mboost-dp1

Comon.dk - Der røg endnu et dansk it-site....

Gå til bund
Gravatar #1 - MadsL
31. mar. 2007 17:53
Har haft Comon.dk og Newz.dk (af de danske) som daily It refreshment i laaang tid.

Her for en lille uge siden skiftede Comon.dk så design.
Man... sikke noget bras...
Jeg troede først det bare var en af de der "Jeg skal lige vende mig til det" oplevelser. Men her nu en lille uge efter er den røget ud af min "IT Bookmarks".

Vil bare lige sige I Lofe The Newz.dk Way..
Smart, Elegant og bedst af alt.. simpelt med nyheder i en række så man kan vælge og vrage med scrollwheel uden at skulle brække nakken ved for meget frem og tilbage rokeren med hoved (eller... hvordan man nu siger).

I en alt for stresset dagligdag er der intet bedre en det.
Lad nu være med at lave et eller andet fancy nyt ved siden...
Gravatar #2 - Derfor
31. mar. 2007 18:11
Ja savner godt nok også Comon's gamle design, specielt den liste i venstre side der viste de nyeste skrevne nyheder. hyyyyl! skift dog tilbage.....
Gravatar #3 - milandt
31. mar. 2007 19:12
Comons gamle design stank også.

Thank you RSS...

Tror det er længe siden jeg har set forsiden på et dansk internet-nyhedsmedie..
Gravatar #4 - Fjolle
31. mar. 2007 23:41
Jeg har nu ikke noget specielt imod designet... Men nyhedernes kvalitet er ikke til at jeg gider at gå ind på den side mere end højest nødvendigt...
Gravatar #5 - XERXES
1. apr. 2007 18:23
Nu har jeg aldrig været den store læser af Comons side, men var lige inde og kigge engang på side designet. Jeg bryder mig heller ikke om det, det minder mig lidt om BT.dk's uoverskuelige side design, som gør en helt rundt forvirret når man lige ryger ind på siden.
Gravatar #6 - trylleklovn
2. apr. 2007 17:28
Så designet er den eneste grund til du dumper comon.dk?
Har du overhovedet læst deres, påståede, artikler?
Gravatar #7 - Cloud02
2. apr. 2007 20:36
Heldigvis stod han af på designet så han ikke skulle spilde sin tid på den fremragende "journalistik" på comon.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login