mboost-dp1
Cebit fredag 16/3 - Nogen der vil med?
Siden jeg ikke har mulighed for at tage med Newz derned om lørdagen, så kører jeg derned dagen før. Så hvis nogen (maks 3 personer) vil have et lift med så sig til. Jeg kører i en Audi A3, men hvis vi bliver 3-4 så kan jeg låne de gamles Mazda 626 med lidt mere benplads.
Jeg kører fra Fredericia kl. 4:30 og kan samle op i Middelfart, Vejle og omkring motorvejen derned.
Hvis der er stemning for det kan der også aflægges et stop hos Fleggard på vej hjemad. Men da de lukker kl. 22 skal man nok køre dernede fra kl. 17-17:30.
Billeten koster ca. 250,- hvis man køber og printer den ud online.
Benzinen render nok op i 600,- og den deles lige.
Er du interesseret så svar i tråden, skriv en besked, send en mail til [email protected], ring 23433202, send en brevdue, gør næsten alt pånær en brosten pakket ind i en besked.
Jeg kører fra Fredericia kl. 4:30 og kan samle op i Middelfart, Vejle og omkring motorvejen derned.
Hvis der er stemning for det kan der også aflægges et stop hos Fleggard på vej hjemad. Men da de lukker kl. 22 skal man nok køre dernede fra kl. 17-17:30.
Billeten koster ca. 250,- hvis man køber og printer den ud online.
Benzinen render nok op i 600,- og den deles lige.
Er du interesseret så svar i tråden, skriv en besked, send en mail til [email protected], ring 23433202, send en brevdue, gør næsten alt pånær en brosten pakket ind i en besked.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund