mboost-dp1

Dankort joke

Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
8. mar. 2007 14:14
Heysa alle!

Jeg har et lille problem som jeg gerne vil have lidt hjælp til. Jeg mener at jeg har hørt en joke (formentlig i noget stand-up) om misbrug af dankort, men jeg kan simpelthen ikke huske hvem eller hvor den er blevet sagt. Jeg har en svag idé om at det er Anden der lavede den men er slet ikke sikker.

Joken går ud på noget med at ekspedienter altid spørger om man vil have kvitteringen med, og hvis man så siger nej, så påstår de at man faktisk, ud fra de tal som står på en kvittering, kan finde ud af ens kontonummer, og derved stjæle alle ens penge. Så siger komikeren noget med at hvis man havde intelligens og kompetencer til at udføre sådanne handlinger så arbejdede man nok ikke i en kiosk, vel?

Nogen der kan huske hvor den joke stammer fra?

Mvh
Jace
Gravatar #2 - plazm
8. mar. 2007 15:59
Mick Øgendahl i hans "Ville jeg gerne have sagt..." parodi...kan ikke lige huske hvilket show, men hvis det er meget vigtigt kan jeg godt finde det frem.
Gravatar #3 - trylleklovn
8. mar. 2007 16:01
"Undskyld"?
Gravatar #4 - MiniatureZeus
8. mar. 2007 16:29
#3 nej du høves da ikke undskylde :P
Gravatar #5 - plazm
8. mar. 2007 16:39
Jeps, Undskyld, min fejl. Burde jeg have husket...
Gravatar #6 - Jace
8. mar. 2007 17:06
Hehe, mange tak alle sammen :)
Gravatar #7 - MiniatureZeus
8. mar. 2007 17:11
#6 det var da så lidt :P
Gravatar #8 - Dreadnought
8. mar. 2007 18:45
#6 Helt i orden. Skulle der være en anden gang ... :D
Gravatar #9 - KaW
9. mar. 2007 08:53
Anden kommer også ind på det kort men det har mere med udtrykket "På beløbet tak" han piller ned. Det kan også høres meget kort i sangen "Paa Beloebet Tak Fe..." her: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=us...
Gravatar #10 - sKIDROw
9. mar. 2007 09:02
Den sikkerhedsbrist blev iøvrigt fikset af PBS, for længe længe siden... ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login