mboost-dp1

Det lykkedes! :D Nyt site født!

Gå til bund
Gravatar #1 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
5. okt. 2007 22:31
Jeg spurte for nogen tid siden herinde om der var nogen der ville være med på et ny site som skribent.. Det var der ikke..

Men men men.. jeg fandt nu alligevel en der ville lave et site.

Og nu kører det !

Adressen blev;

http://www.kupje.com

Vi er en alternativ nyhedsportal, der kun levere omtågede nyheder. Altså positive nyheder, der gør en i godt humør.

Håber i kan bruge linket til noget
Gravatar #2 - jeldtoft
5. okt. 2007 22:39
Jeg kan slet ikke tage mig sammen til at læse det. Der mangler utroligt mange "Nutids-r"!

Du kan læse lidt om det HER
Gravatar #3 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
5. okt. 2007 22:46
Siger mange tak.. vores mand der retter fejl er lige offline lidt.. det er derfor :D
Gravatar #4 - helsinghof
6. okt. 2007 07:43
#1 Læser i overhovedet jeres nyheder? Altså fx den med motor vejen er da helt forkert.
Fint nok hvis det er meningen at det skal være satire, bare lad være med at kalde det nyheder for det er det ikke...
Gravatar #5 - Dreadnought
6. okt. 2007 08:50
Lad mig citere sitet selv:
kupje skrev:
Denne gang lancerer vi derfor et projekt der skal bringe nyheder ud til folket.

Her tænkes hverken på gode eller informerende nyheder.
Gravatar #6 - helsinghof
6. okt. 2007 09:14
Nyheder behøver vel ikke at være falske bare fordi de er dårlige og uinformerende?

Anywho, tillykke med sitet. Dog ikke noget jeg har tænk mig at bruge (medmindre i selvfølgelig har en edit knap! Så er jeg let at vinde over ;) )
Gravatar #7 - warren
6. okt. 2007 20:01
Prøv og se dette link og læs i deres bladarkiv http://nissemagazine.blogspot.com - det er sjove og fiktive nyheder.

God jul til alle, ej, det er nok lidt for tideligt...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login