mboost-dp1
Cybercity Telefoni
Ville gerne høre om folks erfaringer med Cybercity telefoni, og helst erfaringer af nyere dato. Har selv haft telefin et stykke tid, men på grund af alt for mange startproblemer fra deres side af, har min kæreste fået en aversion imod telefin. Modem'et skal slukkes og tændes i tide og utide, hvis den skal logge ordentlig på og virke når man skal ringe.
Nu står vi så i den heldige situation at hendes nye arbejde vil betale vores telefoni og internet - dog inden for rimelighedens grænser.
Da man i mine øjne ikke kan leve med mindre end 8 mbit/s, (hvis man snart skal til at streame hd tv osv) tænkte jeg straks på Cybercity. Vi har dem som udbyder på nuværende tidspunkt og deres priser er langt de billigste med deres Solo abonnement.
Så kort sagt, hvilke erfaringer har folket med CyberCity telefoni? Virker det hele tiden, uden at man skal slukke og tænde for modem'et?
På forhånd tak
// Poul
Nu står vi så i den heldige situation at hendes nye arbejde vil betale vores telefoni og internet - dog inden for rimelighedens grænser.
Da man i mine øjne ikke kan leve med mindre end 8 mbit/s, (hvis man snart skal til at streame hd tv osv) tænkte jeg straks på Cybercity. Vi har dem som udbyder på nuværende tidspunkt og deres priser er langt de billigste med deres Solo abonnement.
Så kort sagt, hvilke erfaringer har folket med CyberCity telefoni? Virker det hele tiden, uden at man skal slukke og tænde for modem'et?
På forhånd tak
// Poul
Jeg har også deres Solo 8032/512 med fri fastnettelefoni.
Ingen problemer kan nævnes, det kører super.
Jeg har også deres Solo 8032/512 med fri fastnettelefoni.
Ingen problemer kan nævnes, det kører super.
Bruger det abnormt sjældent, men har dog en enkelt gang stødt på ren støj da jeg ville ringe. Det var dog ikke værre end jeg lagde på og kunne fortsætte med det samme.
Jeg vil anbefale alle med CC bredbåndtelefoni at ringe til noget familie/venner og bare lade telefonen passe sig selv i et par timer. For når CC opdager at det ville være mere rentabelt at tilbyde telefonien for f.eks. 20 kr/måned + forbrug eller en "basislinje" for samme penge så er vi mange der bliver glade.
At betale 1200 kr om året for noget unødvendigt er jo hul i hovedet. Uanset om TDC kræver det eller ej, for at CC kan bruge deres kobber, så tjener CC jo fedt på det.
Jeg vil anbefale alle med CC bredbåndtelefoni at ringe til noget familie/venner og bare lade telefonen passe sig selv i et par timer. For når CC opdager at det ville være mere rentabelt at tilbyde telefonien for f.eks. 20 kr/måned + forbrug eller en "basislinje" for samme penge så er vi mange der bliver glade.
At betale 1200 kr om året for noget unødvendigt er jo hul i hovedet. Uanset om TDC kræver det eller ej, for at CC kan bruge deres kobber, så tjener CC jo fedt på det.
#12 der er ikke andre end hans mor, som gider snakke med ham måske?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund