mboost-dp1

BT headset til K800i

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
12. okt. 2007 10:56
Nogen der kan anbefale et Bluetooth headset der er kompatibelt med SE K800i? Nogen erfaringer? gode - dårlige?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
12. okt. 2007 20:50
#1 Altså det er jo lige meget hvad det er for en telefon du søger til det...

Anyways så bliver du nød til at sætte nogle krav, da der findes en milliard million forskellige bt headsets idag.
F.eks.er det et du skal have på konstant, et som du kun skal bruge når du sidder i bilen(og kun skal have på når du skal bruge det), er det et du skal bruge til musik, og så videre.

Desuden hvad er dit budget?

Jeg har selv dette fra Sony Ericsson kaldet, HBH-300. Det er godt nok lidt stort, men det er meget nemt at tage på, har en god batteri tid, kan oplades nemt i bilen, har fantastisk lyd og klar tale (begge veje), plus det eliminere fuldstændig støj.

Når min kæreste bruger det, som altid kører med vinduet halv åbent, på motorvejen, er det tit jeg spørger om hun sidder på lokum siden der er så stille! :)

Grunden til at jeg har købt dette (var vist nok rimelig pebret) var at jeg synes dem som man bare stikker i øret var ubehagelige.
Gravatar #3 - milandt
13. okt. 2007 18:38
Tak for svaret.

Mit budget er et sted omkring 300-600 kr.

Grunden til at jeg spørger specifikt til K800i er fordi jeg har haft prøvet et andet headset som jeg desværre ikke lige kan finde lige nu - og det kunne telefonen ikke finde. Så vil godt være sikker på at det er et der virker jo :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login