mboost-dp1
Dårlig video-kvalitet - HJÆLP
Når jeg forsøger at afspille en video eller DVD på min computer, så vises det i ekstremt dårlig kvalitet. Det er lige sket. Jeg ved ikke hvordan. Jeg har ikke installeret noget specielt. Det skete nu her idag.
Det gælder for DVD, SVCD osv.
PowerDVD viser videoen, men i dårlig kvalitet, altså i dårlig opløsning. Windows Media Player giver mig kun lyd, men intet billede, kun sort skærm.
Hvad skal jeg gøre?
Det gælder for DVD, SVCD osv.
PowerDVD viser videoen, men i dårlig kvalitet, altså i dårlig opløsning. Windows Media Player giver mig kun lyd, men intet billede, kun sort skærm.
Hvad skal jeg gøre?
Hent og installer Stormcodec ... så plejer det meste at virke.. :)
Ved dog ikke om det hjælper i vista
Ved dog ikke om det hjælper i vista
Har prøvet en del forskellige codec packs og umiddelbart har jeg fundet AceMegaCodec pack (på trods af det obskure navn med heftigt brug af store og små bogstaver) mest effektivt. Udover at give mig fuld kontrol over hvilke codecs jeg ønskede installeret, så ryddede den samtidigt op i and codecs jeg tidligere havde installeret, for at sikre sig en ensartet installation.
AceMegaCodec pakken indeholder alt hvad man skal bruge til at afspille film og lign.
Men det bruger også en hel del resourcer, jeg anbefaler at man bruger dette lille program: link til GSpot.
Det fortæller præcist hvilke codecs man skal installere, og så behøver man ikke en hel pakke installeret.
Men det bruger også en hel del resourcer, jeg anbefaler at man bruger dette lille program: link til GSpot.
Det fortæller præcist hvilke codecs man skal installere, og så behøver man ikke en hel pakke installeret.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund