mboost-dp1

Det går laaaangsomt..

Gå til bund
Gravatar #1 - Simonth
26. aug. 2007 16:55
Jeg har bemærket at der næsten ingen nyheder kommer på forsiden.. Hvorfor går det så langsomt? Der ligger da masse af nyheder og venter under "Nyheder i kø"(http://newz.dk/news/queue).. Var det ikke derfor i har fået flere personer i staff? Eller..?
Gravatar #2 - illishar
27. aug. 2007 14:09
Kommer der ingen nyheder på forsiden? Og har vi en nyhedskø med kommende nyheder? Damn, hvor er jeg blank! Min forside er der altid nyheder på og jeg har aldrig set den omtalte kø. DAMMIT!
Gravatar #3 - MiniatureZeus
27. aug. 2007 15:49
#1 Der er kommet 10 nyheder på idag, hvilket er ok over gennemsnittet som pt. lyder på 6 nyheder.

Men jeg har dog ikke lavet nogle nyheder idag, da jeg har haft rygende travl, hvilket jeg sandsynligvis også vil have de næste par dage, hvilket der sikkert også er nogle andre på holdet som har.

Men tilbage til nyhederne, så bliver der skam arbejdet på at få nogle flere på i løbet af dagen.
Mht. de nye staff så skal alle jo lige ind i proceduren og kende de forskellige funktioner inden de kan poste nyheder i en strid strøm.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
27. aug. 2007 17:05
I har ikke en funktion til at publicere på specifikke tidspunkter vel? Og hvis I har, I bruger den ikke vel?

Håber på et nej til i hvert fald et af spørgsmålene..
Gravatar #5 - MiniatureZeus
27. aug. 2007 18:38
Nu må jeg indrømme at jeg stadig er lidt grøn på området, men jo vi har en funktion så ikke alle nyhederne kommer på med det samme, men med mellemrum, og jo den bliver brugt :)

Men nu fungere det jo sådan, at den nyheds-kø som vi kan se, stortset er den samme som i kan se. Man kan altså læse nyhederne allerede inden de kommer på forsiden.
Grunden til dette er at man kan foreslå en ny tekst til nyheden istedet for den som allerede er foreslået. Indtil videre er der dog kun få som har gjort det.

Lige nu kan jeg se at der er 7 nyheder i kø.
Af dem er der kun 3 hvor der reelt er skrevet noget brugbart. De tre de venter på at en staff tjekker dem igennem, skriver tags, smider billed på osv. Grunden til at de ikke er kommet på, er fordi der ikke lige er nogen i staff som har haft tid til det.

De resterende 4 nyheder er kun overskrifter og links til kilden.
Det er nyheden som staff eller brugere måske synes passer godt til newz.dk og har relevans, men man ikke lige har tid til at skrive dem eller viden. Enten er der en anden person som vælger at skrive den, eller også gør man det selv når man lige får tid.
Gravatar #6 - Ronson ⅍
27. aug. 2007 20:35
Jeg kan bare ikke fordrage det med at nyheder holdes tilbage. Jeg kan ikke være den eneste der i løbet af dagen ikke bare kan surfe når jeg lyster, men kun i f.eks. middagspausen og ellers kun hvis jeg lige sidder foran en pc.

Kan ikke se ideen i at de f.eks. skal komme med en times mellemrum, så længe der ikke kommer flere samtidigt end man som minimum kan vælge at få vist på forsiden - pt 5.

Ellers skal man jo tjekke siden konstant for at se nyhederne før de mugner. Fordi nogen i toppen ikke vil have flere nyheder på samtidig.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
28. aug. 2007 06:21
Forstår godt din frustration eller hvad man nu skal kalde det, men hvis nyhederne bare kom på, som de blev skrevet ville det jo være sådan at der ville være meget aktive perioder og meget døde perioder i løbet af dagen, istedet for nu hvor de kommer på fordelt over hele dagen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login