købe pro adgang til siden så jeg kan lytte i 128K, og så havde jeg faktisk regnet med at skide danske musik butikker et stykke - det her ser ud til at virke, og der er meget forskelligt at lytte til.
Jeg ser bare ingen grund til at smide 300 bobs efter siden hvis den efter dansk lovgivning er en "fy-fy" side..?
di.fm skrev:Yes, we are a corporate entity called Digitally Imported, Inc. - incorporated in the US in the state of New York. We pay royalties for the use of music to the required organizations under US laws.
#2 nå ja, det er lige det med at tænke sig om og læse på siden - men ok - det her var jo hurtig information - jeg takker... :-)
#4 Hehe ja, men nu ved jeg i forvejen også at di.fm er gode nok. :P
#Siliankaas
Tror nu ikke ligefrem du bliver sagsøgt i hovede og røv, fordi du bruger siden. Så vidt jeg ved, så må man ikke bare sådan uden videre gå ind og tjekke dine konto-udtog. Og hvordan skal de ellers vise at du bruger siden? Der findes jo enormt mange netradioer. Bare åben winamp, så har du like 1000 at vælge imellem.
Tror nu ikke ligefrem du bliver sagsøgt i hovede og røv, fordi du bruger siden. Så vidt jeg ved, så må man ikke bare sådan uden videre gå ind og tjekke dine konto-udtog. Og hvordan skal de ellers vise at du bruger siden? Der findes jo enormt mange netradioer. Bare åben winamp, så har du like 1000 at vælge imellem.
#7 - nej okay, du har selvfølgelig en pointe - men jeg vil jo netop bruge netradio i stedet for at købe musikken i dk - men hvis siden i følge dansk lov er ulovlig, så kan jeg jo næsten lige så godt bruge allofmp3.com - eller sagt på en anden måde, jeg vil ikke betale for at gøre noget ulovligt :-)
infokiosk.dk/sw19518.asp skrev:Downloading af musik fra internettet er tilladt til personlig brug for dig og din husstand, forudsat at det der downloades fra er lagt på internettet med rettighedshavernes samtykke.
Dette betyder, at du godt må downloade musik fra en netradio, medmindre indehaveren af den pågældende netradio ikke har fået tilladelse fra rettighedshaverne til at anvende musikken, og du er bekendt med, at det forholder sig sådan.
Hvis det er nødvendigt at bryde en kopispærring for at kunne kopiere musikken fra en netradio, er det dog ikke tilladt at bryde en sådan kopispærring.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund